Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Cewka Butelkowa https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cewka-butelkowa-t11483.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Pianek [ Nie Kwi 13, 2008 9:46 am ] |
Temat postu: | Cewka Butelkowa |
Mam 3 cewki butelkowe i nie wiem którą wybrać mam 6V 8V 12V wszystkie do jawki Dodam że mam fabryczny iskrownik 30W. |
Autor: | Jacek-J129 [ Nie Kwi 13, 2008 9:58 am ] |
Temat postu: | |
Pianek, Załóż jak na Ogara przystało cewkę 6V, bo ta będzie najlepsza, chyba że jakieś modernizacje przeprowadzasz. |
Autor: | Pianek [ Nie Kwi 13, 2008 10:23 am ] |
Temat postu: | |
Właśnie nie wiem bo na AGmocie sprzedają też 8V i one też były oryginalnie montowane. Ta 12 jest od Jawy .Nie wiem jaką sobie zapodać . Może iskra była by lepsza . |
Autor: | Grzechu [ Pon Kwi 14, 2008 12:15 am ] |
Temat postu: | |
A co to ma wspólnego z tuningiem technicznym? |
Autor: | Pianek [ Pon Kwi 14, 2008 1:24 pm ] |
Temat postu: | |
Bo może być lepsza iskra i np. sie lepiej wkręcać na obroty . I do tego pytam o niestandardowe cewki więc jak dla mnie do Tuningu pasi |
Autor: | Jacek-J129 [ Pon Kwi 14, 2008 2:00 pm ] |
Temat postu: | |
Pianek, Heh rozwaliłeś mnie teraz, bo cewka butelkowa nie ma nic wspólnego z lepszym wkręcaniem się na obroty . Jak Ci tak zależy to zakładaj i sam się przekonasz ... |
Autor: | kazik3193 [ Pon Kwi 14, 2008 2:04 pm ] |
Temat postu: | |
Fakt - w jawie 50 oryginalnie cewka była 8v ale jak dla mnie to głupota, że założyli taką cewkę jak iskrownik jest 6v. Więc wg mnie montuj cewkę 6v |
Autor: | Riddick [ Pon Kwi 14, 2008 7:02 pm ] |
Temat postu: | |
W ogarach 200 też jest oryginalnie cewka W/N na 8 v |
Autor: | Pianek [ Pon Kwi 14, 2008 8:00 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129, Lepsza iskra !! Czyli MOŻE lepiej sie wkrencać na obroty ! Myślisz ze np. bo co robi sie zapłon Bateryjny ? Żeby iskra była lepsza i sie lepiej na obroty wkręcał. Więc na ktorej cewce będzie lepsza iskra ? Myśle że na 6V była by największa . Ale zwroccie uwage na to że nie mam zwykłego iskrownika 20W tylko 30W nie wiem ile V , żarówki mam 12V |
Autor: | Xmass [ Pon Kwi 14, 2008 8:14 pm ] |
Temat postu: | |
Najlepsza by była ta na 6V... ja bym nie kombinował z innymi bo po co?? |
Autor: | Jacek-J129 [ Pon Kwi 14, 2008 8:49 pm ] |
Temat postu: | |
Pianek napisał(a): MOŻE
No właśnie kolego "MOŻE" ale nie musi, a z góry Ci powiem że żadna cewka nie będzie miała wpływu na obroty silnika, więc proszę Cię nie załamuj mnie tymi wypowiedziami . |
Autor: | Olo [ Pon Kwi 14, 2008 9:10 pm ] |
Temat postu: | |
Załóż 8V. Bo napięcie na cewce zapłonowej skacze na wysokich nawet powyżej i może się 6V cewka W/N grzać |
Autor: | Pianek [ Wto Kwi 15, 2008 1:44 pm ] |
Temat postu: | |
Planuje zrobić zapłon bateryjny więc chyba nie powinno skakać |
Autor: | Riddick [ Wto Kwi 15, 2008 4:28 pm ] |
Temat postu: | |
Nawet w oryginalnym schemacie elektryki pisze że cewka W/N ma mieć 8 volt więc taką załóż |
Autor: | Grzechu [ Wto Kwi 15, 2008 9:48 pm ] |
Temat postu: | |
Pianek napisał(a): wkrencać
Zapłon bateryjny sie robi po to żeby mieć stałą iskre (niezalezna od obrotów silnika). |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |