Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Maj 04, 2024 6:28 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jedno małe pytanko :)
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 3:55 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
TE cewki w silniku są do świateł i zapłonowa.......czy one się czymś różnią????

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 4:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Tak :) glownie budowa :) masz 3 cewki- 1 kest zaplonowa, a 2 sa swietlne :) Roznia sie budowa i funkcja.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 4:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
zapłonowa ma 15W a świetlne po 10 W

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 4:23 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
opcja szukaj.... wszystko jest na forum tylko trza ruszyc głową :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 4:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
Jaaa a jak je rozróżnić? Różnią się wyglądem??

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 7:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
zapłonowa jest nawinięta grubszym drutem(tak mi sie zdaje)

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 7:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Nie 15 i 10, z reszta to by było nie logiczne skoro sam reflektor ma 15W żarówkę. Zapłonu jest 30W a swiateł 20 W, chyba, że na bateryjnym, wtedy sa wszystkie 30W.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 8:39 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 5:29 pm
Posty: 119
Miejscowość: Wrocek
Pojazd: VW Polo '89
mati dobrze mówi- zna się chłopak na rzeczy :)

_________________
http://http://www.airsoft.lua.pl/ - Polski Vortal o ASG


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 9:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
jedna świetlna wytwarza 10W przy napięciu 6V. zapłonowa 15W z tego co pamiętam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 9:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
mati590 napisał(a):
Nie 15 i 10, z reszta to by było nie logiczne skoro sam reflektor ma 15W żarówkę. Zapłonu jest 30W a swiateł 20 W, chyba, że na bateryjnym, wtedy sa wszystkie 30W.



są 3 cewki
-zapłonowa-obsługuje tylko i wyłącznie zapłon o mocy sumarycznej 15W
-świetlna o mocy 10W
-świetlna o mocy 10W

świetlne są połaczone szeregowo,co daje 20W sumarczynej mocy,powórzę jeszcze raz 20W.w ogarze są zamontowane 2 żarówki-przód 15W i tył 5W co łącznie daje moc sumaryczną 20W.powtórzmy to jeszcze raz-magneto daje 20W na światła i tyle jest odbierane.powtórzmy to jeszcze raz...nie chce mi sie pisać.clear??

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 10:42 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
Panowie....spox.... podłączyłem już e cewki tak jak ma być ....i nic! <lol2> Ja już wymiękam co do tego motoru ;/ A jak są nie podłączone te 2 do światel to iskra bedzie?????

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 9:29 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
no tak bo niesą niczym związane,w niektórych przypadkach powinno być nawet lepiej :P,niebardzo sie orientuje w jawkach,czy cewka zapłonoewa mysi leżeć na określonym miejscu na podstawie iskrownika?a działa Ci zapłonowa w iskrowniku i butelka?

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 1:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Hm... Jednak mi sie zdaje, ze jedna swietlna musi byc polaczona z zaplonowa... z uzwojenia chyba wychodzi 1 drucik i trzeba go przylutowac do zaplonowej, ale nie jestem pewny, czy bez tego bedzie dzialac :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 3:02 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Cze 10, 2006 8:21 pm
Posty: 31
Miejscowość: wejherowo
<:o> pierwszy raz słyszę że świetlna ma być połączona z zapłonową. Możesz sobie wyjąć 2 cewki świetlne a zostawić zapłonową a iskra dalej będzie bo dlaczego jej nie miało by tam być a powiem ci że silnik będzie miał minimalnie wyższe obroty bez tych 2 cewek bo magneto nie będzie tak obciążone

_________________
malowanie ogara


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 3:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
A właśnie nie jestem pewny czy ta moja cewka butelka jest sprawna.... nie wiem jak to sprawdzić...... a do tego jaką mam ewnośc ze wszystko w iskrowniku dobrze wyregulowałem. Powody do myślenia daje mi fakt, ze motorek kiedys palił i jeździł..... KURDE ale się męczę tym motorem ;/

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów mam małe pytanko o suzukiego ts 50

wekend48

0

1353

Wto Kwi 26, 2011 5:54 pm

wekend48 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Małe pytanko odnosnie silnika

spider15

10

3424

Wto Sty 29, 2008 8:07 pm

spider15 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [ Chart] -Małe pytanko odnośnie elektryki.

spider15

2

1566

Sob Lut 27, 2010 7:33 pm

spider15 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Małe prędkość max.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

lykus1

23

6932

Czw Lip 10, 2008 5:08 pm

SzymonK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Małe Obroty

Dawid_56

6

2348

Sob Mar 06, 2010 3:26 pm

Dawid_56 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.061s | 21 Queries | GZIP : Off ]