Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 4:44 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning dezameta 019 i kilka pytan.
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 2:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Witam. rozebrałem dzisiaj mojego 019 i w srodku jest troche syfu. Tzn jakis stary poprzyklejany silikon itd. czym to usunąć?
Co mi da, i ile wycisne jesli:
1. Cylek 60ccm (55)
2. Gaznik k60b
2. Sportowy filtr powietrza
3. Nowe tarcze sprzęgła
4. Nowe simmery i łożyska
5. Nowa cewka i przerywacz
6. tłumik od ogiego 205( nic sie nie stanie , moc nie spadnie?)
7. I oczywiscie wszystko dotarte itd.
A i takie pytanko czy jak wsadze kolanko do tłumika z 205 to tez bedzie trzebabyło skracac tak jak w silniku 023? Bo niby skrócenie kolanka w 023 daje lepszą prace silnika.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 3:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Cylek 55 z tego co słyszałem jest wartości wykonania gów*****, a nic nie daje ponoć.

Gaźnik K60B dał mi trochę elastyczności... Ale nie wiem co ci pomoże w 019

Filtr powietrza może być niedopasowany do K60B i go dławić. Zależy od regulacji.

Nowe tarcze od sprzęgła - możesz być pewien że ci pociągną dłużej niż stare. Nic więcej.
To samo simmery, łożyska, cewki i przerywacz.

Prawdopodobnie nic strasznego się nie stanie od takiego tłumika. lepiej załóż od Simsona.

Porządnie dotarty silnik będzie dobrze działał i jakieś dodatkowe 15% mocy dostanie.

Z kolankiem zdania są podzielone, ale raczej ci nie zrobi to wielkiej różnicy.


W sumie najwięcej ci tu by dał tłumik od Sima, K60B i dobrze dotarty silnik. Reszta to zabiegi na wytrzymałość i zabiegi, przy których nie będziesz miał większych korzyści a trochę roboty.

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 3:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Hmmm a ile kosztuje przerobienie normalnego cylka 50 na 55?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 4:05 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Zależy u kogo i w jakiej jakości. Ja nigdy tego nie robiłem....

Radzę ci zamiast rozwiercać cyla dodać ze 2 kanały płuczące, rozwiercić szyjkę gaźnika, dać wypełniacze na wale.

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 4:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
TAA ale nie mam kasy na takie zabawy. Jak na razie musze sprzedac 023 zeby miec kase na tuning.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 5:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Ja ci radzę zrobić to co ja mówię, bo wyjdzie ci ok 6 razy taniej a da lepsze efekty.... Raczej toczenie cylindra jest droższe niż wywiercenie po znajomości 2 kanałów. Gdzieś na forum widziałem, chyba w dziale sprzedam...

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 5:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Czyli co ja miałbym w koncu zrobic? No bo mam cylek 28 letni od nopwosci bez szlifu ale nie ma rys. Przydał by sie szlił i jakis tuning bo chce troche z niego wycisnać. A na cylek maks 90 zeta moge wydac.

[ Dodano: 2 Czerwiec 2008, 20:01 ]
A co lepiej tuningowac 019 czy 023?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 6:33 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 19, 2008 5:19 pm
Posty: 86
Miejscowość: Nietulisko Duże
Zyskasz gdzies 1.1 kM ale tego nieda sie sprawdzic

_________________
Krzysiek14141


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 6:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Aha to spoko tylko ze najpierw musze sprzedac 023 bo kasy nie mam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 6:46 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
lepiej sprzedaj 023, dozbieraj jeszcze trochę kasy i dopiero bierz się za robote :P

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 6:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
No tak zrobie tylko niewiem jaki cylkek zapodac.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 7:03 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Mówię przecież:
-55ccm to gówn* i nic nie daje
-w 50ccm dorób ze dwa kanały, polerkę itd
-wypełnij wał (balsa i cienka blacha, nie zbankrutujesz, ale trzeba to zrobić dokładnie)

I masz o jakieś 0,5 konika więcej, a to przy takiej mocy oryginalnej dosyć dużo...

A lepiej tunować 019, bo na starcie masz 2,8 konia, a nie tylko 1,7....

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 7:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
No moze i tak zrobie dwa kanału płuczące, szlif cylka bo mu sie po tylu latach nalezy, do tego tłoczek i pierscionki. A wie ktos ile to kosztuje i gdzie to zrobic? Mieszkam w Dąbrowie Górniczej.

[ Dodano: 2 Czerwiec 2008, 21:11 ]
No a jak zrobie te kanały dodatkowe i szlif to efekt bedzie taki sam jak przy 55ccm?
A moze zrobic szlif od razu jakis wiekszy?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 7:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
spider15, jak chcesz to zaniosę Ci cylinder na szlif - 40zł+koszty przesyłki. Jak coś gadaj na GG.

[ Dodano: 2 Czerwiec 2008, 20:22 ]
P.S. GG: 2755917

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 9:01 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 10:04 pm
Posty: 299
Miejscowość: Wola Filipowska
Pojazd: Romet 50 T-1
Łowca Śrubek napisał(a):

A lepiej tunować 019, bo na starcie masz 2,8 konia, a nie tylko 1,7....
Pomyliłeś się 2,8km ma chart czyli silnik 027 dezamet a 019 ma 2,5 !!!!

_________________
Wszędzie dobrze ale na Romecie najlepiej :D

Romet 50 T-1
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... _205/23302
WFM M06-S34


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mały tuning dezameta 023.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

spider15

15

5626

Pon Cze 02, 2008 10:46 am

spider15 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Biker_Boyz

65

16657

Sob Wrz 01, 2007 2:32 pm

Mateusz529 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów HONDA MBX 80 kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

matrixo

17

7683

Pią Maj 18, 2012 5:23 pm

matrixo Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań, zapłon i krzywka

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pankiew

26

8367

Śro Maj 30, 2007 4:50 pm

Pankiew Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań o malowanie sprayem

wojtek

1

2611

Nie Maj 18, 2008 10:07 pm

DJabeł Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 19 Queries | GZIP : Off ]