Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Zmiana gaźnika w 023
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/zmiana-ga-nika-w-023-t7479.html
Strona 1 z 1

Autor:  lukas1444 [ Wto Sie 28, 2007 10:16 am ]
Temat postu:  Zmiana gaźnika w 023

Co sądzicie o zmianie w silniku dezamet 023 gaźnika gm12 na ten z jawki?? Ja założyłem do motorynki taki gaźnik i motorynka na wysokich obotach ma bardzo dużo mocy, prędkość też się znacznie poprawiła, ale na niskich obrotach jest słaby, tak jak w jawce

Autor:  kazik3193 [ Pią Sie 31, 2007 7:15 pm ]
Temat postu: 

nie opłaca sie zakładac tego gaznika jak chce sie smigac i oszczędzac na paliwie no chyba ze chce sie smigac ostro po polach to nie ma sprawy...

Autor:  Conqeror [ Sob Wrz 01, 2007 9:50 pm ]
Temat postu: 

Tak jesli do 023 lub s38 to tylko ten k60b . Ja maiłem od jawki to była masakra ustawić go . Zrobiłe msinlik na wysokie obroty to całkiem szybko szedł

Autor:  mati590 [ Nie Wrz 02, 2007 11:01 am ]
Temat postu: 

GM13F to nie ma dużego sensu zakładac, gardziel większa o 1mm, najlepszym rozwiązaniem dla tego silnika jest tak jak pisali rpzedmówcy k60b, ale z usunietym automatem ssania :]

Autor:  =XawiD= [ Nie Wrz 02, 2007 12:02 pm ]
Temat postu: 

A ja powiem, że najlepszy był by 14MC (ale tylko w silniku po tuningu). Gardziel większa o 2mm, większa dysza itd.

Autor:  LuMeL [ Nie Wrz 02, 2007 2:49 pm ]
Temat postu: 

Ale do normalnego 023 nie tuningowanego, jaki gaznik, bo czytając te posty niebardzo wiem jaki gaznik kupic

Autor:  kamil_ziomek [ Pon Sty 14, 2008 11:31 am ]
Temat postu: 

A ja mam GM13F i jakoś ma 14mm srednicy (mierzyłem suwmiarka) a w cilindrze i tak nie ma miejsca na wiekszy przelot. Chociaż nie twierdze że wiekszy nic nie da.

Autor:  Grzechu [ Pon Sty 14, 2008 6:37 pm ]
Temat postu: 

Może był już rozwiercany gardziel...

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/