Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Słaby na wolnych obrotach
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/s-aby-na-wolnych-obrotach-t4745-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Jacek-J129 [ Śro Cze 06, 2007 2:47 pm ]
Temat postu: 

slawek90- Każdy sposób jest dobry ważne aby był skuteczny. Pozdrawiam.

Autor:  =XawiD= [ Śro Cze 06, 2007 4:59 pm ]
Temat postu: 

slawek90, przecież wiadomo, że jeżeli nie masz oleju w skrzyni to się posypie. Już nie jednemu się takie coś stało przez brak oleju....


slawek90 napisał(a):
A co do wyjmowania starego simera to nie używaj żadnych tępych śrubokrętów bo może ktoś tu jest tępy...


Przecież nie użyje ostrego. Chyba jeszcze nie wiesz jak tępy śrubokręt wygląda....

Autor:  cudny [ Śro Cze 06, 2007 8:33 pm ]
Temat postu: 

simering 7 wszedł miodzio :) i jednak jest porównanie, tzn widać po założeniu nowego, ze stary był spsuty :) zastanawiam się nad szlifem, bo tłok ma lekkie luzy ... cylinder w sumie nie ma rys, kumpel mi odradza, ojciec też ... może wystarczy nowy tłok i pierścienie, albo nawet same pierścienie?

Autor:  Jacek-J129 [ Śro Cze 06, 2007 10:56 pm ]
Temat postu: 

cudny - Jeśli masz zamiar wymieniać pierścienie to wymień też tłok to nie majątek dać te 10 zł więcej.

Autor:  cudny [ Czw Cze 07, 2007 8:54 am ]
Temat postu: 

No ale co o tym Wy myślicie, jeżeli nie ma rys na cylindrze, lepiej go nie szlifować? Chodzi mi też oto, czy dostanę taki tłok ... w sumie to on wygląda normalnie, jak od jakiegoś ogara, ale wiecie :P jakaś mała różnica może być ... bo chyba jednak kupię sam tłok i pierścienie oczywiście ... jeszcze kumpla mechanika poproszę, aby obejrzał cylinder i to wszystko :)

Wczoraj silnik już złożyłem, przeczyściłem sprzęgło, ściany komory i jest malinka :)

Jutro prawdopodobnie kupię tłok i pierścienie i założe, więc może jutro już założę silnik do ramy :)

A co z tym olejem, który jest w karterze? Czyścić karter, czy olej się wypali?

Autor:  =XawiD= [ Czw Cze 07, 2007 11:12 am ]
Temat postu: 

Wypali się po kilkudziesięciu kilometrach.

A co do szlifowania... Wymień tłok i pierścienie, jeżeli nie masz żadnych rys. Tylko pamiętaj potem o docieraniu....

Autor:  cudny [ Czw Cze 07, 2007 1:36 pm ]
Temat postu: 

Kolega, który się zna na mechanice, oglądnął dzisiaj cylinder i tłok. Stwierdził, że mam zatarty tłok ... powiedział, żebym zrobił szlifa cylindra i kupił nowy tłok i pierścionki .... jak złoże silnik i wszystko to zobaczę, czy będzie motor chodził normalnie :) Jakby nie daj Boże coś było nie tak to będziemy dalej szukać przyczyny :)

Autor:  =XawiD= [ Czw Cze 07, 2007 6:50 pm ]
Temat postu: 

Gdyby Ci się zatarł to być go nie ruszył.

Autor:  cudny [ Czw Cze 07, 2007 6:58 pm ]
Temat postu: 

Może źle się wyraziłem, po prostu z jednej strony jest taki " harnięty " :D

[ Dodano: 8 Czerwiec 2007, 12:49 ]
Dzisiaj poszedłem do motoryzacyjnego, okazało się, że nie kupię takiego tłoka :( Potem poszedłem do kolesia, który szlifuje cylindry, pooglądał i stwierdził, że szlif by się przydał, ale pojeżdżę też bez szlifa :) Żebym kupił same pierścionki. No to poszedłem do motoryzacyjnego znowu i miła pani dobrała mi pierścionki ( uff, sobie pomyślałem ) Przychodzę do domu, zdjąłem stare pierścionki, założyłem jeden nowy i próbuje włożyć do clindra, okazało się, że jest o 1/4 milimetra za szeroki! i nie wejdzie :( przy zdejmowaniu obraził się na mnie i się złamał :P ( **** mu w d*p*, pomyślałem ) Założyłem stare pierścionki i gra muzyka :) Kupiłem też hermetyk, założyć na nim cylinder? Bo tam jest uszczelka, ale już stara, a może głowice też na hermetyku? Chociaż są tam takie miniaturowe rowki ... kpw ;)

[ Dodano: 8 Czerwiec 2007, 19:10 ]
Złożyłem silnik, przykręciłem do motoru, odpaliłem CHODZI jest git. Pochodził, zrzuciłem z nóżek, zgasł .... Potem znowu, podkręciłem obrotu, nie zgasł ... no to gaz a on muuli znowu popchnąłem go i rura, nie ma mnie :D

Gdy jadę normalnie jest kopyto i wszystko, gdy ruszam, jest bardzo słaby ...

JAKA WINA!!!?? Bo już wszyscy, których pytałem są głupi ...

PALI OD PIERWSZEGO KOPA, bez problemu!

Iskra jest, świeca ruda, sucha

simmering wymieniony ... resztki oleju może jakieś w karterze jeszcze są, ale trosiunke

gaźnik czysty, założony nowy filter paliwa, paliwo leci ...

Mi przychodzą do głowy tylko dwie myśli ...


zapłon .... chociaż nie wydaje mi się, bo pali od kopa i jeździ ... nie strzela z rury ani nic :P

zapchany wydech .... ale to też może z dnia na dzień by się nie stało ... CO WY O TYM MYŚLICIE? Odpisujcie!

Autor:  lucais992 [ Pią Sty 11, 2008 6:44 pm ]
Temat postu: 

siemka mam gareli gary 50 i potrzebuje cylinder tłok i pierscienie czy moze ktos doradzic zamienikk lub wie gdzie kupic taki zestaw :-)

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Sty 11, 2008 7:50 pm ]
Temat postu: 

Siemka załóż nowy temat bo zaraz warna zarobisz za odkop.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/