Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Wrz 27, 2024 11:23 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Wto Sie 19, 2008 7:14 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Więc tak:
Oczyściłem lekko denko z nagaru i zakładam cylinder. Problemy z drugim pierścieniem (nie wchodzi do cylindra - ogólnie bardzo luźno latał w rowku)... wysunąłem tłok i patrze, a tu pierwszy pierścień pękł. Trudno - jutro po nowy. Więc po zakupie, zmieniłem pęknięty pierścień (wiem, głupie - jak ja wtedy - zmieniać jeden pierścień) i znów 1 wszedł gładko (jeszcze łatwiej), a drugi baaardzo ciężko i haczył tak ze tłok chodził razem z cylindrem, a po zakręceniu głowicy baardzo ciężko kopką lub kołem na biegu. Więc wymieniłem również 2 pierścień (wszedł gładziutko), poskręcałem wszystko i kopie - nic. (myślę - normalka bo wysmarowałem tłok olejem do mieszanki) Na pych - nic. Jeszcze raz i odpalił ale ledwo i tak mulił ze... Na całym gazie spróbowałem i chodził jak zablokowany skuter. Kilka sekund tak, popuściłem gaz i zgasł. Drugi raz to samo. Druga świeca, kopanie bez świecy kilka minut nic nie pomogło. Jechać nie próbowałem bo mam drogę tylko z 10 m do ruchliwej ulicy i nie wiem jak się zachowa. Jutro spróbuję i przyjdzie bardziej obeznany kolega to może coś zrobi ale nie wiem i chcę się tu zorientować... Pomóżcie problag <help>

PS. Sorry, ze tak długo i ze szczegółami, ale może to pomoże w diagnozie... ;(

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Ostatnio edytowany przez SIKIERA, Pią Sie 22, 2008 1:41 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Wto Sie 19, 2008 7:24 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
I po co sie bawic motorkiem jak nie ma potrzeby :D Mogles sie bawic czym innym :D
Sprawdz sobie czy pierscie zalozyles tak jak sie nalezy ;) Sprobuj sie jeszcze gaznikiem pobawić ;)
ale szczerze ciezko sie miałem wyznac z tego co napisałeś :D Czasem lepiej napisac krótko zwiezle i na temat :]

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Wto Sie 19, 2008 7:35 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Koleś mi mówił, że może kompresja bo można kupić lepsze i gorsze pierścienie tam gdzie kupiłem (ponoć babka sie pyta - mnie zapytała tylko czy nominalne czy po szlifie i ile).

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Wto Sie 19, 2008 7:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Gru 08, 2007 10:42 pm
Posty: 710
Miejscowość: Nowa Ruda
Pojazd: Był:
Ogar 205
Motorynka
Jawa 50
Aprilia rs 80
A teraz:
Golf II 1.3 NZ
Pierwsze co, wymieniłeś uszczelkę pod głowicą ?.Drugie to to że jak np dokręcisz mocniej lub słabiej głowicę to już zapłon nie jest idealnie.Stawiam na to że gdzieś masz nieszczelne.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS,80/35388"

http://bikepics.com/members/koki92nr/98rs80/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Wto Sie 19, 2008 8:39 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
A tak woogle jak doklrecałeś głowice ??
Na krzyz X czy kazda srube po kolei na maxa :/ ??

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 11:30 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Na X oczywiście. A uszczelki nie zmieniałem bo... jej tam nie było i gdzieś chyba przeczytałem, że być nie musi... (jak coś to mogę kupić) Też myślałem nad nieszczelnościami, ale wątpie... A w zapłony to się nigdy nie bawiłem... i nie wiem jak się go ustawia, chociaż myślę, że przydało by to się sprawdzić, lecz opisy mówią jak ustawić, a nie co gdzie mierzyć i poluzować...

Acha - przypomniało mi się, że po tej pierwszej próbie odpalenia, jak wykręciłem świecę i kopałem to pluł paliwem tam gdzie ma odpływać nadmiar (przy kroćcu) i wlotem powietrza do tej rury od filtra. Nigdy wcześniej tak nie było...

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 7:15 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 30, 2008 6:35 pm
Posty: 200
Pojazd: ogar 200 spec
BEBAK napisał(a):
Czasem lepiej napisac krótko zwiezle i na temat :]


o i tu z kolegą się zgodze

_________________
W końcu mam Simsona S 51 Electronic
Jeszcze kilka drobiazgów
Świeżo dotarty


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 1:55 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Dobra już wiem o co chodzi... Zabrałem cylinder do sklepu i babka mi mówi, że on jest po czwartym szlifie... <wow> A pierścienie były na nominał Głupi byłem i ich nie przymierzyłem - dlatego tak łatwo wchodziły. Ale nie podejrzewałem, że ktoś w ogóle dawał ten cylek do szlifu i to 4.
Teraz chodzi jak kiedyś i trochę dzwoni (wiem normalne na początku), ale za to ciężko go odpalić długo trzeba pchać, a przed chwilą zaczął gasnąć zaraz po odpaleniu i świeca się zalewa... drugi help

PS. Nie wiecie jaką to ma pojemność teraz po 4 szlifie?

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 2:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 22, 2007 9:30 am
Posty: 595
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Opel Corsa B 1,4 / Aprilia SR 50 LC 1999
SIKIERA napisał(a):
Na X oczywiście. A uszczelki nie zmieniałem bo... jej tam nie było i gdzieś chyba przeczytałem, że być nie musi... (jak coś to mogę kupić)

Kup ;)

_________________
http://dl.getdropbox.com/u/597098/userbar722678.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 2:56 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
tak, tak, zapomniałem powiedzieć, że kupiłem...

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 3:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 22, 2007 9:30 am
Posty: 595
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Opel Corsa B 1,4 / Aprilia SR 50 LC 1999
A zapłon jak? nie przestawił się? ew. zobacz (tego nie jestem pewny) czy coś z kopką nie jest

_________________
http://dl.getdropbox.com/u/597098/userbar722678.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 8:34 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Trudno odpalić na pych (długo i szybko trzeba pchać), bo z kopa to wcale nie pali... (wczesniej palił) Tez myślę nad zapłonem i popróbuję chociaz nigdy tego nie robiłem. Jak cos to jutro przyjedzie znów ten koleś to pokombinujemy

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 10:22 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Dobra dałem nową świece i odpala na pych dość łatwo (z kopa nadal nie :( ) i nie gaśnie. Chodzi dość równo i nie przerywa, ale trochę muli na 2 i 3 biegu, ciężko np pod górkę lub wiatr oraz szybko się grzeje. Nie wiem, czy to normalne podczas docierania pierścieni?

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Muli po wymianie pierścieni...
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 9:17 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
tak to raczej normalne a uszczelki pod głowicą nie musiałes dawac :]

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Po wymianie tłoka

pawel1323

2

1416

Czw Gru 23, 2010 9:17 pm

pawel1323 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wymiana pierścieni ;/

dexster11

6

3524

Pią Lip 25, 2008 12:38 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dzwonienie pierścieni

MaciejH92

11

7655

Sob Wrz 06, 2008 7:38 pm

MaciejH92 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Sprzęgło - po wymianie części nie działa.

Zangetsu

3

1943

Wto Wrz 04, 2007 8:42 pm

Fouks Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pasowanie pierścieni [simson]

dzaro95

1

1511

Pon Mar 21, 2011 9:24 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 22 Queries | GZIP : Off ]