Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 16, 2025 11:10 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 30, 2007 9:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
MaximusResetus, JA nie ;p ... NAPEWNO MOTORU NIEBĘDĘ mieć :P a co do tuningu 2- suwów napewno mi się już to nieprzyda ;] ... NO może jak będe dziadkiem(jak dożyje xD ) i kupie sobie jakiegoś sprzęta to będę kombinował z przypływem mocy :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 30, 2007 9:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
MaximusResetus, ktoś na forum założył temat o filtrach stożkowych - pokazał jak zrobić i jakie wymiary do danego efektu mają być.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 30, 2007 11:34 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Cytuj:
Zwiększając dawkę powietrza zwiększamy dawkę paliwa i w całym zakresie gazu stosunek paliwa do powietrza jest (a przynajmniej powinien) byc taki sam.
MaximusResetus tylko zauważ, że iglica ma kształt stożka, wraz z podniesieniem przepustnicy stożek wysuwa się z rozpylacza i uwalnia więcej benzyny, a jak dasz stożek, to powietrze ma nieograniczony przepływ i przy przepustnicy otwartej na maksa będzie więcej powietrza niż być powinno, gdyby rozpylacz i iglica były większe wtedy taki tunning ma sens, chociaż pewni ludzie napiszą, że gdy oni zamontowali stożek to moc poszła w górę; założę się, że mieli zbyt bogatą mieszankę i/lub brudny filtr.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 12:19 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Olo, najkonkretneij z was wszystkich pisze!! jak czytalem wczesniejsze bzdury(juz nie bede cytowal) to normalnie sie mozna usmiac...
tu nie chodzi o zaden opor tylko o ksztalt i pojemnosc puszki na filtr, dzieki ktoremu mieszanka jest taka jaka powinna byc
kiedys ogladalem jakas stronke na temat stozkow, pisano tam ze stozek mozna zalozyc przy tuningu albo jesli org filtru nie mozna nigdzie zdobyc. Bylo tez tam napisane ze jak sie zalozy stozek to powietrza jest wiecej niz powinno byc i mieszanka jest za uboga, zalecano wtedy wymiane dyszy paliwowej na wieksza.

teraz mnie tak mysl nachodzi o dl kanalu ssacego i chyba przy membranie to znaczenia nie ma? co wy na to?

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 1:51 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Garry1, dzięki za poparcie, już myślałem, ze nikt nie zauważy tego faktu ;) Także np. przy zamontowanym gaźniku Bing-a przy Simsonie, stożek powinien dać mnóstwo mocy, oczywiście przy bogatej mieszance.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 3:57 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Olo napisał(a):
MaximusResetus tylko zauważ, że iglica ma kształt stożka, wraz z podniesieniem przepustnicy stożek wysuwa się z rozpylacza i uwalnia więcej benzyny

No to napisałeś to co zacytowałeś z mojego postu tylko innymi słowami...

Olo napisał(a):
a jak dasz stożek, to powietrze ma nieograniczony przepływ

A właśnie że ma. Ogranicza go średnica gaźnika. Przeciez Podnosząc przepustnicę do połowy iglice też podnosimy do połowy. Zwiększa sie dawka powietrza i paliwa. Podnosząc przepustnicę o 7/10 iglice podnosimy o tyle samo. Stosunek powietrza do benzyny dalej jest taki sam.

Olo napisał(a):
przy przepustnicy otwartej na maksa będzie więcej powietrza niż być powinno

A podnosząc przepustnicę na max iglica zostaje w rozpylaczu? Też jest na max. Więc stosunek powietrza jakie jest w stanie przepuścić gaźnik do paliwa jakie leci z rozpylacza też taki sam.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 10:25 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
MaximusResetus napisał(a):
Ogranicza go średnica gaźnika. Przeciez Podnosząc przepustnicę do połowy iglice też podnosimy do połowy. Zwiększa sie dawka powietrza i paliwa. Podnosząc przepustnicę o 7/10 iglice podnosimy o tyle samo. Stosunek powietrza do benzyny dalej jest taki sam.

no nie bardzo, zauważ, że filtr daje opór i potrzeba mniej powietrza do ustawienia dobrej mieszanki, to jest tak, jakby przed przepustnicą była inna przepustnica otwarta cały czas tak samo, gdy ją usuniemy będzie za dużo powietrza. Ja mam silnik po generalnym remoncie, czyli taki, jakie wyjeżdżały z fabryki, gdy ściągnę gumę od filtra, niskie obroty idą troszeczkę w górę, ale jak daje gaz to silnik gaśnie, przy założonej gumie jest zupełnie inaczej, silniczek wykręca wysokie obroty pomimo oporów w skrzyni biegów (tulejki ciasno dociskają wałek pośredniczący)

MaximusResetus napisał(a):
A podnosząc przepustnicę na max iglica zostaje w rozpylaczu
zostaje sama końcówka, po to, żeby nie wypadła iglica :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 7:56 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 1:59 pm
Posty: 390
Miejscowość: Sośnicowice
Olo, teraz kapuję oryginalny filtr jest oporem i w tej gumie jest podciśnienie (niewielkie) i jak jest założony to więcej paliwa wychodzi z gniazda iglicy (chyba tak to się nazywa) (jest wysysane) i jest bogatsza mieszanka.

Stożkowy (lub bez gumy) to jest uboższa mieszanka.

To są zmiany nieznaczne i często źle wyczuwane.

Mogę się myli, lecz wydaje mi się to prawdopodobne.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 9:32 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
<stiupid>
korneliuszo, wreszcie napisałeś to tak że kumam o co chodzi. Podciśnienie w gaźniku przez co zasysane jest więcej benzyny. A to też fakt jest w sumie, bogatsza mieszanka to więcej mocy... Nie mógł tego ktoś odrazu tak napisać? :P

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 11:57 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Hehe, najłatwiej jest to zauważyć przy wysokich obrotach, wtedy tą gumę trochę zasysa i ona sie kurczy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 9:35 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 8:02 pm
Posty: 271
Miejscowość: Swarzędz
Pojazd: Ogar "składak"
Dlatego pakowano długą sprężyne w gume filtra żeby sie nie ściskała.

_________________
W trakcie budowy "składaka" 3majcie kciuki niedługo sprawozdanie i rozpiska z całej pracy ;) <faja>

Total : 10%

MOTO SERWIS TEAM SWARZĘDZ !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: jak zwiekszyc szybkosc no i moc?? pomocy
PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 6:37 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Lis 19, 2007 6:12 pm
Posty: 1
Miejscowość: ze strony
zastanawiam sie jak dodac mocy jak i predkosci ostatnio zmienilem zebatke z 11 na 13 i troszke to dalo ale zeby mial wiecej mocy to moze cos przy iglicy pomajsterkowac czy przy czym bo chce w nim wszystko zrobic pomozcie i dajcie jakies konkretne odpowiedzi


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 2:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Cytuj:
zastanawiam sie jak dodac mocy jak i predkosci ostatnio zmienilem zebatke z 11 na 13 i troszke to dalo ale zeby mial wiecej mocy to moze cos przy iglicy pomajsterkowac czy przy czym bo chce w nim wszystko zrobic pomozcie i dajcie jakies konkretne odpowiedz
wszystko jest w dziale "Tuning techniczny "


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 2:08 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Mar 05, 2008 1:57 pm
Posty: 6
Miejscowość: Czarna
Tak filtr stożkowy tylko osłabia simaka. NIE POLECAM


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak łatwo zwiększyć moc silnika 023

dawid529

3

2742

Pią Mar 07, 2008 3:53 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czy łatwo by było

BcZee

13

4136

Wto Gru 27, 2005 9:30 pm

DAMIAN Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak tuninfować żeby nie zepsuć silnika (tanio i łatwo)

Adam@pl

1

2266

Pią Mar 30, 2007 4:55 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak zwiększyć żywotność

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

paabson

18

6452

Pon Sty 29, 2007 4:36 pm

miki1002 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jak zwiększyć przyspieszenie w mz 250???

Marek199-1

6

3573

Pią Sie 31, 2007 9:21 am

mati590 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 19 Queries | GZIP : Off ]