Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 10:56 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: gaznik-regulacja
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 7:36 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
witam prosze o pomoc!! zacznijmy od tego ze mam maly problem z gaznikiem. nie potrafie go wyregulowac. chodzi o to ze jak daje gazu i zmiejsze obroty to gasnie. albo mocy nie ma. i o co chodzi z rowkami?? te ktore ustawia sie na 2?? chodzi o iglice? gdzie sa te rowki?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 7:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 29, 2006 8:31 am
Posty: 397
Miejscowość: Stanowice
Tak te rowki są na iglicy i jak masz na srodku to motorek idzie tak normalnie ;p a im wyzej iglica tym motorek mocniejszy i sie szybciej grzeje

_________________
------tuning wizualny 40%-----
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą :),
Moja maszyna
**Ogara niema ale w mojej pamięci POZOSTANIE!!**


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: ..
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 7:48 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
a wiec tak iglica reguluje doplyw paliwa?? i znajde ja jak zdejme gume od filtru powietrza taki "drut" pionowy gdzie sie otwiera takie piekne cos jak daje gazu?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 7:53 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 29, 2006 8:31 am
Posty: 397
Miejscowość: Stanowice
tak dokładnie ten drut to jest iglica chyba ;p bo ja mam inny gaźnik i mam taką blaszke :)

_________________
------tuning wizualny 40%-----
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą :),
Moja maszyna
**Ogara niema ale w mojej pamięci POZOSTANIE!!**


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 8:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Iglica, to jest ten drut. Jeżeli podniesiesz ją o 1 rowek, to zwiększasz mieszankę. Jeżeli "zwalasz" ją o 1 rowek, to robi się mieszanka uboższa. Im niżej iglica, tym mniejsze spalanie ale mniejsza moc i mniej równa praca. Jeżeli się dławi, podnosisz iglicę o 1 rowek. Wtedy ma więcej mieszanki i równiej chodzi. Co za tym idzie wzrasta trochę spalanie. Ale grzanie nie ma tu nic do rzeczy. A i jak zrobisz ją za wysoko, to może go zalewać przez co nie będzie chciał odpalić i zalewać będzie świecę.


To chyba na tyle.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 9:27 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 29, 2006 8:31 am
Posty: 397
Miejscowość: Stanowice
To przepraszam ze wprowadziłem w błąd z tym grzaniem silnika

_________________
------tuning wizualny 40%-----
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą :),
Moja maszyna
**Ogara niema ale w mojej pamięci POZOSTANIE!!**


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: hmm
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 7:30 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lip 02, 2007 9:18 pm
Posty: 39
Miejscowość: polska
tam po prawej stronie gaznika jest taka sróbka na sierubokret płaski ustawia ona mieszanke paliwowo powietrznom moze byc ze to to. Mi sprwila ta mieszanka wiele kłopotow ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 10:18 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Cytuj:
tam po prawej stronie gaznika jest taka sróbka na sierubokret płaski ustawia ona mieszanke paliwowo powietrznom moze byc ze to to. Mi sprwila ta mieszanka wiele kłopotow ;)


Po pierwsze nie po prawej, a po lewej. Zauważ, że jest to dział dotyczący Ogara 200, a ty go ciągle mieszasz z 205. Po drugie ta śruba służy do regulacji obrotów, a nie mieszanki. Do mieszanki jak wyżej napisali koledzy służą rowki na iglicy, oraz po części blaszka w komorze pływakowej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 11:24 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 05, 2007 3:22 pm
Posty: 14
Miejscowość: się wziełem??
No właśnie w Jikov masz tylko jedną śrubę do regulowania obrotów....pozostałe 2 dysze wkręca się do oporu....acha i jeszcze spraw czy nie są zabrudzone....bo to może być przyczyną...nieregularnego chodzenia silnika.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 4:47 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 9:45 am
Posty: 60
Miejscowość: Połczyn Zdrój
Pojazd: Kingway Coliber
ja chciałem zapytac czy w ogarze 205 wszystko robi sie tak samo...Bo moj motorek tez jedzie 15-20 metrow i sie "dławi"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 7:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Olej_13, tak samo. Jest blaszka, jest iglica i rowki, i jest śruba obrotów... Praktyczeni to regulujesz tak samo jak w czeskim gaźniku.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 08, 2007 10:45 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
trace cierpliwosc;) jak ktos jest w wawy centrum i chc0e 20zl to zapraszam gaznik czeka!! dobra na iglicy mam rowki widze 1 a 2 ledwo widac gdyz zaslania do to piekne cos co rusza sie jak azu daje. tertaz tak pokrecilem ze odpalam i po 1 sek gasnie... naprawde dupa


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 6:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Na początek weź ustaw ^^ przepustnicę. A świece zalewa czy nie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 9:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
nie troche w oleju ... ale powinna palic. kurna a macie cos takiego np jak ustawic wszystko np srube regulacji wkrecic na maxa i 2 obiory odkrecic itp?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 9:21 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Nie da się tak, każdy silnik inaczej pracuje więc musisz to ustawić na swoje oko.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 20 Queries | GZIP : Off ]