Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 30, 2024 3:43 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: tlok.
PostWysłany: Czw Gru 29, 2005 7:11 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Gru 16, 2005 7:40 pm
Posty: 50
Miejscowość: Soborzyce
czy jest bezbieczne pilowanie nozek tloka? chcialbym to zrobic ale nie wiem czy czegos nie zepsuje.... napiszcie cos na ten temat to wazne.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 10:46 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 24, 2005 3:43 pm
Posty: 215
Miejscowość: Zabłocie
to jest bezpieczne ale jak spiłujesz za dużo to moc spada... trzeba to robić z umiarem :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 10:12 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
to zalezy od tloka ktory posiadasz. Sałek pisał o tlokach oryginalnych, ktore byly nieznacznie ( 1mm) wieksze od obecnie progukowanych wiec nie ma potrzeby zcinania nużki tloka bo moze to zpowodowac spadek mocy.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 31, 2005 2:26 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Gru 14, 2005 6:45 pm
Posty: 90
Miejscowość: Śląsk
<hmm> noto kapa - szkart a czy tłok który jest w zestawie wzmocnionym w ag-mocie można spiłować o ten 1mm i wypolerować obydwie nóżki od wewnątrz? orientujesz się w tym?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 01, 2006 10:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
wszystkie tłoki 3 pierscieniowe sa nizsze wiec nie nalezy ich zcinac (AGmot ma 3 pierscieniowe) a co do polerowania wewnetrznej strony to oczywiscie to pomoze. Pamietaj tylkoze tam musi byc odpowiedni kąt a kazdy blad wiaze sie z gorszym przeplywem mieszanki najepiej jest zlecic to profesjonaliście


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 01, 2006 10:53 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Gru 14, 2005 6:45 pm
Posty: 90
Miejscowość: Śląsk
wielkie dzęki za odpowiedź, czyli nóżki nieskracam a co do polerowania albo zrobie to sam albo dam bratu on już sobie z tym poradzi na warsztacie, ale jeżeli wypoleruje obie nóżki od wewnątrz to nawet jakbym to zrobił źle to niepogorszy to osiągów? przynajmnie tak mi się wydaje...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 04, 2006 4:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Nie wiem z powodu przyczyn technicznych ale mi chyba nie wydaje sie zeby chodzil lepiej :/

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 05, 2006 3:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
jezeli beda zle konty od dolu to za wiele to nie polepszy


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 16, 2006 2:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 19, 2005 3:36 pm
Posty: 229
Miejscowość: 666
No to ja mam pytanie - w takim razie do mojego kadeta też sa tłoki 3-pierśceniowe?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 16, 2006 3:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Nie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 11:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
no ja spilowalem rometoski o chyba 1,5 mm nie wiem czy nic czasem nie sknocilem

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 12:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
a ja skróciłem 2,5mm a irosz z tego co pamietam to o 3mm i co i chdzi jak burza mi tam moc nie spadła

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 01, 2006 2:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
maz pilowania to 1mm a pozniej ...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 06, 2006 8:13 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Według mnie to w tych silnikach nie ma co mówić o dokładności w jednym może lepiej działać jak masz 3mm skrócone w drugim jak wogóle nie skrócisz . te silniki są naprawde dziwne jak powinien działać to nie działa jak nie powinien to działa. Mój kolega miał zarąbistą ryse i mu działał a ja miałem malutką i nie chciał.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 6:19 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
w sumie to zalezy od calego wykonania silnika a zwlaszcza cylindra


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów jak odchudzic tlok w wsk 125??

gundik1

6

2484

Czw Gru 09, 2010 12:09 am

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów cylinder i tlok od simka

AssasiaN

11

2623

Śro Maj 07, 2008 10:42 pm

Ziuton Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 22 Queries | GZIP : Off ]