Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 22, 2024 4:52 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 2:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
slawek90- Każdy sposób jest dobry ważne aby był skuteczny. Pozdrawiam.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 4:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
slawek90, przecież wiadomo, że jeżeli nie masz oleju w skrzyni to się posypie. Już nie jednemu się takie coś stało przez brak oleju....


slawek90 napisał(a):
A co do wyjmowania starego simera to nie używaj żadnych tępych śrubokrętów bo może ktoś tu jest tępy...


Przecież nie użyje ostrego. Chyba jeszcze nie wiesz jak tępy śrubokręt wygląda....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 8:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
simering 7 wszedł miodzio :) i jednak jest porównanie, tzn widać po założeniu nowego, ze stary był spsuty :) zastanawiam się nad szlifem, bo tłok ma lekkie luzy ... cylinder w sumie nie ma rys, kumpel mi odradza, ojciec też ... może wystarczy nowy tłok i pierścienie, albo nawet same pierścienie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 10:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
cudny - Jeśli masz zamiar wymieniać pierścienie to wymień też tłok to nie majątek dać te 10 zł więcej.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 07, 2007 8:54 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
No ale co o tym Wy myślicie, jeżeli nie ma rys na cylindrze, lepiej go nie szlifować? Chodzi mi też oto, czy dostanę taki tłok ... w sumie to on wygląda normalnie, jak od jakiegoś ogara, ale wiecie :P jakaś mała różnica może być ... bo chyba jednak kupię sam tłok i pierścienie oczywiście ... jeszcze kumpla mechanika poproszę, aby obejrzał cylinder i to wszystko :)

Wczoraj silnik już złożyłem, przeczyściłem sprzęgło, ściany komory i jest malinka :)

Jutro prawdopodobnie kupię tłok i pierścienie i założe, więc może jutro już założę silnik do ramy :)

A co z tym olejem, który jest w karterze? Czyścić karter, czy olej się wypali?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 07, 2007 11:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wypali się po kilkudziesięciu kilometrach.

A co do szlifowania... Wymień tłok i pierścienie, jeżeli nie masz żadnych rys. Tylko pamiętaj potem o docieraniu....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 07, 2007 1:36 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
Kolega, który się zna na mechanice, oglądnął dzisiaj cylinder i tłok. Stwierdził, że mam zatarty tłok ... powiedział, żebym zrobił szlifa cylindra i kupił nowy tłok i pierścionki .... jak złoże silnik i wszystko to zobaczę, czy będzie motor chodził normalnie :) Jakby nie daj Boże coś było nie tak to będziemy dalej szukać przyczyny :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 07, 2007 6:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Gdyby Ci się zatarł to być go nie ruszył.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 07, 2007 6:58 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
Może źle się wyraziłem, po prostu z jednej strony jest taki " harnięty " :D

[ Dodano: 8 Czerwiec 2007, 12:49 ]
Dzisiaj poszedłem do motoryzacyjnego, okazało się, że nie kupię takiego tłoka :( Potem poszedłem do kolesia, który szlifuje cylindry, pooglądał i stwierdził, że szlif by się przydał, ale pojeżdżę też bez szlifa :) Żebym kupił same pierścionki. No to poszedłem do motoryzacyjnego znowu i miła pani dobrała mi pierścionki ( uff, sobie pomyślałem ) Przychodzę do domu, zdjąłem stare pierścionki, założyłem jeden nowy i próbuje włożyć do clindra, okazało się, że jest o 1/4 milimetra za szeroki! i nie wejdzie :( przy zdejmowaniu obraził się na mnie i się złamał :P ( **** mu w d*p*, pomyślałem ) Założyłem stare pierścionki i gra muzyka :) Kupiłem też hermetyk, założyć na nim cylinder? Bo tam jest uszczelka, ale już stara, a może głowice też na hermetyku? Chociaż są tam takie miniaturowe rowki ... kpw ;)

[ Dodano: 8 Czerwiec 2007, 19:10 ]
Złożyłem silnik, przykręciłem do motoru, odpaliłem CHODZI jest git. Pochodził, zrzuciłem z nóżek, zgasł .... Potem znowu, podkręciłem obrotu, nie zgasł ... no to gaz a on muuli znowu popchnąłem go i rura, nie ma mnie :D

Gdy jadę normalnie jest kopyto i wszystko, gdy ruszam, jest bardzo słaby ...

JAKA WINA!!!?? Bo już wszyscy, których pytałem są głupi ...

PALI OD PIERWSZEGO KOPA, bez problemu!

Iskra jest, świeca ruda, sucha

simmering wymieniony ... resztki oleju może jakieś w karterze jeszcze są, ale trosiunke

gaźnik czysty, założony nowy filter paliwa, paliwo leci ...

Mi przychodzą do głowy tylko dwie myśli ...


zapłon .... chociaż nie wydaje mi się, bo pali od kopa i jeździ ... nie strzela z rury ani nic :P

zapchany wydech .... ale to też może z dnia na dzień by się nie stało ... CO WY O TYM MYŚLICIE? Odpisujcie!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 6:44 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Sty 11, 2008 6:40 pm
Posty: 1
Miejscowość: kalisz
siemka mam gareli gary 50 i potrzebuje cylinder tłok i pierscienie czy moze ktos doradzic zamienikk lub wie gdzie kupic taki zestaw :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 7:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Siemka załóż nowy temat bo zaraz warna zarobisz za odkop.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów na wolnych obrotach 14V

jaceklodz16

12

3384

Czw Maj 29, 2008 12:55 pm

krystian_kloc Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Przerywa na wolnych obrotach.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Domaniak

17

5531

Pon Lut 04, 2008 8:53 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pochodzi na wolnych obrotach i gaśnie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kruczex

21

6192

Sob Wrz 02, 2006 8:13 am

marcintbg Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zakapca swiece na wolnych obrotach

luk333

11

2978

Pon Maj 28, 2007 8:56 am

mandos Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson] Gaśnie na wolnych obrotach

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Ogaryn

17

13556

Nie Maj 24, 2009 3:31 pm

marcintroc01 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 22 Queries | GZIP : Off ]