Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 9:58 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jak ztuningowac KINGWAYA COLIBERA a jednoczesnie nie zepsuc
PostWysłany: Nie Paź 28, 2007 9:29 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Paź 28, 2007 9:24 pm
Posty: 6
Miejscowość: Lisów
Jak go z tuningować propozycje a nie spieprzyć i żeby silnik chodził potem jeszcze tydzień. prosił bym tez jakby gdzieś znaleźliście zegary do niego.


Ostatnio edytowany przez KInGWAY$, Pon Paź 29, 2007 9:16 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 9:17 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
KInGWAY$ napisał(a):
chodził potem jeszcze tydzień

Skoro po tuningu chcesz aby silnik pracował tylko tydzień, to przyznam że masz ambitny plan :P.
Najlepiej udać się z nim do serwisu- według mnie tam najlepiej Ci doradzą.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 4:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
hmm jeżeli chcesz żeby tylko 1 tydzien chodził to kup sobie jakąś mieszanke wodoro-azotową (żart) i będziesz śmigał 120 najmniej :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 4:32 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Paź 28, 2007 9:24 pm
Posty: 6
Miejscowość: Lisów
źle mnie zrozumieliście ja chce aby po tuningu silnik pracowałby wieki :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 8:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
To jest czterosuw??
on ma chyba zweżone kolanko od wydechu przy cilindzrze- zmienić
gażnik piwinien być bliżej cylindra blokada w krućcu -sam coś wymysl
zmień filtr na taki co puści więcej powietrza.

Turbosprężarka daje do 35% mocy więcej.( tylko w czterosuwie i 2t z zaworami)
Podtlenek azotu 50% więcej
Ale tego chyba nie zrobisz turbospreżarka z małym doładowaniem da coś mocy i nie skruci zbytno żywotności. <dresik>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 5:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lut 14, 2007 7:34 pm
Posty: 157
Miejscowość: Abudabi
Pojazd: Solo, Hercules, Yamaha R6 '00
ja bym zmienił tłumik na sportowy
cyl. na 65 lub 70ccm,sprzęgło i wariator ale tylko wtedy gdybym miał na to pieniądze.

[ Dodano: 14 Styczeń 2008, 16:50 ]
McCoob napisał(a):
turbo?? Nitro?? To może mu od razu silnik odrzutowy zamontuj?? Pomyśl trochę!!


a co może twoim zdaniem się nie da?Wszystko się da za odpowiednie pieniądze!

_________________
MARS
1980r.
2biegowy automat
vmax 60km/h

v i s u a l tuning-60%
mechanic tuning-20%


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:28 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
kamil_ziomek napisał(a):
2t z zaworami
Że co??!!

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Magnum 200 napisał(a):
2t z zaworami

czyt. chiński 4t ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:35 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
No chyba że :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
a tak na serio to pewnie chodzi i zawory membranowe albo wydechowe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:37 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Też myslałem że chodzi o membrane.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 9:10 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lut 14, 2007 7:34 pm
Posty: 157
Miejscowość: Abudabi
Pojazd: Solo, Hercules, Yamaha R6 '00
McCoob napisał(a):
bajtek-90, zamontuj prawdziwe nitro do tego parcha :> Masz moje błogosławieństwo :]


Ja tylko pisze że da rade,ale że kawałek tandetnego chińskiego plastiku się rozsypie to nie moja sprawa.

Poza tym takie prawdziwe nitro jest tyle samo warte co ten coliber- 2500Zł
dlatego moim zdaniem najlepiej zainwestować w sportowy wał i cylinder o większej pojemności.

_________________
MARS
1980r.
2biegowy automat
vmax 60km/h

v i s u a l tuning-60%
mechanic tuning-20%


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 11:44 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Nie ma sportowego wału do tego silnika. Możesz kupić większy cylinder, większy gaźnik i wariator. Ale to ci i tak nie da dużo.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 6:59 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Ja prpopnuje zainwestowac w lepsze moto...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 9:08 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lut 14, 2007 7:34 pm
Posty: 157
Miejscowość: Abudabi
Pojazd: Solo, Hercules, Yamaha R6 '00
Magnum 200 napisał(a):
Ja prpopnuje zainwestowac w lepsze moto...



w sumie to byłoby najlepsze...za te pieniądze na pewno kupiło by się neos'a albo sprowadzonego aeroxa

_________________
MARS
1980r.
2biegowy automat
vmax 60km/h

v i s u a l tuning-60%
mechanic tuning-20%


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak tuninfować żeby nie zepsuć silnika (tanio i łatwo)

Adam@pl

1

2173

Pią Mar 30, 2007 4:55 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak ztuningowac

Pawel1178

6

2001

Nie Sie 12, 2007 11:20 am

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. V-max 39,4 kh/m Pomóżcie jak ztuningowac

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

ciaolol

32

10667

Pon Paź 22, 2007 3:48 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Powiedzcie jak można ztuningować rometa 205 wizualnie

dedaj4001

6

3064

Wto Lip 08, 2008 10:06 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 21 Queries | GZIP : Off ]