Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Szlif Motorynki https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/szlif-motorynki-t11208.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rafał_TDI [ Czw Kwi 03, 2008 9:04 am ] |
Temat postu: | Szlif Motorynki |
Witam. Mam zamiar robić szlif cylindra i nie wiem jaką pojemność mam zrobić, ja beym chciał najwiekszo a nie wiem jaką największą można. Ta motorynka jest dwu biegowa. Czekam na odpiedź. |
Autor: | kamil_ziomek [ Czw Kwi 03, 2008 9:42 am ] |
Temat postu: | |
jedna przeróbka wiąze ze sobą następne. Myśle że na 55ccm się powinno dać ale to najpierw musisz dostać tłok o odpowiedniej średnicy i kształcie jak orginalny. |
Autor: | Kubik [ Czw Kwi 03, 2008 10:54 am ] |
Temat postu: | |
Ja mam drugi i mam okolo 51 ccm wiec to bedzie chyba szósty szlif... |
Autor: | pawelrys [ Czw Kwi 03, 2008 4:58 pm ] |
Temat postu: | |
Ja mam 4 szlify i powiedział mi mechanik który mi to robił tzn. zakładał tłok i cylek że mam pojemność 55 ccm, 5 maximum można ale ja nie polecam kolega zrobił i mu cylinder się rozsypał a ja na 4 śmigam. |
Autor: | sidor [ Czw Kwi 03, 2008 7:52 pm ] |
Temat postu: | |
szlif mozesz zrobic jak największy do tłoka który dostaniesz do motorynki a największ o ile wiem to 55cm |
Autor: | Rafał_TDI [ Pią Kwi 04, 2008 6:18 am ] |
Temat postu: | |
Mam jeszcze jedne pytanie a za jeden szlif sie płaci czy taki jaki dam tłok bo chcem zrobić 55cm. |
Autor: | MVVS [ Pią Kwi 04, 2008 6:22 am ] |
Temat postu: | |
Za taki jaki chcesz. No chyba ze gość wogóle nie zrobi ci niestandardowego szlifu |
Autor: | sidor [ Pią Kwi 04, 2008 11:52 am ] |
Temat postu: | |
ja robiłem z 50 na 55 w ogarze i płaciłem jak za jeden szlif |
Autor: | kamil_ziomek [ Pią Kwi 04, 2008 2:54 pm ] |
Temat postu: | |
bo cena raczej jest taka sama ale ja miałem za darmo bo się ugadałem z gościem od wrsztatów |
Autor: | romek_s51 [ Pią Kwi 04, 2008 3:22 pm ] |
Temat postu: | |
Utarło się wśród tokarzy i ludzi z otoczenia, że jeden szlif zbiera 0,25mm tulei. W każdym razie Możesz szlifować ile się da, są tylko dwa ograniczenia : - dostepnosc tloka i pierscieni pod wymiar szlifu - grubosc tulei, ktora w romecie nie jest zbyt gruba. W zasadzie bardziej ci sie oplaca kupic cylinder 60ccm. |
Autor: | kamil_ziomek [ Sob Kwi 05, 2008 4:37 pm ] |
Temat postu: | |
poprawie kolege bo to pewnie literówka 0,25mm a nie cm. I faktycznie o tyle sa produkowane kolejne tłoki (bynajmniej powinno) to też dlatego szlifa robi się do konkretnego tłoka a nie na wymiar w razie zmiany tłoka powinnien on być dopasowany do cylindra. Tulejki też bym za ciękiej w cylindrze nie zostawiał i odrazu nie szlifował na największy tłok jaki kupimy tylko na mniejszy żeby w razie czego można było puźniej zrobić szlifa. |
Autor: | romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 5:37 pm ] |
Temat postu: | |
Dziękuje, rzeczywiście literówka sie wkradłą. Juz poprawiłem. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |