Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Cze 15, 2024 10:55 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Romet Chart magneto ( PYTANIE ) !!
PostWysłany: Śro Lis 14, 2007 9:06 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
Mam pytanie mam charta rozebranego i jak krece megnetem to nie ma takiego oporu czemu ?? Czy to jest czegoś wina np słaba kompresja ??

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 14, 2007 9:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
Ale silnik jest w ramie tylko elektryka nie jest podłączona . To jak podłącze elektryke to bedzie normalnie ?

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 14, 2007 10:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
No ale tak jak wszystko było złożone to jak wbije jedynke i pchnełem to ciężko było . No i za pierwszym kopem pali .

[ Dodano: 15 Listopad 2007, 12:59 ]
Wy też tak macie z ty magnetem ??

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 3:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
Ja go nie odpałałem na popych tylko lekko pchnełem zeby zobaczyc jaka kompresja

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 4:09 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 25, 2007 9:48 am
Posty: 91
Miejscowość: Sośnicowice
Pojazd: Simson sr50
Chart w trakcie tuningu :D
ja mam taką kompresje że nawet na 2 musze sie rozpędzić żeby puścić sprzęgło


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 5:39 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
serio charta pali się na pych na 2 biegu?? dlaczego??

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 7:17 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
no ale nie wiem, zawsze jak pale na pych to z jedynki. Przeciez na dwójce ma większe przełożenie.

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lis 23, 2007 10:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
no chyba wiem jaki mam motor. Nigdy nie paliłem go z dwójki lecz zawsze z jedynki. Dlaczego nalezy go palić z dwójki?? Przeciez Chart nie uciągnie się na 2 biegu z prędkoscią 5km/h lub 10km/h bo chyba z takiej prędkosci się pali na pych:P Możecie mi to wyjaśnic??

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lis 23, 2007 11:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Biegniesz z Chartem na drugim biegu- gdy silnik zacznie pracować samodzielnie wciskasz sprzęgło. Proste jak drut, ale nie o tym temat....

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 27, 2007 7:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
slawek90 napisał(a):
Chart jest na tyle mocny że jak dobrze pójdzie to i w 3 biegu zapali...


To jest akurat prawda. Ale zaintrygowało mnie to odpalanie z 2 biegu. Mi zawsze pali od kopa ale gdy raz coś się popsuło i próbowałem na popych to normalnie z 1 biegu, odpalił dosłownie jak to się mówi na 1 ząbek. Z 1 biegu jest tylko taki problem, że może dobrze załapać i jak wyrwie to poleci :D Co do tematu to magneto mi się kręci lekko, tylko w momencie gdy tłok podchodzi pod samą góre to ciężko, a potem znowu lekko.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 27, 2007 8:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
yazimoo napisał(a):
tylko w momencie gdy tłok podchodzi pod samą góre to ciężko, a potem znowu lekko.



Bo jak podchodzi pod górę, to jest sprężanie...


yazimoo napisał(a):
Z 1 biegu jest tylko taki problem, że może dobrze załapać i jak wyrwie to poleci :D


I skąd ja to znam :D

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: chart
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 10:21 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
No to jest temat o Chartach, ale palić z 2 jest lepiej. Lżej i w ogóle. Podobno jak świeca jest zalana, pcha się na 2 bez gazu to się czyści :D . Ja tak robię <spoko> .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 6:54 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Nie znam się na Chartach, ale wiem, że mój Romet odpali na 1,2 i luzie <hahaha> (z kopa oczywiście).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 11:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Hehe taka Bk że chart nie odpali niektórym z jedynki na pych ... Dziwne ... Mi tam normalnie odpala na pych z każdego biegu bez problemu :) na jedynce to odpala na 1 ząbek wystarczy że wał sie poruszy i faza :D

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 1:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
kazik3193 napisał(a):
na jedynce to odpala na 1 ząbek wystarczy że wał sie poruszy i faza :D



I drzewo :P


kazik3193 napisał(a):
Hehe taka Bk że chart nie odpali niektórym z jedynki na pych



A co się dziwisz? Przecież mają takie sprężanie, że tir na pycha musi go brać... :D Bez przesady z każdego biegu dasz radę odpalić, tyko że to nie jest zbyt bezpieczne...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Chart] Pytanie do instalacji 12V ?

Czarcik

4

2208

Śro Lis 03, 2010 8:02 pm

Biker Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Podstawa iskrownika simsona,magneto w silniku 023

adamiix

6

3701

Nie Wrz 12, 2010 3:12 pm

adamiix Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Magneto w motorynce romet

kw120

1

1341

Nie Sie 19, 2007 11:30 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Romet] Spadające magneto.

Maxboy133

8

2301

Śro Mar 18, 2009 5:20 pm

Maxboy133 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kawałek klina został w wale (ścięty przez magneto) CHART

krzysiuslapa

11

3177

Pią Lip 16, 2010 10:59 am

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 25 Queries | GZIP : Off ]