Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Mapy tuningowe cylindrów https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/mapy-tuningowe-cylindrow-t14942-30.html |
Strona 3 z 7 |
Autor: | yazimoo [ Czw Gru 17, 2009 10:15 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
przem578 napisał(a): Ogromny błąd z płukami, mają po 13mm szerokości... |
Autor: | przem578 [ Czw Gru 17, 2009 10:25 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
No człowieku to masz refleks, że teraz to zauważyłeś Jak będę miał okazję to sprawdzę ile dokładnie mają, ale raczej nie sądzę żeby miały 13mm, bo w 023 jest już więcej. 13 to może mieć najwyżej almot |
Autor: | yazimoo [ Czw Gru 17, 2009 11:18 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
ZMD ma 13mm, oczywiście kąta wpadania mieszanki nie mierz, sam otwór i ma 13mm, simson ma 15mm, a ma większe płuki jak chart. |
Autor: | przem578 [ Czw Gru 17, 2009 11:19 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
Ja mierzę z kątem, bo tak jest wygodniej i lepiej |
Autor: | yazimoo [ Pią Gru 18, 2009 1:27 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
No ale od kiedy mierzy się z kątem? Otwór się najbardziej liczy, a co to za problem? Jak jest tuleja wybita bierzesz suwmiarkę i mierzysz, jak jest wbita no to gorzej ale wszystko się da. |
Autor: | przem578 [ Pią Gru 18, 2009 8:09 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
yazimoo napisał(a): No ale od kiedy mierzy się z kątem? Ja tak zawsze, mierzę, bo równie dobrze okno wydechowe i dolotowe ma przecież inną szerokość wewnątrz i na zewnątrz tulei. yazimoo napisał(a): Otwór się najbardziej liczy, a co to za problem? Nie jest to żaden problem, ale z tego co zauważyłem dla mnie jest lepiej mierzyć z kątem i tyle Każdy ma swoje teorie i sposoby bo nikt nie ustalał żadnych zasad co do mierzenia tego |
Autor: | yazimoo [ Sob Gru 19, 2009 12:45 am ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
No w sumie tak ale na każdym schemacie podają bez kąta...Jak mi się zachce i narysuje to jutro wstawię schemat mojego cylka z charta, jeździ bardzo ładnie więc może się komuś przyda |
Autor: | yazimoo [ Sob Gru 19, 2009 3:57 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
Autor: | MaciejH92 [ Sob Gru 19, 2009 6:02 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
Strojenie 8800rpm to niezbyt się zgodzę, bo to zależy też od wydechu |
Autor: | yazimoo [ Sob Gru 19, 2009 9:20 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
Racja i na tyle właśnie będzie wydech. Tak mi się jakoś napisało bo z tymi wymiarami raczej takie strojenie jest najbardziej odpowiednie. |
Autor: | ślonzok [ Sob Gru 19, 2009 9:28 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
Ja mam podobnie jak Yazim tylko że cylek sima wydech na 25 a płuki 35 z groszem bardziej szerokie mam płuki i ssące niżej. |
Autor: | yazimoo [ Sob Gru 19, 2009 9:37 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
No tylko wiedz, że do danego strojenia ssący ma mieć odpowiedni kąt otwarcia. Nie robi się tego na oko np. 2mm w dół, gówno to da Daniel płuki daj wyżej, do wydechu na 25 teoretycznie mają być na 34,5. Na ile to masz strojone? |
Autor: | ślonzok [ Sob Gru 19, 2009 9:54 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
Wydech o ile pamiętam był na 9k, tak wiem o tym ssącym i też to kiedyś liczyłem... Płuków nie ruszam bo jest idealnie z mocą, tylko dwa wydechy dorobię i inny zapłon... |
Autor: | yazimoo [ Sob Gru 19, 2009 9:55 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
A to czemu inny zapłon? |
Autor: | ślonzok [ Sob Gru 19, 2009 9:57 pm ] |
Temat postu: | Re: Mapy tuningowe cylindrów |
Bo nie kręci max. obrotów, tak zwane odcięcie było przy 10.500 teraz już przy 10k |
Strona 3 z 7 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |