Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 11:37 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 11:18 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
apollan napisał(a):
Brzmi ciekawie. Może pochwal się tym co już masz?

Profil Z3US'a na bikepics.com:
http://bikepics.com/members/z3us/81must ... 630614&s=0

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 8:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Robie 4 płuki i membrane + plan głowicy gaźnik większy i wyliczony tłumik (ze schematu z czeskiej strony) i nie wiem jaką mapę zastosować tą http://img222.imageshack.us/img222/3967 ... lekdw2.jpg

tą z węższym wydechowym
http://brezniewmoto.republika.pl/silnik.htm

czy coś takiego

http://www.bikepics.com/pictures/1118325/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 8:45 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
okno poszerz maxymalnie ale nie podnoś na 26 mm ;p

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 12:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Dlaczego ?? NA jakie obroty to jest obliczone ( pytam o twój schemat )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 2:11 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
a nie wiem ja sobie tak wymyśliłem i zrobiłem... na tym cylku osiągnąłem 9tyś obr/min ale sądze że ma większy potencjał... tu sie właśnie kłania jakość wykonania

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 6:03 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Czym mierzysz obroty silnika ?

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 7:12 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
z prędkości... przy 60 km/h na z12 masz 6900-7000 obr/min. Później to każda zębatka 5km/h mniej więcej. I z proporcji obliczasz obr, lub jakie potrzebujesz do danej prędkości ;)
Ja leciałem 70 km/h na z11

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 7:47 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Hmm czyli 74km/h na z12 to jest ile obr/min ? Mialem i tak wtedy dosc przymulasty silnik, bo lewe powietrze brał... Policz te obroty =P

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 04, 2008 3:36 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
9 tyś nygusie... choć dokładnie nie jestem pewien bo jawka ma mniejsze koło...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 04, 2008 5:19 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 06, 2007 12:08 pm
Posty: 67
Miejscowość: Inąd.
Garry1 napisał(a):
z prędkości... przy 60 km/h na z12 masz 6900-7000 obr/min. Później to każda zębatka 5km/h mniej więcej. I z proporcji obliczasz obr, lub jakie potrzebujesz do danej prędkości ;)
Ja leciałem 70 km/h na z11


Że co? 7000obr/min. w Ogarze przy 60km/h? Wierutne bzdury...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 04, 2008 6:20 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Szymon napisał(a):
Wierutne bzdury...


Bo?

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 04, 2008 10:09 pm 
Szymon napisał(a):
Że co? 7000obr/min. w Ogarze przy 60km/h? Wierutne bzdury...


w mustangu na 11z napewo . kwestia przełożenia. ale oborty najlepjej sprawdaz obrotomierzem


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 05, 2008 7:40 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Ziuton napisał(a):
kwestia przełożenia


Rozumiem, że mówimy o przełożeniu zębatka zdawcza - koło?

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 05, 2008 5:05 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Szymon napisał(a):
Garry1 napisał(a):
z prędkości... przy 60 km/h na z12 masz 6900-7000 obr/min. Później to każda zębatka 5km/h mniej więcej. I z proporcji obliczasz obr, lub jakie potrzebujesz do danej prędkości ;)
Ja leciałem 70 km/h na z11


Że co? 7000obr/min. w Ogarze przy 60km/h? Wierutne bzdury...

dobra ja powiedziałem swoje. Jeśli chcesz mnie podważyć to udowodnij to w inny sposób. Ja jestem pewien swoich obliczeń na 100 %

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 05, 2008 7:09 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 06, 2007 12:08 pm
Posty: 67
Miejscowość: Inąd.
Proszę, przedstaw Twoje "obliczenia", a powiem Ci, co źle policzyłeś.
Ja mogę powiedzieć, że w Mustangu na zębatce 13z, jadąc 72 km/h mamy w przybliżeniu 7130 obr./min. A Ogar ma większe koło z tyłu, więc może spokojnie powiedzieć, że przy tych 72 km/h na pewno nie przekroczy 7000 obr./min., a przy 60 km/h, będzie to wartość znacznie niższa.

Poza tym, pomyślcie logicznie - jeśli w testach "Svet Motoru", oryginalna Jawka kręciła się maksymalnie do 7500 obr./min. (oczywiście na biegach obroty maksymalne są niższe, chyba nie muszę wspominać), a jechała ponad 70km/h, to Twoim tokiem "liczenia" musiałaby kręcić niemal 9 tys., a to - jak już mówiłem - bzdura.

Proszę, przedstaw Twoje obliczenia.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silniczka jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

sumarek

21

10731

Pon Lis 12, 2007 10:32 pm

PYTA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Oddławianie silnika jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

bosek3

68

57889

Nie Maj 15, 2011 4:09 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8608

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5493

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13392

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 41 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]