Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 16, 2024 2:55 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Ogar 205] przerabianie cylindra
PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 8:11 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Maj 24, 2008 10:54 am
Posty: 55
Miejscowość: Bytom-górniki
chciał bym przerobić cylinder w ogarku na dwa dodatkowe kanały
Od czego trzeba zacząć
dziękuję wszystkim za pomoc


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 8:30 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
trzeba zacząć od wszytkiego naraz, od dobrego warsztatu, narzędzi, schematów przerobienia cylindra, jakiegoś pojęcia o tym wszytskim, precyzyjnego wyliczenia i wymierzenia, a na koncu od frezowania. generalnie najpierw wybijasz tulej, potem zaznaczasz dokładnie gdzie i jakiej wielkości mają być nowe okna i kanały, a potem frezujesz. w tuleji odmierzasz bardzo dokładnie okna, wycinasz pod dobrym kątem żeby mieszanka płynnie wpadała i frezujesz, na koniec wprasowujesz tuleje. mozesz też roztoczyć tulej i kupić nową mocniejszą tuleje bez żadnych okien, zrobić dzielony wydech i kilka płuków

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 8:34 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Maj 24, 2008 10:54 am
Posty: 55
Miejscowość: Bytom-górniki
czy da sę wybić tuleję z ogara 205
i drgie pytanie jak wwyprasuję tuleję i zrobię w niej dziurę wiertarką na wylot na nowy kanał to muszę oddać do szlifu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 9:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
jorgiel napisał(a):
czy da sę wybić tuleję z ogara 205

Najpierw od tego trzeba zacząć, że z oryginalnych cylindrów nie wybijesz tulei :]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 9:41 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Maj 24, 2008 10:54 am
Posty: 55
Miejscowość: Bytom-górniki
to jak wywiercic dodatkowe kanały


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 11:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
a no sie da . Akurat takie rzeczy robie :> jak chesz to napisz

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Sob Wrz 20, 2008 3:20 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Maj 24, 2008 10:54 am
Posty: 55
Miejscowość: Bytom-górniki
po dorobienu kanałów lub powiększaniu starych trzeba oddać do slifu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Sob Wrz 20, 2008 7:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
przem578
Niby czemu się nie da?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Sob Wrz 20, 2008 7:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Ponieważ posiadają próg na tulei wewnątrz cylindra.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 1:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Zaczysio napisał(a):
Ponieważ posiadają próg na tulei wewnątrz cylindra.

No właśnie już o tym pisałem wiele razy i nawet chyba gdzieś fotke dawałem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 7:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Spotkałem się z przypadkami na xxx.net że wybili z almota 70 cm ? czyli też tutaj się musi dać :] Odpowiednie przygotowanie materiału możliwe że trzeba by utoczyć trochę alu z gury bądź zeszlifować i by wyszło jakoś tuleje muszą do środka wbić :]

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 11:29 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
Pumba napisał(a):
Spotkałem się z przypadkami na xxx.net że wybili z almota 70 cm ? czyli też tutaj się musi dać :] Odpowiednie przygotowanie materiału możliwe że trzeba by utoczyć trochę alu z gury bądź zeszlifować i by wyszło jakoś tuleje muszą do środka wbić :]



nie muszą wbijać ponieważ je zalewają

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 6:01 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
sumarek pomyśl tak na chłopski rozum niejest to jednolity materiał różni się geśtością i właściwościami czyli teoretycznie nie mogli odlać tego razem wszystkiego na raz wcześniej musiałą być zrobiona tuleja, więc teoretycznie jeżeli by się to podgżało i nacisneło prasą może by wyskoczyło :]

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 1:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Tuleje w cylindrach z almotu posiadają próg na tulei u samej góry, więc można ją wybić bez problemu tak jak w cylindrach jawy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: przerabianie cylindra w ogarze 205
PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 5:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Pumba to samo Ci kiedyś mówiłem :P

Każdą tuleje da się wybić - kwestia podejścia. W najgorszym wypadku cyl na pół, potem blacha alu miedzy połówki skręcić.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

26

11472

Pon Gru 12, 2005 12:02 am

Kseon Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Wyciąganie cylindra.

kuba848

6

3749

Śro Gru 28, 2005 5:29 pm

kuba848 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chłodzenie cylindra??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

kruczex

66

26097

Sob Wrz 23, 2006 2:18 pm

Michal200 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra

Norbi

7

6214

Pią Maj 11, 2007 10:16 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra

Janek1991

3

3132

Wto Sie 07, 2007 12:24 pm

wiktor Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.073s | 26 Queries | GZIP : Off ]