Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning silnika jawki
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-silnika-jawki-t687-405.html
Strona 28 z 32

Autor:  Z3US [ Pon Cze 30, 2008 7:19 pm ]
Temat postu: 

przem578 napisał(a):
5 kanałów przelotowych 3 wydechowe i do tego wysokie kąty, ale jakie to Ci nie powiem.

No własnie na te kąty mnie interesują... Wysłałbym im jeszcze w tym tygodniu może ten cylinder...

Autor:  Garry1 [ Pon Cze 30, 2008 7:20 pm ]
Temat postu: 

hah gdzie to chcesz zmieścić? ja bym zrobił max 4 kanały i 2 wydechy

Autor:  Z3US [ Pon Cze 30, 2008 7:30 pm ]
Temat postu: 

Garry1 napisał(a):
hah gdzie to chcesz zmieścić? ja bym zrobił max 4 kanały i 2 wydechy

Ja tylko was pytam, co proponujecie =)

Autor:  mati590 [ Pon Cze 30, 2008 8:12 pm ]
Temat postu: 

Kto zapoda foto 2 wydechów w cylindrze jawki i 4 płuków (zdjecie płuków jeszcze bez wbitej tulei ?

Autor:  Kamis [ Pon Cze 30, 2008 8:41 pm ]
Temat postu: 

Na czeskiej stronie widziałem tylko że tam był cięty cylek. Linka nie dam bo mi się firefox aktualizował i zakładki mi uciekły :)

Autor:  sumarek [ Pon Cze 30, 2008 11:46 pm ]
Temat postu: 

trzeba pamietać o tym ze do takiego cylka to musi być też dorabiany tłok!!! czy ktoś wie gdzie można dorobić dobry tłok??

Autor:  przem578 [ Wto Lip 01, 2008 8:30 am ]
Temat postu: 

http://www.legra.neostrada.pl/

[ Dodano: 1 Lipiec 2008, 08:52 ]
sumarek napisał(a):
trzeba pamietać o tym ze do takiego cylka to musi być też dorabiany tłok!!!

To nie jest konieczne, ale dobrze by było dorobić z jednym cienkim pierścieniem i z dobrego materiału.

Autor:  Z3US [ Wto Lip 01, 2008 11:06 am ]
Temat postu: 

razem z przerobka cylindra zlece im dorobienie tloka z teflonowymi bokami jednym pierscieniem

Autor:  Garry1 [ Wto Lip 01, 2008 5:15 pm ]
Temat postu: 

zrób lepiej 2 cienkie pierścienie...

Autor:  Z3US [ Wto Lip 01, 2008 6:21 pm ]
Temat postu: 

Dlaczego ?

Autor:  mati590 [ Wto Lip 01, 2008 7:55 pm ]
Temat postu: 

W nicaslowcach masz 1 i hulają :P Jak szaleć to szaleć. Wg. mnie jesli nie bawimy się w ekstremalne przeróbki to warto zainwestować w czeski tłok - jak mam do takich dostęp :D One sa odporniejsze na ciepło tzn. mniej puchną ;)

Autor:  Garry1 [ Śro Lip 02, 2008 4:17 pm ]
Temat postu: 

na takiej jakości pierścieniach i tłoku to kompresja ucieknie zaraz po dotarciu :p (okolo 500 km)

Autor:  mati590 [ Śro Lip 02, 2008 4:59 pm ]
Temat postu: 

Garry1, Toteż nie ma co się bawić w tanie śmieci robione przez dzieci w chinach, radioaktywne ;)

Autor:  r4g3 [ Pią Lip 04, 2008 7:47 pm ]
Temat postu: 

Z3US, jeżeli chcesz moc przy około 8500rpm to tak... 176-180owk wydechu, 125owk płuki, ssanie...hm, nie wiem, zależy jaka pojemnosc. Ale jak masz zawór to sprawa się zmienia.

Oczywiscie nie jestem pewien o co chodziło z tymi "wąskimi kątami". Bo jeżeli kąty wpadania mieszanki to różnie mówią, 30stopni. Choć w wyczynowych cylkach to tylko piąty kanał jest pod takim kątem że mieszanka wędruje wysoko pod głowicę, reszta jest pod kątem prostym.

Autor:  Z3US [ Pią Lip 04, 2008 8:15 pm ]
Temat postu: 

Płuki będzi robił mi gość z motortechu. Ma mi również dopasować tłok od jakiejś nowej japonii jedno pierscieniowy. Oczywiście Vertex'a ma się rozumieć. Jeżeli będzie się dało, do gościu dorobi mi większą tuleje niż oryginalnie, czyli zwiększy się pojemność. Ciekawa sprawa jest z tym tłokiem, ponieważ jawka ma nisko sworzeń, a nowe sprzęty mają wysoko. Do tej modyfikacji, trzeba od góy obniżyć cały cylinder... Wszystko pięknie ładnie, ale przyznam że nie mam ochoty i czasu żeby rozpoławiać silnik... Pośmigam do zimy na takim "setupie" jaki jest teraz i jak będzie spadnie śnieg to będe się z tym bawić...

Strona 28 z 32 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/