Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
GłOWICA https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/g-owica-t6600.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | misio745 [ Wto Lip 31, 2007 4:43 pm ] |
Temat postu: | GłOWICA |
Witam! Jechałem sobie Ogarem,aż tu nagle mi zgasł poczułem że z okolic głowicy wydobywa sie powietrze. Próbowałem wkręcić tę śruby które łączą głowice z silnikiem lecz jedna z nich nie chce się dokręcić tylko się obraca. Nie posiadam uszczelki pod głowice więć napakowałem tam silikonu. Zauważyłem że jest większa przerwa między częściami głowicy. I co ja mam teraz zrobić?? RATUJCIE BO NIE MAM NA CZYM JEźDZIć. |
Autor: | smyk [ Wto Lip 31, 2007 5:07 pm ] |
Temat postu: | Re: GłOWICA |
misio745 napisał(a): Witam! Próbowałem wkręcić tę śruby które łączą głowice z silnikiem lecz jedna z nich nie chce się dokręcić tylko się obraca. Widocznie masz zerwany gwint i radził bym żebyś się modlił żeby był zerwany na szpilce a nie w karterze <z jezorem> Musisz to sprawdzić!! Odkręć głowice, dobrze sprawdź czy nie jest gdzieś pęknięta lub uszczerbana jak tak to głowica nadaje się tylko na aluminium, a jeżeli nie to załóż podkładkę. |
Autor: | Cartman [ Wto Lip 31, 2007 5:18 pm ] |
Temat postu: | |
Sprawdź czy obraca się cała szpilka czy tylko ta nakrętka Jak tylko nakrętka, to spróbuj dać inną, jak to nie pomoże to wymień szpilkę misio745 napisał(a): Zauważyłem że jest większa przerwa między częściami głowicy. Gdzie dokładnie masz tą przerwę? wydaje mi się że głowica do wymiany... [ Dodano: 31 Lipiec 2007, 19:20 ] P.S. Nie dawaj pod głowice silikonu, tylko podkładkę To powinno pomóc jeśli masz przerwę między cylindrem a głowicą |
Autor: | ojs [ Wto Lip 31, 2007 5:53 pm ] |
Temat postu: | |
Jeżeli masz wyrwany gwint w karterze to przygotuj sobie wiertło 6,5mm i gwintownik wewnętrzny M8. Ten otwór w którym się śruba obraca przewierć wiertłem 6,5, otwór w karterze też i go nagwintuj gwintownikiem (najlepiej daj to komuś kto się na tym zna. Gwintowanie nie jest łatwe i to jeszcze w takim metalu jak aluminium). Wtedy załatwiasz podobną śrubę jak była gwint-sworzeń-gwint tyle że nie 6 tylko 8 (może być ciężko) i wtedy nakrętke na śrubę 8 czyli rowerową 13stke.... jest to awaryjny sposób gdyby Ci się gwint wyrwał.. jeżeli gwint w karterze jest OK to nie rób tego niepotrzebie Pozdrawiam Cholrea jakby mój tata widział co ja tu za brednie pisałem to by mnie chyba wydziedziczył |
Autor: | Kadziu27 [ Wto Lip 31, 2007 9:45 pm ] |
Temat postu: | |
ojs napisał(a): nakrętke na śrubę 10 czyli rowerową 13stke trznastke to radzej na M8 Smyku1 napisał(a): sprawdź czy nie jest gdzieś pęknięta lub uszczerbana co masz dokladnie na mysli???wlasnie kupilem nowa glowice i otwor szpilki przecina ten kolnierz.moze tak byc??? |
Autor: | ojs [ Wto Lip 31, 2007 9:50 pm ] |
Temat postu: | |
Sorry na klucz 10 to jest M6 a na 13 to M8 dzięki Kadziu27 |
Autor: | Olo [ Śro Sie 01, 2007 11:20 am ] |
Temat postu: | |
Cartman napisał(a): P.S. Nie dawaj pod głowice silikonu, tylko podkładkę właśnie lepiej dać silikon, tylko wcześniej wszystko wtyrzeć dokładnie rozpuszczalnikiem i odczekać dobę aż wyschnie, nie ma bata żeby puszczało powietrze. |
Autor: | misio745 [ Śro Sie 01, 2007 2:15 pm ] |
Temat postu: | |
Witam! Bo niektórzy źle mnie zrozumieli to napisze jeszce raz. Jak wkładam śrubę to się przekręca ALE TYLKO W MIEJSCU łąCZENIA SIę GłOWICY Z SILNIKIEM!!! [ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:16 ] ojs napisał(a): Jeżeli masz wyrwany gwint w karterze to przygotuj sobie wiertło 6,5mm i gwintownik wewnętrzny M8. Ten otwór w którym się śruba obraca przewierć wiertłem 6,5, otwór w karterze też i go nagwintuj gwintownikiem (najlepiej daj to komuś kto się na tym zna. Gwintowanie nie jest łatwe i to jeszcze w takim metalu jak aluminium). Wtedy załatwiasz podobną śrubę jak była gwint-sworzeń-gwint tyle że nie 6 tylko 8 (może być ciężko) i wtedy nakrętke na śrubę 8 czyli rowerową 13stke.... jest to awaryjny sposób gdyby Ci się gwint wyrwał.. jeżeli gwint w karterze jest OK to nie rób tego niepotrzebie Pozdrawiam Cholrea jakby mój tata widział co ja tu za brednie pisałem to by mnie chyba wydziedziczył Aha dzięki za radę napewno spróbuje. [ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:27 ] Lepiej będzie jak dam zdjęcie i pokaże: |
Autor: | Olo [ Śro Sie 01, 2007 2:29 pm ] |
Temat postu: | |
misio745, mylisz pojęcia, tam nie ma śrub, jest szpilka wkręcana w karter i narętka dociskająca głowicę do cylindra, z 1 postu wynika, że masz zjechany gwint na szpilce albo na nakrętce, musisz sprawdzić gdzie i wymienić. [ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:31 ] co do zdjęcia, skąd wiesz, że jest za duża przerwa? jak nie chce dobrze wejść cylinder w głowicę to musisz poprzesuwać ją na boki, aż wlezie. |
Autor: | misio745 [ Śro Sie 01, 2007 2:33 pm ] |
Temat postu: | |
No własnie zjechany gwint tylko powiedz mi muszę to zrobić gwintownikiem?? [ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:34 ] ale nie wchodzi bo ta nakrętka się obraca i nie trzyma. |
Autor: | smyk [ Śro Sie 01, 2007 2:35 pm ] |
Temat postu: | |
misio745 jeżeli mówisz że nakrętka się obraca to masz tylko zerwany gwint na szpilce lub na nakrętce. Załóż nową nakrętkę i szpilkę i powinno być dobrze. |
Autor: | misio745 [ Śro Sie 01, 2007 2:35 pm ] |
Temat postu: | |
aha to dzięki za rady. |
Autor: | smyk [ Śro Sie 01, 2007 2:42 pm ] |
Temat postu: | |
misio745 napisał(a): Lepiej będzie jak dam zdjęcie i pokaże: misio745 napisał(a): ale nie wchodzi bo ta nakrętka się obraca i nie trzyma. To wreszcie co się obraca nakrętka czy szpilka? misio745 napisał(a): No własnie zjechany gwint tylko powiedz mi muszę to zrobić gwintownikiem?? tak |
Autor: | misio745 [ Śro Sie 01, 2007 2:58 pm ] |
Temat postu: | |
sorry szpilka |
Autor: | smyk [ Śro Sie 01, 2007 3:03 pm ] |
Temat postu: | |
To jeżeli szpilka to bez gwintowania karteru się nie obędzie... |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |