Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Szlif Motorynki
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/szlif-motorynki-t11208.html
Strona 1 z 1

Autor:  Rafał_TDI [ Czw Kwi 03, 2008 9:04 am ]
Temat postu:  Szlif Motorynki

Witam.
Mam zamiar robić szlif cylindra i nie wiem jaką pojemność mam zrobić, ja beym chciał najwiekszo a nie wiem jaką największą można. Ta motorynka jest dwu biegowa. Czekam na odpiedź. :D

Autor:  kamil_ziomek [ Czw Kwi 03, 2008 9:42 am ]
Temat postu: 

jedna przeróbka wiąze ze sobą następne. Myśle że na 55ccm się powinno dać ale to najpierw musisz dostać tłok o odpowiedniej średnicy i kształcie jak orginalny.

Autor:  Kubik [ Czw Kwi 03, 2008 10:54 am ]
Temat postu: 

Ja mam drugi i mam okolo 51 ccm wiec to bedzie chyba szósty szlif...

Autor:  pawelrys [ Czw Kwi 03, 2008 4:58 pm ]
Temat postu: 

Ja mam 4 szlify i powiedział mi mechanik który mi to robił tzn. zakładał tłok i cylek że mam pojemność 55 ccm, 5 maximum można ale ja nie polecam kolega zrobił i mu cylinder się rozsypał a ja na 4 śmigam.:)

Autor:  sidor [ Czw Kwi 03, 2008 7:52 pm ]
Temat postu: 

szlif mozesz zrobic jak największy do tłoka który dostaniesz do motorynki a największ o ile wiem to 55cm

Autor:  Rafał_TDI [ Pią Kwi 04, 2008 6:18 am ]
Temat postu: 

Mam jeszcze jedne pytanie a za jeden szlif sie płaci czy taki jaki dam tłok bo chcem zrobić 55cm.

Autor:  MVVS [ Pią Kwi 04, 2008 6:22 am ]
Temat postu: 

Za taki jaki chcesz. No chyba ze gość wogóle nie zrobi ci niestandardowego szlifu :P

Autor:  sidor [ Pią Kwi 04, 2008 11:52 am ]
Temat postu: 

ja robiłem z 50 na 55 w ogarze i płaciłem jak za jeden szlif

Autor:  kamil_ziomek [ Pią Kwi 04, 2008 2:54 pm ]
Temat postu: 

bo cena raczej jest taka sama ale ja miałem za darmo bo się ugadałem z gościem od wrsztatów :)

Autor:  romek_s51 [ Pią Kwi 04, 2008 3:22 pm ]
Temat postu: 

Utarło się wśród tokarzy i ludzi z otoczenia, że jeden szlif zbiera 0,25mm tulei. W każdym razie Możesz szlifować ile się da, są tylko dwa ograniczenia :

- dostepnosc tloka i pierscieni pod wymiar szlifu
- grubosc tulei, ktora w romecie nie jest zbyt gruba.


W zasadzie bardziej ci sie oplaca kupic cylinder 60ccm.

Autor:  kamil_ziomek [ Sob Kwi 05, 2008 4:37 pm ]
Temat postu: 

poprawie kolege bo to pewnie literówka 0,25mm a nie cm. I faktycznie o tyle sa produkowane kolejne tłoki (bynajmniej powinno) to też dlatego szlifa robi się do konkretnego tłoka a nie na wymiar w razie zmiany tłoka powinnien on być dopasowany do cylindra.

Tulejki też bym za ciękiej w cylindrze nie zostawiał i odrazu nie szlifował na największy tłok jaki kupimy tylko na mniejszy żeby w razie czego można było puźniej zrobić szlifa.

Autor:  romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 5:37 pm ]
Temat postu: 

Dziękuje, rzeczywiście literówka sie wkradłą. Juz poprawiłem.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/