Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 3:30 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 7:35 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
=XawiD=, nie zgodze sie, jawka ma wysoko obrotowy przynajmniej w porownaniu z dezametem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 7:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Po czym to sugerujesz? Silnik wysokoobrotowy kręci się do ponad 10 000obr/min, skok tłoka jest bardzo mały, za to sam tłok jest duży (coś podobnego można zobaczyć w yamaha dt lc2).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 7:43 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
=XawiD=, przeczytaj co napisalem :P " ...w porownaniu z dezametem " heh :P nawet charta nie bujniesz do takich obrotow jak jawka ma ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 8:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
taaa... i jawa zachowuje się jak silnik z turbo... na niskich ledwo co jedzie, ale pow. jakiejś linii obrotów dostaje powera aż na sypkim podłożu zrywa przyczepność (przy ciągłym wciskaniu gazu od zera)... a dezamet jak wolnossący


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 8:40 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 06, 2007 3:04 pm
Posty: 282
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Simson S51
Renault Scenic
silnik jawy jest wysoko obrotowy ale ja i tak bym miał oryginalny silnik ponieważ motorynka jest wywrotna i przy większej prędkości by już trzeba bardzo uważać i jeszcze te małe kółka

_________________
SIMSON S51


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 3:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Piotr14 napisał(a):
jest wywrotna

nie rozumiem co ci ludzie mówią że wywrotna :| nigdy na drynie się nie wywaliłem, nie przechyliło mnie... am mam ich 5 :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 7:47 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Jestescie w błedzie.To ze jest takowy silnik wysoko obrotowy nie znaczy ze musi sie kręcic do 10 tys i wiecej. załuzmy ze silnik taki sie kręci do 7 tys. ponizej 3 tys. nie da sie tym jechac. przekroczy granice np. 4 tys. i odrazu jest przyrost mocy,moment obr. wystszeliwuje w góre oczywiscie na swoje mozliwosci nie jakies tam turbo.Kazdy uzytkownik ogara sie zgodzi ze mna. to poprostu czuc jak motorek sie zachowuje.I wcale nie musi przekraczac 10 tys.
PS.Tak samo jak Yamaha tzr 50 , Ponizej 5500 obr. jedzie jak 1,5km komarek.poprostu tzr ma wiecej obr. ale ma napewno mniejszy skok tłoka i duzo lzejsze częsci dlatego osiąga obroty rzędu 12tys. ale to nie znaczy ze tylko takie silniki moga byc wysoko ... A takie silniki jak róznej masci dezamety nazywaja sie silnikami elastycznymi.Moc i moment wzrasta juz od najmniejszych obr. Chyba tak bym musial wiecej poczytac o tym.

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 2:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Eh... To, że silnik lubi wyskokie obroty, nie znaczy że jest wyskokoobrotowy...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 5:34 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
ale z tego co wiem to charty i jawki maja mula na niskich obratach. zeby dostaly speeda trzeba je wkrecac na wysokie.np jakby sie rozpedzil na 2 do polowy gazu i wlaczyl zaraz 3 to troche go zmuli a jak na 2 sie wkreci wyzsze obraty i dopiero na 3 to idzie pieknie...


Ostatnio edytowany przez przemo89_2006, Pon Sie 27, 2007 7:48 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 7:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Jawki tak (denerwuje zawsze mnie rozpędzanie się nimi... Trzeba jedynkę do końca dusić, aby 2 wbić). A w charcie jest tak, że jak 3 wbijesz przy speedzie ok. 30km/h, to idzie jak burza... Rad dałem wujkowi się przejechać, to myślał, że jedzie na 2-wujce i jechał 25km/h :P

[ Dodano: 27 Sierpień 2007, 20:28 ]
A jechał na 1-nce.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 7:35 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Chartem 25 km/h na 1. dobre sobie :D. Takie zeczy to tylko w jawce . Silnik charta jest bardziej elastyczny ale za to malo mocny na wysokich.

PS. ten kto lubi wyskie obr. to jawka to dla niego dobry wybór ;)

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 7:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Punkbuster, nie będę się z tobą kłócił ale jak byś nie wiedział, to mam silnik w idealnym stanie itd... A w jawce ledwo do 20km/h dojdzie...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 7:51 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
Punkbuster napisał(a):
malo mocny na wysokich.


chart jest malo mocny na wysokich? ta.... nie masz chata to glupot nie gadaj bo chart zaczyna byc dopiero mocny na wysokich obrotach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 7:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
=XawiD=, Chyba nie widziales odblokowanej jawki w bardzo dobrym stanie ;)

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 9:10 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
dobra, juz sie nie klocic. kazdy ma swoje racje i niech je kazdy zachowa dla siebie, zeby nie zrobic tu balaganu...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Silnik jawki 50 do motorynki

barezz

4

3134

Śro Maj 02, 2007 8:40 am

mistrz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik Jawki a Ogar 205

sopel1000

5

2828

Sob Wrz 04, 2010 12:03 am

sopel1000 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik Jawki w ramie motorynki

kacper111

3

3639

Czw Gru 17, 2009 11:50 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jak zamontowac silnik z jawki do ramy z ogarka205???

przemo410

1

2233

Pon Lip 28, 2008 7:22 pm

smyk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów TUNING MOTORYNY

Adrian31592

2

2359

Sob Paź 21, 2006 7:30 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 20 Queries | GZIP : Off ]