Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 3:14 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Czy te modyfikacje techniczne nie niszczą silnika
PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 9:44 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 18, 2006 7:18 pm
Posty: 5
Miejscowość: Białystok
Czy po tych wszystkich modyfikacjach technicznych silnik jakoś mocniej się przegrzewa albo niszczy niż przed modyfikacjami?? <co?> Czy jest to bez różnicy czy motorek byl tuningowany czy nie?? I o ile wszystkie wypisane tu modyfikacje wmocnią silnik i jaki jest tego przybliżony koszt?? Z góry dzięki za odpowiedzi na moje pytania <cfaniak>

_________________
Mam zajebistego czerwonego ogiera :) o kturym chcem z wami pogadac i wymienic sie doswiadczeniem jesli chodzi o romeciki xD


Ostatnio edytowany przez pawel_ogar Pon Kwi 30, 2007 10:08 am, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 10:19 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
jasne że tuning wpływa na skrócenie zywotności silnika! każde zwiększenie mocy powoduje większe obciążenia na bebechach silnika i w rezultacie szybsze ich zużycie.. to normalne jest.. Wydaje mi się też że przerobiony silnik mocniej się grzeje więc trzeba uważac żeby go nie przegrzać - zaznaczam że wydaje mi się, niech na ten temat się wypowie ktoś kto przerabiał silnik.

tak odbiegając od tematu podam info że były kiedyś rozgrywane wyścigi maluchów oczywiście po tuningu, już nie pamiętam ile dokładnie miały mocy ale coś koło 50 KM (a więc moc silnika zostałą podwojona) i te silniki się rozlatywały po jakiejś GODZINIE katowania na wyścigu!

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 10:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
mi kiedys gosciu mówil (od którego kupiłem goara (spzredaje w sklepie z czesciami motoryzacyjnymi)) to takie maluchy miałem 70km ale musieli zdławic żeby sie nierozleciały w wyciugi i miały 50 albo 60km. wysigi na smepertynach na (nie pamietam jaka odległość) i na mete na piskach szły ale 300metów za meta silnik sie rozpadał heheh

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 3:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lis 03, 2005 5:48 pm
Posty: 238
Miejscowość: Sępólno Kraj.
jasne im większe wyciąganie mocy z silnika = krótsza żywotność


mały OT ;]

U mnie w mieście był taki kaszlak po tuningu nie wiem ile miał km ale dosyć dużo. miał praktycznie cały blok przerobiony skrzynia 5. Szedł jak głupi :D sprzedał go i kupił nissana jakiegoś nie pamietam modelu mx?

_________________
http://images20.fotosik.pl/337/8c14299dad178859.jpg
Tuning, Naprawa, Remonty, Elektryka


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 6:31 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lis 27, 2005 1:13 pm
Posty: 50
Miejscowość: LYSKI
przerobki typu plan glowic itd......to z pewnoscia skracaja zywotnosc ale przerobki z str marcinpc raczej wydluzaja zywotnosc raczej bo byly dlawione a wiec wracamy do pierwotnego wczesniejszego stanu no nie ?? pozdro


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 7:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
nie no jasli tuningujesz oddławiony silnik to już sie raczej skraca żywotność ale tunig tylpu wypolerowanie kanałów i to wypolerowanie tłoka od środka nie powinno ąz tak skócic

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 9:29 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 18, 2006 7:18 pm
Posty: 5
Miejscowość: Białystok
Jestem poczotkujący i nie bardzo wiem jak oddławic ten silnik. Moze mi ktos dogłebnie wytlumaczyc jak to całkowicie zrobic??Dzieki za wszystkie odpowiedzi na moje pytania!!!

_________________
Mam zajebistego czerwonego ogiera :) o kturym chcem z wami pogadac i wymienic sie doswiadczeniem jesli chodzi o romeciki xD


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 22, 2006 8:26 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Trzeba kupić kolanko gaźnika do jawki albo zeszlifować stare aby pasowało do gaźnika. Skrócić kolanko wydechu o ok. 10cm . przestawić zapłon na 1.8mm-2mm zależy od silnika. Zmienić dysze i to chyba wszystko.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 22, 2006 8:54 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Zawsze silnik ma jakies rezerwy mocy(ok.20%) więc jak posniesiech niewiele moc to żeywoność będzie taka sama ale co innego jak moc wzrośnie o 50% to żywotność silnika napewno spadnnie o 50-75%.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 10:17 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 7:37 am
Posty: 58
Miejscowość: Stąd
bosek3 napisał(a):
Trzeba kupić kolanko gaźnika do jawki albo zeszlifować stare aby pasowało do gaźnika. Skrócić kolanko wydechu o ok. 10cm . przestawić zapłon na 1.8mm-2mm zależy od silnika. Zmienić dysze i to chyba wszystko.


jeszcze troszke tłumik przerobić i filtr stożkowy :D

_________________
BY KrUcZeX™

ZDRADZIŁEM WAS ZIOMKI :P, przerzuciłem się na skuter :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 12:25 pm 
kruczex, stożek nic nie daje


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 4:49 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Najbardziej dostaje w du... wał i to on może pierwszy zawieść Chodzi mi tu o sytuacje kiedy głowica została splanowana Tak więc wał musi być pierwsza klasa - nowy lub regenerowany


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 5:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
wszystko zalezy od stylu jazdy, on ma wiekszy wpływ na żywotnosc silnika niż przeróbki techniczne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 6:03 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Dokładnie, silnik jawki powinien wytrzymać niby 18tyś km a komu tyle wytrzymał :D nawet jeżeli te modyfikacje skrócą jego żywotność o połowe to i tak 9tyś zostaje.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 9:44 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Niedoceniacie silnika jawki Mój jest rocznik 1985 i remontowany solidniej (tak ze szlifem) był robiony dopiero w 2004 roku Wcześniej silnik nie był remontowany wcale i jakoś się kręcił a moto było używane po 100 km dziennie (jak u listonosza) Doszło do tego, że łańcuch sprzęgła bił po obudowie i zmielił ją troche


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Modyfikacje gaźnika.

ciaolol

7

2023

Wto Paź 23, 2007 7:48 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8605

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Polerka silnika

Arkadius3

1

2768

Wto Lis 22, 2005 5:18 pm

marcinpc Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5486

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czyszczenie silnika i kół

jons14

2

3190

Nie Mar 19, 2006 8:50 pm

Igor Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 21 Queries | GZIP : Off ]