Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 19, 2025 3:27 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 6:35 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
moim zdaniem to danie dobrych lozysk na wal i zalozenie podkowy(wypelniacza skrzyni korbowej) nie zaszkodzi baa nawet poprawi prace silnika napelnienie cylindra itp

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 9:07 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
a moim zdaniem najbardziej szkodliwy w tuningu dla silnika jest użytkownik który później jeździ jak wariat katując silnik do granic wytrzymałosci... I później ktoś mówi że to tuning zaszkodził...

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 6:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
MaximusResetus, ale praktycznie po to się robi tuning...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 7:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Sie 08, 2007 9:23 am
Posty: 11
Miejscowość: inad
Co do silników z turbiną to weźmy za przykład Volkswagenowski silnik 1,8T ma stopień sprężania 9,2:1 i może jeździć na 91/95 oktanowej, tak więc to nie od tego zależy czy ma turbinę czy nie. Wysokoktanową benzyne leje się tylko do silników o wysokim stopniu spręzania mieszanki w cylindrze, w innych przypadkach wysokooktanowa benzyna obniza moc, jak znajde to prześle ten artykuł gdzie o tym pisało. A wracając do tematu silnikowi przerobionemu pod kątem uzyskiwania mocy, trzeba poświęcić dużo więcej uwagi i nie można być skąpym, a tak to cieszyć się mocą i nie katować. W sumie to tuning (zmiana faz rozrządu tylko z rozsądkiem, podkowa na wał itp.) nie zmniejsza wytrzymałości silnika, co innego plan głowicy. Także ja jestem za tuningowaniem szczególnie jwaki, która ma ogromny potencjał, byleby z głową!!! <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 9:03 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
=XawiD=, a nie koniecznie... Ja np robie tuning nie po to żeby jeździć na max obrotach z maxymalną możliwą prędkością, tylko po to żeby jeździć komfortowo. Są górki na które wjerzdżając brakuje mi dwójki... Tuning robię po to żeby mi tej dwójki juz nie brakowało :) A zwiększenie obrotów maxymalnych? Tylko do wyprzedzania, a i tak żadko to robię. Przecież nikt z forómowiczów chyba nie przerabia silnika jawki po to żeby startować w wyscigach na 1/4 mili <hahaha>

Zresztą główną wadą naszych silników jest marne chłodzenie i przez to całe problemy po tuningu, bo silnik nagrzewa się o wiele bardziej. Mało kto robiąc tuning silnika jawki inwestuje w jego chłodzenie. Wszyscy chcą więcej mocy,ale nikt nie pomyśli o tym że przegrzany silnik to martwy silnik. To tak jak by podkręcać kartę graficzna bez radiatora :/ zgon mórowany.

[ Dodano: 14 Sierpień 2007, 22:08 ]
Zresztą co jeszce mogę dodać :) Jeśli ktoś chce zrobić "nieszkodliwy" tuning (tzn taki który nie zepsuje silnika przez niewłaściwe uzytkowanie(full gaz z górki, katowanie na wysokich obrotach)) to niewiele podniesie osiągi, więc jeżeli zrobić tuning "szkodliwy" , ale nie przekraczać obrotów i prędkości jakie dawałby tuning "nieszkodliwy" to silnikowi nic nie może się stać. Tyle że o wiele przyjemniej będzie wjeżdzało się pod górki, czy tez jadac w dwie osoby.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 15, 2007 12:32 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
MaximusResetus, tylko jak to chłodzenie zrobić?? Wodne może i by działało ale nikt jeszcze go nie wypróbował, nie wiadomo jak będzie działać i jak się będzie spisywać po dłuższym okresie użytkowania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 15, 2007 8:57 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Np tak jak tu http://moto.kirc.pl/topics3/membrana-ga ... 485,45.htm dospawać żeberka. To jest najprostszyy sposób. Ktoś w avatrze tez miał taką fotkę z dospawanymi żeberkami ale nie pamiętam kto.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 15, 2007 9:09 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 06, 2007 12:08 pm
Posty: 67
Miejscowość: Inąd.
Zgadzam się. Jazda cały czas na fula to nic ciekawego, mi też zależy na bardziej komfortowym podjeżdżaniu pod górki, choć mam już dość mocny tuning, i 1. używam tylko do startowania (a jeszcze na dotarciu). Jako, że mi jakieś tam redukcje nie przeszkadzają, a obecnie mam 12z, na której momentalnie wręcz osiągam najwyższe oboroty na 3. biegu, po dotarciu zakładam 13z, a potem to już tylko będę walczył o moment i moc na niższych obrotach.

Pozdrawiam!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 15, 2007 8:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
to powiedzcie w takim razie jaki jest najtańszy i najlepszy tuning czyli co daje najwięcej mocy oprócz zestawu 60

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

brabus9o

15

8253

Pią Sty 13, 2006 5:04 pm

SMOG Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ten tuning

omnia2005

13

6178

Nie Cze 11, 2006 5:13 pm

Zonk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning..

zawada

8

4903

Sob Paź 14, 2006 6:02 pm

Adrian31592 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning

ogar2007

3

3151

Czw Wrz 21, 2006 8:35 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning

romet

1

2139

Nie Mar 18, 2007 7:24 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 19 Queries | GZIP : Off ]