Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 8:23 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 29, 2008 4:31 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Mar 14, 2008 10:30 pm
Posty: 22
Miejscowość: Rokitno ^^
Hmmmmmm

Według mnie jest to dobry sposób na odchudzenie tłoka . Morze powoduje zawirowania mieszanki ale to tylko morze aaaa co do komprechy wystarczy mały planik i jest ekstra .


I jeszcze jedno czy taki tłoczek morze zmniejszyć żywotność silnika ??????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 29, 2008 4:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
Ja tak zrobiłem w charcie mój tłok wyglądał prawie identycznie jak ten na foto, motor się lepiej buja na obroty, buja się na wyższe niż standardowo obroty , i jest znacznie silniejszy u mnie to fajnie chodziło bez splanowanej głowicy, polecam ale nie przesadzaj z tym piłowaniem bo będziesz musiał nowy tłok kupić.

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 29, 2008 5:56 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
adas miałem na myśli okna płuczące tylko inaczej to nazwałem ;)

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 29, 2008 10:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Cytuj:
ten tłok jest wyprofilowany na frezarce

Ale głupoty piszesz...
Cytuj:
więc pilnik se schowaj w buty

Pilnik sam sobie schowaj tam gdzie słońce nie dociera <hahaha>
Cytuj:
za mocne wyprofilowanie skończy sie tym ze denko tłoka pod wpływem ciśnienia zostanie wepchnięte do tłoka

Wszyscy to widzą a nikt mu nie napisze że te wcięcia mogą mieć max 1mm, a denko tłoka jest na tyle grube, że nic się nie stanie
Cytuj:
taki tuning moim zdaniem jest nie opłacalny

Jak dla mnie to zamiast piłować tłoka lepiej podwyższyć okienka, ale jeśli ktoś nie ma możliwości wybicia tulei to może się pobawić z tłokiem, bo tłok kosztuje parę zł a cylinder już nie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 3:25 am 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Ja zaryzykowałem wybicie tuleji i podwyższenie okien i się udało tzn. tabori tuning http://polskajazda.pl/zoom_poj.php?idpo ... oto=195376. Na jedynce i dwójce wkręca się do ponad 7 tyś. obrotów a na trójce już tylko do 5,5tyś obrotów (nie wiem, dlaczego) i to na seryjnym gaźniku (na luzie kręci się trochę ponad 9tyś.). Mam zamiar założyć 19n1 i będzie dobrze i pewnie obroty jeszcze wzrosną.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 8:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Ja bym wolał pobawić się w wybijanie tulei i podwyższenie okien niż takie coś z tłokiem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 8:26 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Hm... tłok zwykły a metoda zmiany kątów okien znana już w prehistorii, ma w sobie jednak małe plusy. Można pozmieniać wszystkie kąty bez ingerencji w tuleje i ew zniszczenie cylindra. Można eksperymentować z różnymi kątami i dostosować je do własnych potrzeb. A jeżeli przesadzimy- tylko nowy tłok. Gdy osiągniemy odpowiednie rezultaty - kupujemy nowy tłok a kąty uzyskane i dopasowane przez siebie z tym tłokiem(przyciętym) przenosimy pilnikiem na tuleję <piwko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 4:14 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Mar 14, 2008 10:30 pm
Posty: 22
Miejscowość: Rokitno ^^
A co wy na to aby powiększyć płuki i spiłować tłok?? <z jezorem> <z jezorem>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 4:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Zioom, <pukpuk> Po co piłować tłok jak już kanały są spiłowane :| ?

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 8:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
To kanały były by zbyt długo otwarte i silnik prawdopodobnie w ogóle by nie odpalił


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 9:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
im wyżej okno tym moc max osiągana przy wyższych obrotach


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 19 Queries | GZIP : Off ]