Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Ile można wyciągnąc z ogarka??
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ile-mo-na-wyci-gn-c-z-ogarka-t12600-30.html
Strona 3 z 3

Autor:  Lukaaas [ Czw Lip 03, 2008 8:46 am ]
Temat postu: 

zrobiłem 500km i postanowiłem go sprawdzić różnica jest ale zaraz przed jazdą pękła linka od ślimaka i nie wiem ile było i zauważyłem że nie wkręca się już na takie wysokie obroty czy to może być wina tego że na starym tłoku odkruszyła się mała część nóżki tłoka ??

Autor:  pawelp1993 [ Czw Lip 03, 2008 6:25 pm ]
Temat postu: 

Ja docieram ogara już ponad 400km ale narazie śmigam skuterem a silnik ogara jest w częściach. Musze powiedzieć, że aby jeździć ogarem bez awari trzeba by tak wolno pyrkać jak przy docieraniu. Zawsze po założeniu nowego cylka lub kolejnym szlifie docierałem ok 100km i zawsze coś się zepsuło przy jeździe 60km/h. Oczywiście nie dawałem mu odrazu pełnego gazu. Prędkość zwiększałem stopniowo aż tak do maxa. Zawsze miałem jakąś przygode z cylkiem to przy dużej prędkości poszedł wał, wypadła zawleczka trzymająca sworzeń tłokowy itp. itd. Teraz jeździłem spokojnie i na cylku i tłoku nie ma ani jedne j rysy. Ja polecam docieranie do ponad 500km przy czym po 500km zwiększać prędkość do ok.50km/h żeby mu tylko na V-maxa nie przyciskać często to będzie dobrze. Ja mam 2 liczniki jeden elektorniczny, który jest idealnie ustawiony do średnicy koła i był sprawdzany z autem i GPS-em i zawsze pokazuje ok. 10km/h mniej od tego napędzanego ślimakiem. Więc ten licznik rometowski zawsze płekłamuje! Mam ogara odblokowanego na maxa po 2 szlifie i musze powiedzieć, że jechałem nim 63km/h i nie wyobrażam sobie tego żeby silnik jawki wyciągnoł 70km/h! Może taki oryginalny czeski po dobrym dotarciu ale te polskie które wykonały już to co do nich należało nie!

Autor:  Z3US [ Pią Lip 04, 2008 8:24 pm ]
Temat postu: 

pawelp1993 napisał(a):
Zawsze miałem jakąś przygode z cylkiem to przy dużej prędkości poszedł wał, wypadła zawleczka trzymająca sworzeń tłokowy itp. itd.

Raczej miałeś coś źle w silniku poskładane =P

Autor:  Lukaaas [ Wto Lip 08, 2008 9:42 am ]
Temat postu: 

wytłumaczcie mi na chłopski rozum z której strony należy podpiłować tłok z góry czy z dołu ??

Autor:  Grzechu [ Śro Lip 09, 2008 12:51 am ]
Temat postu: 

Od strony ssania... Czyli góra.

Autor:  MaximusResetus [ Śro Lip 09, 2008 10:04 am ]
Temat postu: 

pawelp1993 napisał(a):
wypadła zawleczka trzymająca sworzeń tłokowy
he he rok temu to samo miałem... choć u mnie nie wypadła cała tylko pękła... ukruszyło kawałek tulei, wyżłobiło wielki rów w tłoku, przecieło wszystkie trzy pierścienie... ech... A powoli jechałem!! mniej niż 50 :( A to ze coś pada przy większej prędkości... To tylko chyba stare części. Dlatego dobry remont = wymiana wszystkiego prócz karterów :D od biedy mozna by tryby w skrzyni zostawić,ale jak były dojechane to zmęczenie materiału tez da o sobie wnet znać...

A ile można wyciągnąć? tez mam rowerowy licznik, testowany z samochodem, max 72 na prostej wyciągłem. Ale tylko raz, dla testu. tak więcej niż 50 nie jeżdżę.

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/