Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Jedno małe pytanko :) https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/jedno-ma-e-pytanko-t3326.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KWAK [ Pon Lut 19, 2007 3:55 pm ] |
Temat postu: | Jedno małe pytanko :) |
TE cewki w silniku są do świateł i zapłonowa.......czy one się czymś różnią???? |
Autor: | Crush [ Pon Lut 19, 2007 4:04 pm ] |
Temat postu: | |
Tak glownie budowa masz 3 cewki- 1 kest zaplonowa, a 2 sa swietlne Roznia sie budowa i funkcja. |
Autor: | kroczus [ Pon Lut 19, 2007 4:21 pm ] |
Temat postu: | |
zapłonowa ma 15W a świetlne po 10 W |
Autor: | Olo [ Pon Lut 19, 2007 4:23 pm ] |
Temat postu: | |
opcja szukaj.... wszystko jest na forum tylko trza ruszyc głową |
Autor: | KWAK [ Pon Lut 19, 2007 4:28 pm ] |
Temat postu: | |
Jaaa a jak je rozróżnić? Różnią się wyglądem?? |
Autor: | kroczus [ Pon Lut 19, 2007 7:32 pm ] |
Temat postu: | |
zapłonowa jest nawinięta grubszym drutem(tak mi sie zdaje) |
Autor: | mati590 [ Pon Lut 19, 2007 7:38 pm ] |
Temat postu: | |
Nie 15 i 10, z reszta to by było nie logiczne skoro sam reflektor ma 15W żarówkę. Zapłonu jest 30W a swiateł 20 W, chyba, że na bateryjnym, wtedy sa wszystkie 30W. |
Autor: | birs [ Pon Lut 19, 2007 8:39 pm ] |
Temat postu: | |
mati dobrze mówi- zna się chłopak na rzeczy |
Autor: | Olo [ Pon Lut 19, 2007 9:02 pm ] |
Temat postu: | |
jedna świetlna wytwarza 10W przy napięciu 6V. zapłonowa 15W z tego co pamiętam. |
Autor: | kroczus [ Pon Lut 19, 2007 9:42 pm ] |
Temat postu: | |
mati590 napisał(a): Nie 15 i 10, z reszta to by było nie logiczne skoro sam reflektor ma 15W żarówkę. Zapłonu jest 30W a swiateł 20 W, chyba, że na bateryjnym, wtedy sa wszystkie 30W. są 3 cewki -zapłonowa-obsługuje tylko i wyłącznie zapłon o mocy sumarycznej 15W -świetlna o mocy 10W -świetlna o mocy 10W świetlne są połaczone szeregowo,co daje 20W sumarczynej mocy,powórzę jeszcze raz 20W.w ogarze są zamontowane 2 żarówki-przód 15W i tył 5W co łącznie daje moc sumaryczną 20W.powtórzmy to jeszcze raz-magneto daje 20W na światła i tyle jest odbierane.powtórzmy to jeszcze raz...nie chce mi sie pisać.clear?? |
Autor: | KWAK [ Pon Lut 19, 2007 10:42 pm ] |
Temat postu: | |
Panowie....spox.... podłączyłem już e cewki tak jak ma być ....i nic! <lol2> Ja już wymiękam co do tego motoru A jak są nie podłączone te 2 do światel to iskra bedzie????? |
Autor: | kroczus [ Wto Lut 20, 2007 9:29 am ] |
Temat postu: | |
no tak bo niesą niczym związane,w niektórych przypadkach powinno być nawet lepiej ,niebardzo sie orientuje w jawkach,czy cewka zapłonoewa mysi leżeć na określonym miejscu na podstawie iskrownika?a działa Ci zapłonowa w iskrowniku i butelka? |
Autor: | Crush [ Wto Lut 20, 2007 1:17 pm ] |
Temat postu: | |
Hm... Jednak mi sie zdaje, ze jedna swietlna musi byc polaczona z zaplonowa... z uzwojenia chyba wychodzi 1 drucik i trzeba go przylutowac do zaplonowej, ale nie jestem pewny, czy bez tego bedzie dzialac |
Autor: | czajnik1pl [ Wto Lut 20, 2007 3:02 pm ] |
Temat postu: | |
<:o> pierwszy raz słyszę że świetlna ma być połączona z zapłonową. Możesz sobie wyjąć 2 cewki świetlne a zostawić zapłonową a iskra dalej będzie bo dlaczego jej nie miało by tam być a powiem ci że silnik będzie miał minimalnie wyższe obroty bez tych 2 cewek bo magneto nie będzie tak obciążone |
Autor: | KWAK [ Wto Lut 20, 2007 3:05 pm ] |
Temat postu: | |
A właśnie nie jestem pewny czy ta moja cewka butelka jest sprawna.... nie wiem jak to sprawdzić...... a do tego jaką mam ewnośc ze wszystko w iskrowniku dobrze wyregulowałem. Powody do myślenia daje mi fakt, ze motorek kiedys palił i jeździł..... KURDE ale się męczę tym motorem |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |