Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cewka Butelkowa
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cewka-butelkowa-t11483.html
Strona 1 z 2

Autor:  Pianek [ Nie Kwi 13, 2008 9:46 am ]
Temat postu:  Cewka Butelkowa

Mam 3 cewki butelkowe i nie wiem którą wybrać mam 6V 8V 12V wszystkie do jawki <spoko> Dodam że mam fabryczny iskrownik 30W.

Autor:  Jacek-J129 [ Nie Kwi 13, 2008 9:58 am ]
Temat postu: 

Pianek, Załóż jak na Ogara przystało cewkę 6V, bo ta będzie najlepsza, chyba że jakieś modernizacje przeprowadzasz.

Autor:  Pianek [ Nie Kwi 13, 2008 10:23 am ]
Temat postu: 

Właśnie nie wiem bo na AGmocie sprzedają też 8V i one też były oryginalnie montowane. Ta 12 jest od Jawy .Nie wiem jaką sobie zapodać <szampan> . Może iskra była by lepsza .

Autor:  Grzechu [ Pon Kwi 14, 2008 12:15 am ]
Temat postu: 

A co to ma wspólnego z tuningiem technicznym? :|

Autor:  Pianek [ Pon Kwi 14, 2008 1:24 pm ]
Temat postu: 

Bo może być lepsza iskra i np. sie lepiej wkręcać na obroty . I do tego pytam o niestandardowe cewki więc jak dla mnie do Tuningu pasi

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Kwi 14, 2008 2:00 pm ]
Temat postu: 

Pianek, Heh rozwaliłeś mnie teraz, bo cewka butelkowa nie ma nic wspólnego z lepszym wkręcaniem się na obroty spulany. Jak Ci tak zależy to zakładaj i sam się przekonasz ...

Autor:  kazik3193 [ Pon Kwi 14, 2008 2:04 pm ]
Temat postu: 

Fakt - w jawie 50 oryginalnie cewka była 8v ale jak dla mnie to głupota, że założyli taką cewkę jak iskrownik jest 6v. Więc wg mnie montuj cewkę 6v ;)

Autor:  Riddick [ Pon Kwi 14, 2008 7:02 pm ]
Temat postu: 

W ogarach 200 też jest oryginalnie cewka W/N na 8 v ;)

Autor:  Pianek [ Pon Kwi 14, 2008 8:00 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129, Lepsza iskra !! Czyli MOŻE lepiej sie wkrencać na obroty ! Myślisz ze np. bo co robi sie zapłon Bateryjny ? Żeby iskra była lepsza i sie lepiej na obroty wkręcał.


Więc na ktorej cewce będzie lepsza iskra ? Myśle że na 6V była by największa . Ale zwroccie uwage na to że nie mam zwykłego iskrownika 20W tylko 30W nie wiem ile V , żarówki mam 12V :)

Autor:  Xmass [ Pon Kwi 14, 2008 8:14 pm ]
Temat postu: 

Najlepsza by była ta na 6V... ja bym nie kombinował z innymi bo po co??

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Kwi 14, 2008 8:49 pm ]
Temat postu: 

Pianek napisał(a):
MOŻE

No właśnie kolego "MOŻE" ale nie musi, a z góry Ci powiem że żadna cewka nie będzie miała wpływu na obroty silnika, więc proszę Cię nie załamuj mnie tymi wypowiedziami zarobion.

Autor:  Olo [ Pon Kwi 14, 2008 9:10 pm ]
Temat postu: 

Załóż 8V. Bo napięcie na cewce zapłonowej skacze na wysokich nawet powyżej i może się 6V cewka W/N grzać ;)

Autor:  Pianek [ Wto Kwi 15, 2008 1:44 pm ]
Temat postu: 

Planuje zrobić zapłon bateryjny więc chyba nie powinno skakać

Autor:  Riddick [ Wto Kwi 15, 2008 4:28 pm ]
Temat postu: 

Nawet w oryginalnym schemacie elektryki pisze że cewka W/N ma mieć 8 volt więc taką załóż ;)

Autor:  Grzechu [ Wto Kwi 15, 2008 9:48 pm ]
Temat postu: 

Pianek napisał(a):
wkrencać
<hahaha> spulany


Zapłon bateryjny sie robi po to żeby mieć stałą iskre (niezalezna od obrotów silnika).

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/