Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 4:27 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zaczyna słabnąć
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 5:34 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 27, 2007 5:14 pm
Posty: 9
Miejscowość: Zubrzyk
Biore mojego ogara i odpalam chodzi bardzo dobrze. Gdy troche pojeżdże zaczyna słabnąć i nawet na 1 nie wyjdzie pod małą górke. Czy wiecie co może się dziać???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 5:34 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
PELOS, tlok puchnie w miare nagrzania motoru


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 5:35 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 27, 2007 5:14 pm
Posty: 9
Miejscowość: Zubrzyk
czyli co musze zrobić


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 5:37 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
PELOS, jezeli to tlok to kupic nowy tlok, zabezpieczenia, sworzen, pierscienie i zalozyc to do ogarka :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 5:38 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 27, 2007 5:14 pm
Posty: 9
Miejscowość: Zubrzyk
a to nie jest przez filtr powietrza????????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 5:41 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
PELOS, dlaczego tak sadzisz?? jezeli by to mialo byc przez filt to odepnij gume od gaznika... posmigaj troche i zobacz jakie beda efekty... ale raczej to nie to bo jesli Ty mowisz ze nawet na jedynce nei chce jechac.... ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 7:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
PELOS-Gdyby to było przez filtr powietrza to najprawdopodobniej od chwili zapalenia motoru tak by się działo.
Tłok puchnie tak jak kolega pisał w tym wypadku zaleca się wymianę wraz z pierścieniami.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 8:15 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Już gdzieś pisałem, ze aby tłok nie puchnął, to przed założeniem wygotować go w oleju. Potem będzie już trzymał wymiar. Tylko czasem trzeba zrobić szlif cylindra.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 8:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
mandos- Nowy tłok + pierścienie to wydatek z rzędu 15 zł. Więc nie warto się bawić,ale jak kto woli.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 8:41 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Nie mówię , że trzeba to robić, ale to sposób na puchnące tłoki. Jak ktoś robi remont silnika to przy okazji może poszerzyć swoje zdolności kulinarne ("Tłok na oleju") i zapomnieć o puchnięciu tłoka.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 10:03 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 18, 2006 10:47 pm
Posty: 152
Miejscowość: Szczecin
To brzmi jak Herezje jakies ;/
Olej nie mnieni składu mieszanki matali z jakich tłok jest wykonany.
Najlepiej kupic nowy innej firmy i zaplacic pare groszy wiecej.

Miale taką historie z simsonem i nowym kompleten 60cmm^3 firmy ALM.. :D
To nawt m cylindrze było widać ładne ryski ;/

Takie same objawy co u Ciebie

_________________
Simson s51 repairing process begin ....70%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 10:06 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Tu nie chodzi o zmianę składu mieszanki metali tylko o obróbkę cieplną. Gotujący sie olej zapewnia określoną temperaturę (ok. 250 stopni Celsjusza) na stałym poziomie.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 10:12 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 18, 2006 10:47 pm
Posty: 152
Miejscowość: Szczecin
no ale jak przestaniesz gotowc to znowu zmniejszy swoja objetosc i nic to nie do. Nie wpłynie to na zmianę wspolczynnika rozszezalnosci temperaturowej stopu. Dało by to efekt jakby go rozgzac to bardzo wysokiej temperatury ( zachartowac) tylko w tedy moze byc za kruchy i sie rozsypac podczas pracy.

_________________
Simson s51 repairing process begin ....70%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 6:30 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Jeżeli odpowiednio długo przetrzymasz w wyższej temperaturze i potem odpowiednio schłodzisz to nie powróci do początkowych wymiarów.
Poczytaj trochę o obróbce cieplnej stopów metali nieżelaznych.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Jade szybko i zaczyna sie dusić

vorbis

8

2659

Pią Sie 25, 2006 4:14 pm

marcintbg Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar 200 Na sprzęgle juz zaczyna ruszać.

tomasik0914

3

1774

Pią Lis 07, 2008 1:08 pm

Semao Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Klopoty z tylnim Hamulcem,przy obciazeniu zaczyna hamowac

stopek

2

1301

Pią Maj 07, 2010 3:34 pm

stopek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 25 Queries | GZIP : Off ]