Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Maj 18, 2024 3:31 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 56 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 3:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
No jak mówiłem, nie zaprzeczam że silnik od sima jest lepszy ale nie tak jak to sworzeń napisał pod każdym względem, dla tego musiałem napisać kilka lepszych stron 027 :]

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 3:16 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 2:08 pm
Posty: 55
Miejscowość: .............
kazik3193 napisał(a):
No jak mówiłem, nie zaprzeczam że silnik od sima jest lepszy ale nie tak jak to sworzeń napisał pod każdym względem, dla tego musiałem napisać kilka lepszych stron 027 :]

lepszych twoim zdaniem

_________________
wszystko jest prostsze, niż myślisz, i jednocześnie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 3:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
slawek90, <piwo>.
Pod każdym względem pewnie że nie, i ja nie mówię że Chart jest lepszy od Simsona, ale odwrotnie też nie jest :D.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 3:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Sworzeń napisał(a):
lepszych twoim zdaniem
A dla ciebie np ścierający wieloklin jest lepszy od tego który sie nie ściera ? <pukpuk>

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 3:22 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 2:08 pm
Posty: 55
Miejscowość: .............
no dobra pod tym względem silnik charta jest lepszy

_________________
wszystko jest prostsze, niż myślisz, i jednocześnie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 3:11 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
slawek90, dawałem swoją opinię na ten temat więc nie czepiaj się...

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 4:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
kazik3193 napisał(a):
Np: Widziałeś kiedyś w charcie lub jakimś innym romecie zdarty wieloklin na wałku od startera ? Bo w simsonie tego widziałem dosyć sporo, w simsonie sie nawet ściera od zwykłego użytkowania a w charcie itd nie a żeby go zepsuć trza mieć 2 lewe ręce ! Np sprzęgło wg mnie w charcie jest lepiej z budowane bo nie wymaga kilku trudniejszych regulacji jak w przypadku simsona tylko jedną bardzo prostą ! I nie chce mi się tego więcej pisać.


Nie wcinam się w kłótnie ale wypowiem się na temat sprzęgła i wieloklina. Nie wiem jak to musiałeś regulować, że była to dla ciebie rzecz skomplikowana. Sprzęgło w Simsonie nie jest czymś arcy skomplikowanym. Mówisz o bardzo prostej budowie sprzęgła Charta, w przeciwieństwie do Simsona. Moim zdaniem sprzęgło simsonowskie jest bardzo proste w demontażu. Nie wiem w czym upatrywać czegoś szczególnie trudnego. Sprzęgło Charta też nie jest trudne.

Skoro tak mówicie to chyba naprawdę widzieliście w życiu tylko silniki Rometa Jawki i niektórzy Simsona a robicie się nie wiadomo kim. Dzisiejsze motorowery mają dużo bardziej skomplikowane sprzęgła, uwzględniając tu także dziwaczne chińskie wozidła.

Co do wieloklinu... Ten tekst naprawdę mnie rozwalił. Ja widziałem zdarty wieloklin w Charcie. I w Simsonie również.
Nie wiem jak bystrze musiałeś myśleć żeby wpaść na taki oto pomysł że frezy z Charta są lepsze niż z Simsona.
Dostrzegasz tu jakąś prawidłowość?
Jeśli ktoś nie będzie regulował dokręcenia nóżki startera to wiadomo, że mu się obrobi.
Jeśli ktoś dba o swój pojazd to może cały jego żywot przejeździć na jednym wieloklinie.


Co do mocy... porównajmy dane które podaje producent, o kwestii mocy się nie dyskutuje poprzez pryzmat własnych pseudo wyścigów. Z dwoma Chartami jeździłem moim Simsonem i oba były dość słabsze.
Nie mówię że to zły silnik, wręcz przeciwnie. Jednak do Simsonowskiego mu brakuje i trzeba to przyznać z ręką na sercu.

W kwestii silnika do ogara... załóż silnik z MZ TS 150. Łatwo dostać.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 5:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
romek_s51, tyle już simsonów widziałem i pewna część miała zdarte wielokliny na wałku startera, chartów też kilka widziałem i ani jeden nie miał zdartego wałka startera ! I nie ma co się oszukiwać bo wieloklin rometów jest trwalszy od simsonowskiego.. A czemu ? Bo w rometach ten wieloklin jest grubszy większy, a w simsonie jest taki drobny jak na automacie od biegów od motorynki.. I nie ukrywam że silnik simsona jest mocniejszy..Ale niech nikt nie mówi że silnik simsona jest w każdym calu lepszy jak silnik charta, jak twierdził kolega Sworzeń CISZA już na ten temat !

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 2:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
to że grubszy to wcale nie znaczy że lepszy. Jeśli twierdzisz że ten wieloklin ma słaba konstrukcje to spróbój go przewiercić. Zakładam że sie sporo namęczysz zanim to zrobisz.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 2:41 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Gdyby kazdy mial patrzeć na starter od Odpalania to by wszyscy romety kupowali...podawajcie troche mocniejsze argumenty...

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 3:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Ja podałem 2 argumenty i już więcej nie muszę, udowodniłem co miałem udowodnić i wszystko! Niby ten wałek to taka śmieszna sprawa ale żeby go wymienić to trza silnik w pół kroić :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 4:00 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
kazik3193, To sobie zaspawaj wałek :D

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 4:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Po co ja mam mam coś spawać jak w ogóle nie mam simsona :P Miałem kiedyś duo i też miał wałek zjechany :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 8:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
kazik3193 napisał(a):
Ja podałem 2 argumenty i już więcej nie muszę, udowodniłem co miałem udowodnić i wszystko! Niby ten wałek to taka śmieszna sprawa ale żeby go wymienić to trza silnik w pół kroić :P


popisałeś się naprawdę ;) Brawo za inteligencję. Widać że z simsonem miałeś styczność co najwyżej chwilową ;)

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 9:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
romek_s51 napisał(a):
Brawo za inteligencję.
właśnie tym postem to ty pokazałeś inteligencje...Fakt simsona duo miałem może z 1 miesiąc ale co nieco wiem :P I jak już sie powtarzam chyba z 5 raz CISZA na ten temat!!

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 56 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów CZy do ramy z ogara 205 da sie włozycc silnik z ogara 200??

Kseon

7

4294

Nie Gru 25, 2005 9:45 am

Kseon Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jaki kolor na ogara

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

przemko

19

6368

Sob Lip 28, 2007 9:36 pm

ojs Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jaki tylny błotnik do Ogara 200 ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

piotrasek92

17

5928

Sob Sty 19, 2008 4:03 pm

Piotrek91 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów silnik od simsona S51 do ogara

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

zarielo

32

14581

Pią Sty 05, 2007 6:30 pm

miki1002 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jaki silnik???

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Sk@tty1

16

6267

Nie Sie 19, 2007 10:32 pm

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]