Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Żabkowanie na Ogarku https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/abkowanie-na-ogarku-t1646.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kuzior [ Czw Cze 01, 2006 7:53 pm ] |
Temat postu: | Żabkowanie na Ogarku |
A więc wyjeżdżam sobie spokojnie z placu i gdzieś tak po 1 min. jazdy (obojętnie na jakim biegu) silnik zaczyna żabkować i po chwili gaśnie.Po powtórnym uruchomieniu sytuacja się powterza[Sądzę że może to mieć coś wspólnego z tym że nie da się go (ogara) przelać].Co w takim wypadku trzeba naprawić/wymienić? |
Autor: | pec12 [ Czw Cze 01, 2006 8:23 pm ] |
Temat postu: | |
co on robi?? |
Autor: | gniewny [ Czw Cze 01, 2006 8:24 pm ] |
Temat postu: | |
Chyba kończy mu się paliwo w gaźniku |
Autor: | bolzz [ Pią Cze 02, 2006 7:56 am ] |
Temat postu: | |
kranikowi sie przyjrzyj, bo to ewidentnie brakiem paliwa jest spowodowa. a moze zalozyles filtr paliwa i potem tak sie stalo? bo moze to filtr blokowac przeplyw. |
Autor: | modo [ Pią Cze 02, 2006 8:50 am ] |
Temat postu: | |
sprawdź dysze czy nie są zapchane- a paliwo wogóle masz? |
Autor: | Artizzz [ Nie Cze 04, 2006 4:10 pm ] |
Temat postu: | |
przerywanie silnika jest spowodowane niedoborem paliwa, możesz mieć kranik zasyfiały. do tego bardzo prawdopodobne że jest za niski poziom paliwa w gaźniku, tym bardziej że nie możesz go przelać |
Autor: | Womax [ Nie Cze 04, 2006 6:56 pm ] |
Temat postu: | |
Ja tak miałem. W moim przypadku swieca dała ciała gdy swieca była zimna to palił normalnie a gdy sie nagrzała to zaczynał przerywać dusił sie i nie miał wysokich obrotów. |
Autor: | Ziomus [ Nie Cze 04, 2006 7:24 pm ] |
Temat postu: | |
A ja mam odwrotny problem, mam nowy gaznik ( dopiero co z pudelka wyciagniaty) i mi sie ciagle zalewa iglice mam na najwyzszym zabku u ( 1 od gory) w komorze plywakowej jest malo paliwa nie wiem co moze jeszcze byc |
Autor: | marcin [ Nie Cze 04, 2006 7:28 pm ] |
Temat postu: | |
Ja mialem tak sam. Silnik chodzil nie rowno. Powodem byl syf w zbiorniku ktory zatykla albo kranik, albo zasyfial gaznik. Jednym slowem chodzi o niedostatek paliwa. |
Autor: | Artizzz [ Nie Cze 04, 2006 8:43 pm ] |
Temat postu: | |
Ziomuś zalewanie w Twoim przypadku jest spowodowane za bogatą mieszanką, obniż iglicę o jedno wycięcie i na pewno nie będzie się zalewać... |
Autor: | modo [ Pon Cze 05, 2006 9:03 am ] |
Temat postu: | |
Ale z tego co Ziomuś pisze" iglice mam na najwyzszym zabku u ( 1 od gory) "wynika że bardziej ubogiej mieszanki już sienie da ustawić |
Autor: | Ziomus [ Wto Cze 06, 2006 8:10 pm ] |
Temat postu: | |
modo dobrze mowisz mam iglice najnizej jak sie da dobra teraz juz mi sie nie zalewa musialem ta blaszke odgiac w komorze plywakowej teraz wszystko gra, ale jak to zrobilem to mi iskra uciekla kurde co ja mam z tym ogarem to szok, musze kondensator wymienic |
Autor: | modo [ Śro Cze 07, 2006 8:50 am ] |
Temat postu: | |
Mi tez gdzies uciekała iskra.Kondensator miałem nówke (jeździłem na nim jakis tydzień) i szlag mnie trafiał bo nie wieziałem co mu jest.W końcu wymieniłem podkładki izolacyjne,te przy platynach i dopiero zaczął dobrze chodzić. a już chciałem wymieniać cewke WN. |
Autor: | marcin [ Czw Cze 08, 2006 3:11 pm ] |
Temat postu: | |
Ja kiedys tydzien po kupnie ogara zalozylem te blaszke z komory plywakowej odwrotnie. Nie dalo sie jezdzic. Pozniej sie zorientowalem dlaczego tak sie dzialo:) |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |