Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Wrz 27, 2024 11:23 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jak zwiększyć żywotność
PostWysłany: Pią Sty 26, 2007 9:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
Co zrobić żeby ogar po tuningu nie padł po jednym sezonie??
Na agmocie są łożyska japońskie (oznaczane jako japan). Słyszałem, że są lepsze...


Ostatnio edytowany przez paabson, Pon Kwi 30, 2007 10:09 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 26, 2007 10:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
po tuningu przydala by sie lekka reka i dobry olej:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 26, 2007 11:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Zależy jaki tuning . Po za tym polskie łożyska to nadają sie po sezonie na wymaine . Japońskie , ale czy ktostestował i mowil że są lepsze ? . Przedewszysktim generalka tyczy sie tylko łożysk i pierścieni +tłok .

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 9:40 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
Cytuj:
dobry olej:)

słyszałem, że husqvarna jest dobra :)

Na allegro <Czytaj> kiedyś był wzmacniany wał...
Jak myślicie da to coś czy to kolejna podpucha ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 9:51 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Konrad napisał(a):
po tuningu przydala by sie lekka reka


Ciekawe kto zwiększa moc i z niej nie kożysta?? :/

Conqeror ja w simsonie mam SKF z luzem C3, jak narazie dobrze chodziły. TYlko troche dużo kosztowały bo za tą cene można kupić 3 komplety zwykłych. Napewno syntetyczny olej do paliwa poprawi smarowanie ale za taki trzeba oczywiście troche zapłacić.

paabson napisał(a):
Na agmocie są łożyska japońskie (oznaczane jako japan). Słyszałem, że są lepsze...

Kupowanie łożyska w AG-MOT mija się z celem, jeżeli chcesz kupić naprawde dobre łożyska idż do hurtowni. Ja szukałem chyba tydzień dobych łożysk a w skielpie z cześćiami do motorowerów jak koleś mi pokazał jaki ma łożysko to mi się płakać chciało- łożysko powinno mieć luz ale niewielki a takie jak tamto po założeniu kfalifikowało by się do wimiany bo magneto miało by luz :/

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 10:00 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
dzięki simson_s51 <jupi>

Cytuj:
TYlko troche dużo kosztowały bo za tą cene można kupić 3 komplety zwykłych.


A tak w przybliżeniu to jaka cena ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 10:40 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Ja zapłaciłem za dwa łożyska 6204 25zł ale kupiłem w hurtowni.

paabson napisał(a):
Na allegro <Czytaj> kiedyś był wzmacniany wał...


Jak dla mnie to zwykłe naciąganie na kase

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 11:57 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
z lekka ręką chodzi o to aby uzywec tego kiedy jaest naprawde potrzebne i niezaczesto albo na krótkie chwile

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 12:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Moim zdaniem nie należy katować motorka to znaczy jeździć spokojnie i tylko w razie potrzeby wciskać gaz na maxa.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 12:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
ja mam ten wał i zauważyłem jedną różnicę w korbowodzie: normalnie jest jednolitego koloru a ten jest chartowany i to widac bo po środku metal ma inny kolor i wyraźne granice są. efekt jakby był podgrzewany i chłodzony.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 12:50 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Olo tyko jakość korbowodu nie ma tak wielkiego znaczenia jak np. cylindra. Najczęściej korobwud jest dobry a padają łożyska igiełkowe. Moim zdaniem lepiej zregenerować stary wał.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 2:09 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
no tu masz trochę racji ale nie do końca. własnie dlatego musiałem wymienić wał bo mi korbowód pękł a u mnie w mieście nie ma zakładu ani kogos kto się specjalizuje w regenerowniu wałów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 2:14 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Moim zdaniem przyczyne za to że pękł ponosi jakaś wada technologiczna niż zmęczenie materiału...

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 3:28 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
być może ale jak coś jest chartowane to ma większą wytrzymałość. i to był oryginalny jawowski wał. a teraz rdzewiej gdzieś w kącie :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 27, 2007 5:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Nie no nie rozumiem jak można tylko w potrzebie wykorzystywać moc. Jeśli ktoś tuninguje, to dlatego, że jest mu motor za słaby czyli jasne, że będzie cisnął. Najlepiej to po prostu dobrze dotrzeć, nie katować zimnego, robic przerwy aby się nie zagrzał i stosowac markowy olej (nie mineralny). Ja (w skuterze) na zimnym jeżdżę ostrożnie, na ciepłym daje ile wlezie, w końcu to dwusuw, on lubi wysokie obroty, kiedy dam więcej gazu ma więcej oleju, czyli lesze smarowanie :] I przy mojej jeździe jeszcze nigdy go nie zagrzałem, ma taką samą moc i nie jedzie nawet 1 km/h wolniej. Tylko podstawą jest jeżdżenie na dobrych częściach i w razie awarii, zużycia wymieniać je od razu.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów jak zwiększyć przyspieszenie w mz 250???

Marek199-1

6

3540

Pią Sie 31, 2007 9:21 am

mati590 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zwiększyć prędkość

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

mikich95

35

14286

Wto Sie 31, 2010 7:42 am

PaletaKadet780 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. jak łatwo zwiększyć moc u simsona

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Najxon

43

27182

Śro Mar 05, 2008 2:08 pm

Kuba3_1 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak łatwo zwiększyć moc silnika 023

dawid529

3

2707

Pią Mar 07, 2008 3:53 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning minicrossa - jak zwiększyć v-max ?? ?? ??

radziu1992

6

2698

Czw Lip 31, 2008 5:19 pm

kay Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 22 Queries | GZIP : Off ]