Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Dziwne zachowanie na trojce
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/dziwne-zachowanie-na-trojce-t2779-15.html
Strona 2 z 4

Autor:  Kermit [ Wto Gru 19, 2006 2:07 pm ]
Temat postu: 

na najwyzszym zabku jezdzil dobrze zaraz po remoncie. ostatnio jeszcze pojawil mi sie taki proglem ze jak dodam gazu na full to zwalnia jakby sie zalewal.

Autor:  Jacek-J129 [ Wto Gru 19, 2006 2:37 pm ]
Temat postu: 

Spróbuj porególować gaźnik,jeśli się na tym nie znasz zleć to komuś kto się zna.

Autor:  Kermit [ Wto Gru 19, 2006 3:34 pm ]
Temat postu: 

mogloby to byc spowodowane dyszami? bo wymienilem...

[ Dodano: 19 Grudzień 2006, 16:29 ]
przed chwilą wyczyściłem gażnik i pupa! nic to nie dało!! jade na dwójce, rozpedzam sie, wrzucam trójkę i jakby powoli hamował... ja juz niewiem. zaplon idealnie ustawiony, odpala za minimalnym kopnieciem, wchodzi pieknie na obroty na luzie, jedynce i dwójce, mocy ma że szok! ale tylko na jedynce i dwojce... <zniesmaczony>

Autor:  =XawiD= [ Śro Gru 20, 2006 7:40 pm ]
Temat postu: 

A spróbuj jeszcze bez filtra powietrza. Może ma na 3 za mało powietrza.

Autor:  Lipton [ Śro Gru 20, 2006 8:17 pm ]
Temat postu: 

ja mysle ze masz cos z dysza wolnych obrotow , wez dokladnie rozkrec gaznik na czynniki pierwsze i wymyj w benzynie ( bron Boze w wodzi ) potem zloz gaznik dokladnie , dokrec wszystko na maksa i wyreguluj go i sprawdz czy chodzi motor a jak nie to moze byc zepsuta dysza wolnych obrotow

[ Dodano: 20 Grudzień 2006, 19:21 ]
szczegolnie zwroc uwege na filtr wymyj go dokladnie , zmniejsz doplyw paliwa na iglicy

Autor:  Olo [ Śro Gru 20, 2006 8:35 pm ]
Temat postu: 

Yyyy a co ma dysza biegu jałowego do jazdy na pełnym gazie?? Z samej nazwy wynika że dysza odpowiada za ilość paliwka na wolnych obrotach a nie podczas jazdy.

Autor:  Lipton [ Śro Gru 20, 2006 8:41 pm ]
Temat postu: 

moze miec zle wyregulowana albo zepsuta co powoduje ze mu nie becie dobrze ciagnac

[ Dodano: 20 Grudzień 2006, 19:46 ]
jednak ja mysle ze filtr jest brudny im trzeba zmniejszyc doplyw paliwa , nie musi byc full zeby dobrze jechal , moze miec za duzo paliwa do zbyt malej ilosci powietrza

Autor:  Olo [ Śro Gru 20, 2006 8:50 pm ]
Temat postu: 

Heh jak dysza może być źle wyregulowana?? Dyszy nie da się wyregulować da się dobrać przelot i można ja tylko wkręcić na maksa to wszystko. Poza tym prędzej dysza paliwowa ta "główna" i większa. Oryginalnie 68. Kermit wymieniłes na większą czy na mniejszą?? Bo jak wiadomo w tłumionych ogarkach stosowano dysze 65. Może dałes tą właśnie dysze?

Autor:  Lipton [ Śro Gru 20, 2006 8:53 pm ]
Temat postu: 

da sie wyregulowac dokrecasz na maksa albo nie tam regulujesz niskie obroty bardzo dokladniea jak niewiezysz to sprawdz w instrukcji

[ Dodano: 20 Grudzień 2006, 19:55 ]
albo moze ci cos trzec w silniku na trojce dlatego hamuje mogla pojsc zebata albo jakis zabek mogl sie ulamac i hamuje

Autor:  Olo [ Śro Gru 20, 2006 9:03 pm ]
Temat postu: 

Cytat z książki serw. : " Gaźnik silnika typu 223 reguluje się podobnie jak omówiony wyżej, z tą różnicą, że bieg jałowy jest regulowany śruba regulacyjną przepustnicy 15." koniec cytatu. Schemat na stronce artizza nr 15 - śruba na sprężynce wkręcana pomiędy DYSZE. To miałeś pewnie na myśli - to nie jest żadna dysza tylko wkręt wolnych obrotów. Poza tym nie wiem czy zauważyłeś ale tu chodzi o JAZDĘ a nie POSTÓJ. W momencie gdy masz gaz na maksa ten wkręt nie ma nic do rzczy.

Autor:  Lipton [ Śro Gru 20, 2006 9:07 pm ]
Temat postu: 

chodzi mi o dysze a nie o wkret ale tak jak mowie po raz 100 mysle ze jest filtr zapchany a gazu za duzo


PS. Olo napisz na moje pytanie inne motory > problemy techniczne > tłok pierscienie cylinder

Autor:  Kermit [ Śro Gru 20, 2006 9:24 pm ]
Temat postu: 

filtr jest czysciutki, gaznik tez byl przedmuchiwany cisnieniem 12 bar. te dysze byly takie same jak stare...

Autor:  Lipton [ Śro Gru 20, 2006 9:29 pm ]
Temat postu: 

wyczysc wydech i sprobuj zwiekszyc doplyw paliwa

Autor:  Olo [ Śro Gru 20, 2006 9:36 pm ]
Temat postu: 

Dyszą nie reguluje sie obrotów gdzieś na forum było to juz poruszane. A ty piszesz o gaźniku GM12F1 czy Jikov 2917 Psb?? Bo chyba cos ci sie pomyliło.

Autor:  Kermit [ Śro Gru 20, 2006 9:37 pm ]
Temat postu: 

gdyby to byl wydech to by go zamulało przy dodawaniu gazu na luzie

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/