Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

[Romet Chart 210] Zalewa świece
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/zalewa-wiece-t12267.html
Strona 1 z 2

Autor:  andy95 [ Sob Maj 10, 2008 2:20 pm ]
Temat postu:  [Romet Chart 210] Zalewa świece

gdy próbuje odpalić mojego Charta to mi nie odpala odkręcam świecę a ona cała mokra wycieram i znów wsadzam i też nie chce odpalać znów odkręcam świecę a ona zalana.Czasami udaje się odpalić ale wtedy albo gaśnie po kilku sekundach albo gdy jadę zaczyna się dusić i gaśnie

Czy może to być spowodowane za dużą ilością oleju w mieszance bo wydaje mi się że za dużo wlałem?

Autor:  arkantos1918 [ Sob Maj 10, 2008 2:52 pm ]
Temat postu: 

olej może przeszkadzać, ale może dostaje za dużą dawke paliwa. Podreguluj gaźnik, spróbuj na innej świecy, albo coś z zapłonem

Autor:  MVVS [ Sob Maj 10, 2008 2:54 pm ]
Temat postu: 

Zmniejsz przerwę na świecy (może już słaba iskra jest :P ja tak miałem i się długo głowiłem co się dzieje :D).

Autor:  andy95 [ Sob Maj 10, 2008 3:57 pm ]
Temat postu: 

a jak tą przerwe na świecy zmniejszyć?
czy będzie Iskra F80 s pasowała

Autor:  yazimoo [ Sob Maj 10, 2008 3:58 pm ]
Temat postu: 

Pierwsze to wymień świece. Sprawdź czy jest iskra. Jak po wymianie będzie to samo (a iskra będzie dobra) to może stało Ci się coś z pływakiem, że zamyka ale za słabo. Ja tak miałem, pływak działa, zamyka, a charta zalewa. Po wymianie wszystko działa.

Autor:  Olo [ Sob Maj 10, 2008 4:03 pm ]
Temat postu: 

Pasować będzie ale fabrycznie była Iskra F100, zanim zmniejszysz przerwę wyreguluj gaźnik (obniż iglicę jeżeli masz gaźnik Bing, jeżeli 14MC to wkręt regulacji mieszanki).

Autor:  andy95 [ Sob Maj 10, 2008 4:18 pm ]
Temat postu: 

iskre sprawdzalem i iskra jest
A jak mam gaznik wyregulować jak silnik nie zapala

Autor:  yazimoo [ Sob Maj 10, 2008 4:22 pm ]
Temat postu: 

No to skoro iskra jest i Ci go zalewa to faktycznie może pływak coś szwankuje albo zaworek iglicowy się zawiesił.

Autor:  MVVS [ Sob Maj 10, 2008 4:42 pm ]
Temat postu: 

A jaki gaźnik masz?

Autor:  andy95 [ Sob Maj 10, 2008 4:49 pm ]
Temat postu: 

chyba MC14 bo mam śrubke do regulacji

Autor:  Olo [ Sob Maj 10, 2008 4:50 pm ]
Temat postu: 

No to śrubką regulujesz, jak dokładnie to Ci napisze ktoś to ma Charta ;)

Autor:  kazik3193 [ Sob Maj 10, 2008 6:41 pm ]
Temat postu: 

Olo napisał(a):
o Ci napisze ktoś to ma Charta ;)
Dobra to ja napisze spulany
A więc tak najpierw czyścisz gaźnik (bo regulacja bez czyszczenia nie ma sensu :P ) rozgrzewasz silnik po czym wkręcasz do końca śrubkę od powietrza a śrubkę od obrotów biegu jałowego tak do połowy i jak silnik chodzi ok to zostawiasz a jeśli jest coś nie tak to delikatnie popuszczasz śrubkę aż do uzyskania tego że silnik dobrze pracuje :P Jak dobrze pracuje a ma za wysokie wolne obroty to popuszczasz śrubkę od wolnych obrotów ;)

Autor:  andy95 [ Nie Maj 11, 2008 7:35 pm ]
Temat postu: 

Przypomniałem sobie że gdy uruchomiłem go i zaczął mi się dusić to gdy zgasł poszedł dym z gaźnika co to może znaczyć

Autor:  jasiu111_2007 [ Nie Maj 11, 2008 9:55 pm ]
Temat postu: 

Źle ustawiony zapłon , albo po prostu impulsator się skończył , bo jeżeli zalewa świecę to albo nie ma iskry , albo iskara jest w nieodpowiednim momencie , albo masz coś z gaźnikiem ale wątpie , a jaki kolor ma iskra??

Autor:  kroczus [ Pon Maj 12, 2008 12:04 am ]
Temat postu: 

dym z gaźnika ? że niby z której strony?od filtru powietrza :|? aha śrubka do regulacji jest w każdym gaźniku,więc nie mozna po tym oceniać jego modelu ;)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/