Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[Romet Chart 210] Zalewa świece https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/zalewa-wiece-t12267.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | andy95 [ Sob Maj 10, 2008 2:20 pm ] |
Temat postu: | [Romet Chart 210] Zalewa świece |
gdy próbuje odpalić mojego Charta to mi nie odpala odkręcam świecę a ona cała mokra wycieram i znów wsadzam i też nie chce odpalać znów odkręcam świecę a ona zalana.Czasami udaje się odpalić ale wtedy albo gaśnie po kilku sekundach albo gdy jadę zaczyna się dusić i gaśnie Czy może to być spowodowane za dużą ilością oleju w mieszance bo wydaje mi się że za dużo wlałem? |
Autor: | arkantos1918 [ Sob Maj 10, 2008 2:52 pm ] |
Temat postu: | |
olej może przeszkadzać, ale może dostaje za dużą dawke paliwa. Podreguluj gaźnik, spróbuj na innej świecy, albo coś z zapłonem |
Autor: | MVVS [ Sob Maj 10, 2008 2:54 pm ] |
Temat postu: | |
Zmniejsz przerwę na świecy (może już słaba iskra jest ja tak miałem i się długo głowiłem co się dzieje ). |
Autor: | andy95 [ Sob Maj 10, 2008 3:57 pm ] |
Temat postu: | |
a jak tą przerwe na świecy zmniejszyć? czy będzie Iskra F80 s pasowała |
Autor: | yazimoo [ Sob Maj 10, 2008 3:58 pm ] |
Temat postu: | |
Pierwsze to wymień świece. Sprawdź czy jest iskra. Jak po wymianie będzie to samo (a iskra będzie dobra) to może stało Ci się coś z pływakiem, że zamyka ale za słabo. Ja tak miałem, pływak działa, zamyka, a charta zalewa. Po wymianie wszystko działa. |
Autor: | Olo [ Sob Maj 10, 2008 4:03 pm ] |
Temat postu: | |
Pasować będzie ale fabrycznie była Iskra F100, zanim zmniejszysz przerwę wyreguluj gaźnik (obniż iglicę jeżeli masz gaźnik Bing, jeżeli 14MC to wkręt regulacji mieszanki). |
Autor: | andy95 [ Sob Maj 10, 2008 4:18 pm ] |
Temat postu: | |
iskre sprawdzalem i iskra jest A jak mam gaznik wyregulować jak silnik nie zapala |
Autor: | yazimoo [ Sob Maj 10, 2008 4:22 pm ] |
Temat postu: | |
No to skoro iskra jest i Ci go zalewa to faktycznie może pływak coś szwankuje albo zaworek iglicowy się zawiesił. |
Autor: | MVVS [ Sob Maj 10, 2008 4:42 pm ] |
Temat postu: | |
A jaki gaźnik masz? |
Autor: | andy95 [ Sob Maj 10, 2008 4:49 pm ] |
Temat postu: | |
chyba MC14 bo mam śrubke do regulacji |
Autor: | Olo [ Sob Maj 10, 2008 4:50 pm ] |
Temat postu: | |
No to śrubką regulujesz, jak dokładnie to Ci napisze ktoś to ma Charta |
Autor: | kazik3193 [ Sob Maj 10, 2008 6:41 pm ] |
Temat postu: | |
Olo napisał(a): o Ci napisze ktoś to ma Charta Dobra to ja napisze
A więc tak najpierw czyścisz gaźnik (bo regulacja bez czyszczenia nie ma sensu ) rozgrzewasz silnik po czym wkręcasz do końca śrubkę od powietrza a śrubkę od obrotów biegu jałowego tak do połowy i jak silnik chodzi ok to zostawiasz a jeśli jest coś nie tak to delikatnie popuszczasz śrubkę aż do uzyskania tego że silnik dobrze pracuje Jak dobrze pracuje a ma za wysokie wolne obroty to popuszczasz śrubkę od wolnych obrotów |
Autor: | andy95 [ Nie Maj 11, 2008 7:35 pm ] |
Temat postu: | |
Przypomniałem sobie że gdy uruchomiłem go i zaczął mi się dusić to gdy zgasł poszedł dym z gaźnika co to może znaczyć |
Autor: | jasiu111_2007 [ Nie Maj 11, 2008 9:55 pm ] |
Temat postu: | |
Źle ustawiony zapłon , albo po prostu impulsator się skończył , bo jeżeli zalewa świecę to albo nie ma iskry , albo iskara jest w nieodpowiednim momencie , albo masz coś z gaźnikiem ale wątpie , a jaki kolor ma iskra?? |
Autor: | kroczus [ Pon Maj 12, 2008 12:04 am ] |
Temat postu: | |
dym z gaźnika ? że niby z której strony?od filtru powietrza ? aha śrubka do regulacji jest w każdym gaźniku,więc nie mozna po tym oceniać jego modelu |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |