Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 6:48 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Motorynka] Problem z mocą motorynki
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 10:59 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 29, 2008 10:28 am
Posty: 18
Miejscowość: Mokrzesz
Mam motorynkę z 4 miesiące zrobiłem remont silnika bo była słaba i tylko trochę jej się polepszyło ale jeździłem dopiero tydzień temu kupiłem nowy cylinder i pierścienie tłok kupiłem wcześniej i trochę na nim jeździłem na starym cylindrze ale wygląda na dobry . Po złożeniu jest trochę mocniejsza ale to nic . Mojego kolegi jest dużo mocniejsza nawet świecy zrobić nie mogę . Wie ktoś co to może być . Dodam że gaźnik jest raczej ok i iskra też a jak coś to może ktoś opisze jak ustawić zapłon i gaźnik bo nie znam się na tym . Z góry dziękuje

[ Dodano: 29 Czerwiec 2008, 12:02 ]
jak dodam pełny gaz to coś dławi się ale nie gaśnie . muli ja poprostu i nie wiem co jest grane a i jak na starym cylindrze kiedyś ją zostawiłem z odkręconą świecą i się chłodniej zrobiło i za jakas godzine przyszłem wkręciłem i odpaliłem i była bardzo mocna a na drugi dzień znowu słabiutka

[ Dodano: 29 Czerwiec 2008, 12:05 ]
dodam jeszcze że czuć że kompresja jest większa


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 11:17 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
dejwidowski napisał(a):
dodam jeszcze że czuć że kompresja jest większa
Jak silnik po remoncie i jest nie dotarty, to tak się wydaje ;)

Wymień kondensator.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 11:18 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 29, 2008 10:28 am
Posty: 18
Miejscowość: Mokrzesz
ale ja już go dotarłem a kondrenstaor wymieniłem

[ Dodano: 29 Czerwiec 2008, 12:21 ]
tzn. cylindra nie dotarłem ale jak wymieniałem wtedy łożyska itd. to juz się dotarło a co jak dodam gazu na pełny to się dusi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 11:26 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
dejwidowski, a simmery wymieniałeś? A lewe powietrze?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 11:28 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 29, 2008 10:28 am
Posty: 18
Miejscowość: Mokrzesz
tak a jak sprawdzic to lewe powietrze ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 11:38 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Ja kiedyś miałem taki motyw, że gdy dawałem gaz na full to muliła (bu bu bu) :P Gdy rozebrałem silnik okazało się, że w skrzyni korbowej znajdowały się odłamki metalu ;] Powodem mulenia i właśnie tez spadkiem mocy mogą być złe lub zużyte łożyska na wale, ponieważ mogą hamować ruch wału i nie pozwalają mu się wkręcić na maksymalne obroty.


Ostatnio edytowany przez Lipton, Nie Cze 29, 2008 11:58 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 11:41 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 29, 2008 10:28 am
Posty: 18
Miejscowość: Mokrzesz
wątpie bo wał ładnie chodzi a łozyska były nowe dawane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 11:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
To że nowe łożyska to nic nie znaczy. Naprawiałem dryne i dawałem nowe łożyska, po wsadzeniu ich na swoje miejsce chodziły bardzo ciężko, oczywiście skutkiem tego było to że potem motorynka muliła. Rozbierz silnik jeszcze raz wypucuj skrzynie korową do perfekcji, a następnie wsadź wał z łożyskami do jednej połówki silnika i obracaj nim. Powinien sam latać bez żadnego oporu.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Problem z mocą

krazeq

6

2182

Pon Cze 16, 2008 9:27 pm

DJabeł Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jawka Problem z Mocą

Ry$io

5

2057

Nie Maj 10, 2009 6:47 pm

spider15 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dziwny problem z mocą.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Partyzant

15

4507

Pon Cze 07, 2010 5:30 pm

reso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z obrotami i mocą.

Rx8

9

3672

Sob Kwi 07, 2012 1:25 pm

jarek11144 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z odpaleniem motorynki

Tyrael

5

1949

Nie Kwi 26, 2009 10:52 pm

MVVS Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 21 Queries | GZIP : Off ]