Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 02, 2024 12:18 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kilka pytań, zapłon i krzywka
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 5:30 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
a więc zrobiłem zdjęcia komą od kolegi ( nie są super ale są) i teraz mam kilka pytanek:)

Najpierw zdjecia:)
1) http://img221.imageshack.us/img221/2763/dsc00002dq2.jpg
2) http://img295.imageshack.us/img295/7353/dsc00003hv5.jpg
3) http://img501.imageshack.us/img501/1074/dsc00004mo0.jpg
4) http://img501.imageshack.us/img501/939/dsc00005sa0.jpg
LUB
http://img87.imageshack.us/img87/2918/dsc00006lb9.jpg

No i teraz kilka pytań
Czy w to coś na rysunku nr 1) wkłada się tą krzywke i czy krzywka to to na zdjęciu nr 4 lub 5.

Na rys 2 mam zapłon, go własnie nie moge ustawićSmile

Teraz na zdjeciu nr 3 widać pod kopem ( od mz, moja mz jest w tle:Razz)
Jest czarna rurka ktora wystaje z filtru, czy tk powinno być??

I ostatnie najważniejsze
W zdjeciu nr 4 ( tym drugim) widać przerwe w chyba krzywce, do czego ona jest i gdzie ja trzeba umiescic??

THX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 5:39 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
ta ruraka tak ma być, krzywkę wsadzasz tym nacięciem tak zeby pokryła się z nacięciem w magnecie (powinna być taka malutka prowadnica) a zapłon ustaw tak jak pisze na stronie artizza pozdro


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 6:57 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
moze ktos to przenieść do problemy techniczne:P teraz skojarzyłem ze jest temat chyba tam gdzie nie trzeba a co do tej prowadnicy to sprawdze:)

A czy ta krzywke mozna troche przyszlifować?? bo jak skrece wszystko to mi sie troche macha:/
Cytuj:
krzywkę wsadzasz tym nacięciem tak zeby pokryła się z nacięciem w magnecie (powinna być taka malutka prowadnica)


Sprawdzałem to i nic tam nie ma ;[ jest tylko małe nacięcie dziurka czy jak to nazwać, na dodatek te magneto mi miniamalnie sie rusza, wiec moze to w czyms przeszkadzać?? moze cos z lożyskami? jezeli tak to trzeba rozpaławiać silnik?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:06 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Pankiew napisał(a):
A czy ta krzywke mozna troche przyszlifować
tzn. gdzie przyszlifować??

Pankiew napisał(a):
bo jak skrece wszystko to mi sie troche macha
macha?? jak?

Pankiew napisał(a):
na dodatek te magneto mi miniamalnie sie rusza


musisz je dokładniej nabić na wał, no chyba że zerwało klin to musisz ściągnąć magneto i nowy klin dać

skoro nie ma tej prowadnicy to nic, u mnie jest może dlatego że mam nowe magneto, ale dobra wystarczy ze się będą nacięcia pokrywały.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:11 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
jakim cudem wy chcecie zmienic klin na wale, jak on w jawce jest na stale...?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:16 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Ogar rLz, a jak się zerwie to myślisz że cały wał się wyrzuca?? wystarczy wyciągnąć resztki kombinerkami, a jak mocno siedzi to się bierze wiertarkę i rozwierca stary klin i wbija się nowy albo dorabia z wiertła jakiegoś (ja tak mam)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:17 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
moj wujek mial 3 ogary teraz ja mam swojego i kiedys z nim gadalem i mi mowil ze nigdy sie mu nie zerwal i ze one sa prrawdopodobnie na stale... wiec... jak to jest?? moze sa 2 rodzaje walow?? :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:21 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
to twój wujek miał szczęście, czasem się zrywa. looknij na moje zdjęcie nowego wału. po prostu wbija się klin, nawet na forum ktoś pisał że mu zerwało. http://img518.imageshack.us/img518/9629/dscf0147ww8.jpg

a tu fota z agmotu z nowym klinem http://www.agmot.pl/foto/6281.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:23 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Olo, ja tez mam szczescie bo juz smigam drugi rok i mi nie zrywa ;] nawet nie jest jakis zuzyty czy cos ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:24 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
no i dobrze i tak ma być oby "pożył" jak najdłużej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:30 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
Olo napisał(a):
Pankiew napisał(a):
A czy ta krzywke mozna troche przyszlifować
tzn. gdzie przyszlifować??

Niewiem gdzie dokladnie, jakoś ją do okoła, moj ojcicec jest spawaczem, i mial kiedyś mz i dzisiaj jak mu to pokazywałem powiedzial, zebym zdjął i mu dał to on w pracy przyszlifuje to.

Pankiew napisał(a):
bo jak skrece wszystko to mi sie troche macha

macha?? jak?[/quote]
NO jak ustawiałem zapłon widać, przekrecałem wał do GMP, to widać ze ma luzy

Pankiew napisał(a):
na dodatek te magneto mi miniamalnie sie rusza


musisz je dokładniej nabić na wał, no chyba że zerwało klin to musisz ściągnąć magneto i nowy klin dać[/quote]
Czyli od strony skrzyni biegów musze zdjąc??


skoro nie ma tej prowadnicy to nic, u mnie jest może dlatego że mam nowe magneto, ale dobra wystarczy ze się będą nacięcia pokrywały.[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Pankiew napisał(a):
Niewiem gdzie dokladnie, jakoś ją do okoła
a broń boże przecież to jej kształt sprawia że silnik poprawnie pracuje

Pankiew napisał(a):
NO jak ustawiałem zapłon widać, przekrecałem wał do GMP, to widać ze ma luzy
jak kręcisz wałem to tłok się nie zawsze rusza??

Pankiew napisał(a):
Czyli od strony skrzyni biegów musze zdjąc??
jak skrzynię masz z tyłu to jak chcesz ściągnąć?? :P magneto ściąga się poprzez wkręcenie śruby w środek koła magnesowego (po uprzednim ściągnięciu krzywki).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 8:47 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
Olo napisał(a):
Pankiew napisał/a:
Niewiem gdzie dokladnie, jakoś ją do okoła
a broń boże przecież to jej kształt sprawia że silnik poprawnie pracuje


A przetopić u tokarza??
Olo napisał(a):
NO jak ustawiałem zapłon widać, przekrecałem wał do GMP, to widać ze ma luzy
jak kręcisz wałem to tłok się nie zawsze rusza??

nie rozumiem:P nie jestem jeszcze super mechanikiem:P jaknarazieto ciemna masa ze mnie, wiem ze narazie wlot otwiera mi sie 3 razy, i mysle ze to wina krzywki:/
Olo napisał(a):
Pankiew napisał/a:
Czyli od strony skrzyni biegów musze zdjąc??
jak skrzynię masz z tyłu to jak chcesz ściągnąć?? :P magneto ściąga się poprzez wkręcenie śruby w środek koła magnesowego (po uprzednim ściągnięciu krzywki).
_________________


O tym to ja nie wiedziałem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 9:11 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Pankiew, krzywka dlatego jest krzywa i macha bo ma być krzywa i z tąd jej nazwwa zresztą... Ma być taka jak jest. ma machac. jak macha to co obrót naciska na punkt nr1 dzięki czemu platynki (nr2) sie otwierają i w skrócie mówiąc jest iskra :)
Image

Krzywkę wkładasz tak aby rowek zaznaczony na tym zdjęciu
Image

idealnie pokrywał się z rowkiem zaznaczonym na tym zdjęciu
Image

Cytuj:
Olo napisał/a:
NO jak ustawiałem zapłon widać, przekrecałem wał do GMP, to widać ze ma luzy
jak kręcisz wałem to tłok się nie zawsze rusza??

nie rozumiem:P nie jestem jeszcze super mechanikiem:P jaknarazieto ciemna masa ze mnie, wiem ze narazie wlot otwiera mi sie 3 razy, i mysle ze to wina krzywki:/


Ja z tego też nic nei rozumiem? gdzie ma luzy? jaki wlot otwiera ci sie 3 razy??? krzywka steruje tylko tym co jest na pierwszym zdj więc nie rozumiem o jaki wlot Ci chodzi...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 9:20 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 07, 2005 7:22 pm
Posty: 127
Miejscowość: Bydgoszcz
MaximusResetus, a co amm zrobić jesli mam ukruszone magneto i niemam tego nacięcia? jak ustawić krzywkę? może zarzucisz zdjęcie krzywki w gmp? będe wiedział jak ją wsadzić :/

_________________
[url=http://www.exodus3000.com/?r=Coockie1]
http://www.exodus3000.com/exodus3kbanner.jpg
[/url]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Biker_Boyz

65

16524

Sob Wrz 01, 2007 2:32 pm

Mateusz529 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów HONDA MBX 80 kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

matrixo

17

7636

Pią Maj 18, 2012 5:23 pm

matrixo Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań o malowanie sprayem

wojtek

1

2597

Nie Maj 18, 2008 10:07 pm

DJabeł Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning dezameta 019 i kilka pytan.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

spider15

19

6415

Wto Cze 03, 2008 5:41 pm

Łowca Śrubek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań odnośnie przeróbek w ogarze 200

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

o_O

26

7628

Czw Lip 26, 2007 9:27 pm

o_O Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 23 Queries | GZIP : Off ]