Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 3:16 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 74 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cy jest możliwy czwarty bieg?
PostWysłany: Wto Lip 18, 2006 7:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
W ogarku jak wszyscy wiedzą przy wyższych prędkościach brakuje czwartego biegu. Dlatego zastanawiam się, czy dałoby się coś takiego zrobić. Proste to napewno nie jest. Niechodzi mi o jakąś prowizoryczną ,,czwórkę,, tylko o coś solidnego na parę lat.
Na budowie silnika się zabardzo nieznam(jeszcze nie rozbierałem) więc niewiem jak sprawa wygląda ale gdyby się dało to można by było włożyć tryba z simsona cztero biegowego.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 18, 2006 7:54 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
wszystko sie da, ale z simsona tryba nie przelozysz... no i prawdopodobnie silnik na czworce nie bedzie chcial isc......

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 18, 2006 7:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Gdybym wiedział dokładnie jak w silniku wszystko działa to bym się już dawno za to zabrał. Problem tylko w tym,że znam tylko podstawy.
Co do tryb to powinno się dać jakoś zrobić u tokarza na odpowiedni rozmiar.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 18, 2006 8:01 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
DanDee, A co patrzyłeś?? może wejdzie jakaś skrzynia 4 bo też nad tym kombinuje.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 19, 2006 7:21 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Tu trzeba mieć znajomego tokarza-frezarza. idziesz mówisz mu co i jak i całą skrzynię wtedy dotacza. Zrobić moża by było tak, że jedynke i dwójkę by zmniejszyc o jeden ząb, a trójkę o dwa, a czwórkę dać proporcjonalnie większą. trzeba by jeździć na zebatce 11 a z tyłu jeden zab większą, a także przerobić zmieniacz biegów. dla większości rzecz nie do zrobienia.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 19, 2006 8:56 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Syn tokarza(mój kolega) zna się na takich rzeczach także niepowinno być problemu dla niego wszystko rozplanować(jak mu będe natyle długo głowę z tym zawracał).
Co do zębatek to czemu tak?
Macie może zdjęcie rozpołowionego silnika z biegami żebym bógł to sobie bardziej w głowie poukładać :D .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 19, 2006 9:17 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
http://www.bikepics.com/romet/ogar200/8 ... 501705&s=0

ale ta czwórka jest praktycznie nie do zrobienia
może w czechach mają

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 19, 2006 9:26 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 17, 2006 3:44 pm
Posty: 65
Miejscowość: Brzeszcze
Najlepiej to przeżutki założyć na tył. :D

_________________
Romet Ogar 200 - 60ccm
czerwony


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 19, 2006 9:47 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Daruj sobie ziomal, twoja inteligencja poprostu ulatni się wraz z upałem.
Chcesz mieć przeżutki to sobie zrób, albo zamontuj silnik do roweru ;[

Wracajęc do tematu:
A gdyby tryba 1,2 i 3 biegu pozostawić takie same a tylko czwartego włożyć większe.

Co do obrazku strzałka niała być dużo bardziej na lewo, coś mi się źle namalowało.

Edit://A dało by się zmodyfikować koło zębate z wsk 175 (23z) tak żeby weszło do przerobionej skrzyni?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 19, 2006 11:52 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
nie zrobisz tak obejrzyj skrzynie, sam zobacz jak działa i się przekonasz że na tej skrzyni się nie da.Można co najwyżej pokombinować z przełożeniami w niej albo z inną skrzynią.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 8:06 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Wg mnie nową od podstaw byłoby najlepiej.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 9:04 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Można by się wzorować na skrzyni jakiegoś cztero biegowca, który ma ten cały zmieniacz biegów z góry tak jak silnik jawki, a następnie pobliczać wszystkie wymiary dla tokarza. Napewno też będzie dużo kombinowania ale mniej roboty niż z projektowaniem od podstaw.

Jaki motorower lub motor ma cztery biegi i zmieniacz w podobnym pojożeniu co jawka?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 9:33 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 11, 2006 7:04 am
Posty: 20
Miejscowość: z żor
matemarek napisał(a):
Jaki motorower lub motor ma cztery biegi i zmieniacz w podobnym pojożeniu co jawka?


Pseudo ścigacze z aprilli. 105km\h Idzie uszczelić ale taki motor kosztuje z 6000zł silnik można by przeszczepić :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 12:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
4 bieg pójdzie założyć i pójdzie jechać ale tylko w 1 osobe i nie myśl sobie że na polnej wciśniesz 4 bo tak nie jest silnik Ogara jest tak przystowany aby mógł spokojnie ciągnąć na 3 a gdy będziesz miał 4 to pod górki reduka także nie polecam :-)

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 8:21 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Chodzi mi o to, że ogarek idzie np. 75-80 km/h( w jedną osobę), jedziesz sobie główną ulicą jest fajna pogoda i wrzucasz sobie 4. Wiadomo, że ogarek musi być nieźle rozpędzony żeby móc wrzócić na czwórkę, ale można odrazu zaplanować bieg(rozmiary tryb) żeby się lepiej wkręcał na obroty na przyjmijmy przedniej zębatce 14z(nie wleczące się rozpędzanie ogarka). Wtedy ta cała czwóra nabiera dopiero sensu.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 74 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co to jest membrana

Zioom

10

7581

Wto Kwi 12, 2011 6:25 am

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów co to jest!!! prosze o pomoc

wojnatkaniec

8

3475

Pon Gru 19, 2005 9:37 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czy dobry jest ten tłok??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

BaczekSTWA

31

7175

Czw Maj 22, 2008 4:46 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co daje podkowa i po co to jest?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Hanus

21

29117

Czw Sty 27, 2011 6:45 pm

jawka50 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Co to jest elastyczny silnik i jak taki zrobić

soviet union

3

2419

Śro Cze 21, 2006 7:48 am

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 21 Queries | GZIP : Off ]