Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 30, 2024 4:10 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: mocna korba
PostWysłany: Sob Sty 22, 2011 10:54 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
Moim zdaniem nie wytrzyma, w moim 019 przy 70cc korbe gnie jak plasteline, a jawka jest zrobiona z podobnych tanich materiałów jak romety. U mnie puki był seryjny zapłon, który odcinał przy około 10 tys to się to jakoś trzymało, ale na zapłonie charta momentalnie dostało luzów. I mało tego, te materiały i odlewy sa takie lipne, że wyklepało mi czopy wału i gniazda łożysk (wchodzą prawie bez oporu). Mimo tego że kartery były praktycznie nowe a wał po regeneracji jeszcze w zakładzie w Nowej Dębie.

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: mocna korba
PostWysłany: Sob Sty 22, 2011 11:43 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 757
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
Panie, a apollana 223 wytrzymuje 70cc i co?

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: mocna korba
PostWysłany: Pon Sty 24, 2011 12:01 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Ja pier... co to za dyskusja ?! Wał w głównej mierze niszczą obroty, założe się że mało kto zrobi silnik(silnik! nie chodzi o sam cylinder) który wykręci ponad 10 tyś. Wał ma swoją wytrzymałość i na pewno nie rozpadnie się po pierwszym odpaleniu, o przebiegach takich jak na oryginalnym cylindrze nie mamy co liczyć ale nie popadajmy w paranoje że odpalisz i już korba bokiem wyleci... Robiąc tuning trzeba się z tym liczyć że silnik ma zmniejszoną trwałość a nie płakać że "nie robie 70 bo mi wał siądzie".

Jak ktoś chce długowieczności to należy założyć polski cylinder, zablokowany króciec i dłuższe kolanko^^ na pewno pojeździ bardzo długo bez obawy że wał "siądzie"...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: mocna korba
PostWysłany: Pon Sty 24, 2011 6:31 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
adami zapomniał dodać, że splanował głowicę o bodajże 4mm, a to już jest powód, żeby taki korbowodzik odmówił posłuszeństwa...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 20 Queries | GZIP : Off ]