Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Nie wchodzi na wysokie obroty https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/nie-wchodzi-na-wysokie-obroty-t5297.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | _Maciej_ [ Wto Cze 26, 2007 1:09 pm ] |
Temat postu: | Nie wchodzi na wysokie obroty |
Witam. Kupiłem kilka dni temu Charta 211. Odpala za pierwszym razem i chodzi równo na bardzo wolnych obrotach ale nie wchodzi na wysokie obroty(przerywa) ale nie gaśnie. Na dodatek pluje olejem. Myślałem, że zasysa olej ze skrzyni. Wymieniłem simmeringi i oczyściłem gaźnik. Nawet nie wlałem jeszcze nowego oleju do skrzyni aby sprawdzić czy nadal występuje problem. Niestety nadal nie chce wejść na wysokie obroty Gaźnik oczyściłem i nic. Zapłon też dobrze ustawiony. Mam gaźnik K60B ruski od delty. |
Autor: | molesta [ Wto Cze 26, 2007 2:36 pm ] |
Temat postu: | |
a moze to modul?? albo cos z dolotem paliwa |
Autor: | Jacek-J129 [ Wto Cze 26, 2007 3:26 pm ] |
Temat postu: | |
Sprawdź świecę, czy jest mokra ewentualnie wymień ją. Jeśli nie dostaje zbyt dużo benzyny, zwiększ dawkę. |
Autor: | Yelonki [ Wto Cze 26, 2007 5:31 pm ] |
Temat postu: | |
Powiem ci szczerze ze kupiłem tez charta jakies 2 tygodnie temu. Dzisaj spotkalem sie z tym samym problemem co ty , silnik odpala owszem chodzi na wolnych ale jak dodam wiecej gazu to jagby zamula i chce gasnac natomiast jak puszcze raczke dalej chdozi na wolnych obrotach probowalem na pych zaczeło mi cos kapac z rury tzn buchac jakis smarem .Tak myslalem moze to za duzo brudu w wydechu jest? wydaje mi sie ze modul odpada . gaznik? jutro przychodzi do mnie kolezka i sporbuje to zrobic wiec jak cos napisze |
Autor: | _Maciej_ [ Wto Cze 26, 2007 8:03 pm ] |
Temat postu: | |
Yelonki napisał(a): Powiem ci szczerze ze kupiłem tez charta jakies 2 tygodnie temu. Dzisaj spotkalem sie z tym samym problemem co ty , silnik odpala owszem chodzi na wolnych ale jak dodam wiecej gazu to jagby zamula i chce gasnac natomiast jak puszcze raczke dalej chdozi na wolnych obrotach probowalem na pych zaczeło mi cos kapac z rury tzn buchac jakis smarem .Tak myslalem moze to za duzo brudu w wydechu jest? wydaje mi sie ze modul odpada . gaznik? jutro przychodzi do mnie kolezka i sporbuje to zrobic wiec jak cos napisze Więc czekam z niecierpliwością Co do zapłonu to mój Ojciec miał kiedyś MZ TS250 i przy wysokich obrotach też mu przerywał. Dał do elektryka i okazało się, że to cewka zapłonowa. Popytam sie kolegów czy nie mają pożyczyć do sprawdzenia. Świeca jest mokra. Próbowałem na trzech świecach: polskich i jakiejś japońskiej. Próbowałem regulować gaźnik ale niestety bez efektów |
Autor: | HellBitch [ Wto Cze 26, 2007 10:45 pm ] |
Temat postu: | |
hehe na samym poczatku tez miałem problemy z chartem. Dałem do mechanika i wyregulował gaznik, ustawił zapłon, wyczyscił wydech i było ok. jesli swieca mokra to zmniejsz drastycznie dawke benzyny ale tak na minimum i zobacz czy to cos da. |
Autor: | Robcio [ Śro Cze 27, 2007 12:52 am ] |
Temat postu: | |
jeżeli żła iskra to sprawć tak zamocz świece w bęzynie przyłurz do masy i kopnij jak się zapali to dobrze jak nie to modył cewka albo kabel gdzeą ma przebicie |
Autor: | Mikolaj211 [ Śro Cze 27, 2007 10:52 am ] |
Temat postu: | |
Mi się zdaje, że to moduł. Sam miałem tam przed remontem. Odebrałem go od jednego mechanika, który jednak narobił więcej szkód, niż pożytku. Chciałem się przejechać. Odpalał z pierwszego kopa, nie chciał wejść na obroty, a jak wrzuciłem bieg, to nie dało się ruszyć. Zawiozłem do mechanika. Ten zregenerował wał, zrobił szlif cylindra i dał nowy tłok. Ale problemy nie ustąpiły. Wtedy kazał mi kupić, albo pożyczyć moduł, by sprawdzić, czy to jego wina. Kupiłem na allegro używany moduł za 20zł. Założył go i motor chodził jak nowy (chodzi oczywiście do tej pory). Jeżeli masz taką możliwość to pożycz od kogoś moduł i sprawdź czy będzie dobrze chodzić. |
Autor: | _Maciej_ [ Śro Cze 27, 2007 11:25 am ] |
Temat postu: | |
Niestety nikt ze znajomych nie ma charta Ale tym motorem można jeździć. Tylko, że nie wchodzi na wysokie obroty. Jechałem nim max 30km/h na trzecim biegu bo jak dałem więcej gazu to nie chciał wejść na obroty i przerywał. Zobaczę jeszcze z tą świeca, gaźnikiem i załatwię cewkę zapłonową. Jak wszystko sprawdzę to napiszę czy coś sie zmieniło. |
Autor: | Yelonki [ Śro Cze 27, 2007 1:41 pm ] |
Temat postu: | |
Powiem ze ja juz mam problem z glowy jee w moim przypadku sam nie wierzylem.. poprostu wymienilem swiece na inna i jezdzi ide sobie pojezdzic a potem zabieram sie do malowania SPRAWDZ CZY MASZ BENZYNE! |
Autor: | norek23 [ Śro Cze 27, 2007 9:21 pm ] |
Temat postu: | |
a napewno wszystkie simeringi masz wymienione?? jesli tak to wylej te paliwo co masz wyczysc gaznik i tłumnik i spróbuj moze miał za duzo oleju w paliwie w teraz jest wszystko zasyfione |
Autor: | Conqeror [ Pią Sie 03, 2007 9:14 pm ] |
Temat postu: | |
Ja pitole. Zapewne slikon wytrzyma . Lec coż innego byśmogł zrobić jak kartery do charta są niedostpene praktycznie |
Autor: | _Maciej_ [ Pią Sie 03, 2007 9:17 pm ] |
Temat postu: | |
Specjalnie tata kupił jakiś mocny. Nie chciałem ten uniwersalny bo po 5 minutach by odleciał. W silniku miałem łożysko od wałka głównego popsuty więc odrazu też wymieniłem |
Autor: | micbar [ Czw Wrz 13, 2007 11:41 pm ] |
Temat postu: | |
A ja mam taki problem w moim charcie: Z rury wydechowej (dosłownie) kapie olej, poza tym chodzi mi tylko na jednej świecy (Jakaś fiatowska-samochodowa) Czy to może być ssanie oleju ze skrzyni???? A w moim drugim charciorze: Na początku wszystkie biegi wchodziły ładnie Gdy wracałem z trasy najpierw jedynka przestała działać (wyskakiwała), potem trójka zaczeła szwankować, następnie (gdy już dojeżdżałem do domu!!) zaczeła przerywać dwójka (gruchot w silniku) Teraz nie ma co go odpalać - czeka go remont Proszę o pomoc, macie jakieś pomysły co to może być [ Dodano: 13 Wrzesień 2007, 22:44 ] Najlepiej do tego założyć nowy temat Ma podobne problemy?? |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |