Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Maj 04, 2024 11:27 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: GłOWICA
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 4:43 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 7:13 pm
Posty: 97
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: WSK 125
Witam!
Jechałem sobie Ogarem,aż tu nagle mi zgasł poczułem że z okolic głowicy wydobywa sie powietrze.
Próbowałem wkręcić tę śruby które łączą głowice z silnikiem lecz jedna z nich nie chce się dokręcić tylko się obraca.
Nie posiadam uszczelki pod głowice więć napakowałem tam silikonu.
Zauważyłem że jest większa przerwa między częściami głowicy.
I co ja mam teraz zrobić??
RATUJCIE BO NIE MAM NA CZYM JEźDZIć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: GłOWICA
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 5:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
misio745 napisał(a):
Witam!
Próbowałem wkręcić tę śruby które łączą głowice z silnikiem lecz jedna z nich nie chce się dokręcić tylko się obraca.


Widocznie masz zerwany gwint i radził bym żebyś się modlił żeby był zerwany na szpilce a nie w karterze <z jezorem> Musisz to sprawdzić!! Odkręć głowice, dobrze sprawdź czy nie jest gdzieś pęknięta lub uszczerbana jak tak to głowica nadaje się tylko na aluminium, a jeżeli nie to załóż podkładkę.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 5:18 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 5:06 pm
Posty: 14
Miejscowość: Pionki
Sprawdź czy obraca się cała szpilka czy tylko ta nakrętka ;) Jak tylko nakrętka, to spróbuj dać inną, jak to nie pomoże to wymień szpilkę ;)
misio745 napisał(a):
Zauważyłem że jest większa przerwa między częściami głowicy.

Gdzie dokładnie masz tą przerwę?
wydaje mi się że głowica do wymiany...

[ Dodano: 31 Lipiec 2007, 19:20 ]
P.S. Nie dawaj pod głowice silikonu, tylko podkładkę ;) To powinno pomóc jeśli masz przerwę między cylindrem a głowicą ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 5:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 28, 2007 1:53 pm
Posty: 215
Miejscowość: Śląsk
Jeżeli masz wyrwany gwint w karterze to przygotuj sobie wiertło 6,5mm i gwintownik wewnętrzny M8. Ten otwór w którym się śruba obraca przewierć wiertłem 6,5, otwór w karterze też i go nagwintuj gwintownikiem (najlepiej daj to komuś kto się na tym zna. Gwintowanie nie jest łatwe i to jeszcze w takim metalu jak aluminium). Wtedy załatwiasz podobną śrubę jak była gwint-sworzeń-gwint tyle że nie 6 tylko 8 (może być ciężko) i wtedy nakrętke na śrubę 8 czyli rowerową 13stke.... jest to awaryjny sposób gdyby Ci się gwint wyrwał.. jeżeli gwint w karterze jest OK to nie rób tego niepotrzebie :)
Pozdrawiam

Cholrea jakby mój tata widział co ja tu za brednie pisałem to by mnie chyba wydziedziczył :P


Ostatnio edytowany przez ojs, Wto Lip 31, 2007 9:53 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 9:45 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 21, 2007 11:26 pm
Posty: 259
Miejscowość: Znin
ojs napisał(a):
nakrętke na śrubę 10 czyli rowerową 13stke

trznastke to radzej na M8
Smyku1 napisał(a):
sprawdź czy nie jest gdzieś pęknięta lub uszczerbana

co masz dokladnie na mysli???wlasnie kupilem nowa glowice i otwor szpilki przecina ten kolnierz.moze tak byc???

_________________
Kadziu:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 9:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 28, 2007 1:53 pm
Posty: 215
Miejscowość: Śląsk
Sorry na klucz 10 to jest M6 a na 13 to M8 ;) dzięki Kadziu27


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 11:20 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Cartman napisał(a):
P.S. Nie dawaj pod głowice silikonu, tylko podkładkę

właśnie lepiej dać silikon, tylko wcześniej wszystko wtyrzeć dokładnie rozpuszczalnikiem i odczekać dobę aż wyschnie, nie ma bata żeby puszczało powietrze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 7:13 pm
Posty: 97
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: WSK 125
Witam!
Bo niektórzy źle mnie zrozumieli to napisze jeszce raz.
Jak wkładam śrubę to się przekręca ALE TYLKO W MIEJSCU łąCZENIA SIę GłOWICY Z SILNIKIEM!!!

[ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:16 ]
ojs napisał(a):
Jeżeli masz wyrwany gwint w karterze to przygotuj sobie wiertło 6,5mm i gwintownik wewnętrzny M8. Ten otwór w którym się śruba obraca przewierć wiertłem 6,5, otwór w karterze też i go nagwintuj gwintownikiem (najlepiej daj to komuś kto się na tym zna. Gwintowanie nie jest łatwe i to jeszcze w takim metalu jak aluminium). Wtedy załatwiasz podobną śrubę jak była gwint-sworzeń-gwint tyle że nie 6 tylko 8 (może być ciężko) i wtedy nakrętke na śrubę 8 czyli rowerową 13stke.... jest to awaryjny sposób gdyby Ci się gwint wyrwał.. jeżeli gwint w karterze jest OK to nie rób tego niepotrzebie :)
Pozdrawiam

Cholrea jakby mój tata widział co ja tu za brednie pisałem to by mnie chyba wydziedziczył :P

Aha dzięki za radę napewno spróbuje.

[ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:27 ]
Lepiej będzie jak dam zdjęcie i pokaże:


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
misio745, mylisz pojęcia, tam nie ma śrub, jest szpilka wkręcana w karter i narętka dociskająca głowicę do cylindra, z 1 postu wynika, że masz zjechany gwint na szpilce albo na nakrętce, musisz sprawdzić gdzie i wymienić.

[ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:31 ]
co do zdjęcia, skąd wiesz, że jest za duża przerwa? jak nie chce dobrze wejść cylinder w głowicę to musisz poprzesuwać ją na boki, aż wlezie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:33 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 7:13 pm
Posty: 97
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: WSK 125
No własnie zjechany gwint tylko powiedz mi muszę to zrobić gwintownikiem??

[ Dodano: 1 Sierpień 2007, 15:34 ]
ale nie wchodzi bo ta nakrętka się obraca i nie trzyma.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
misio745 jeżeli mówisz że nakrętka się obraca to masz tylko zerwany gwint na szpilce lub na nakrętce. Załóż nową nakrętkę i szpilkę i powinno być dobrze.

_________________
Było, minęło.


Ostatnio edytowany przez smyk, Śro Sie 01, 2007 2:37 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:35 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 7:13 pm
Posty: 97
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: WSK 125
aha to dzięki za rady.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
misio745 napisał(a):
Lepiej będzie jak dam zdjęcie i pokaże:
Image


misio745 napisał(a):
ale nie wchodzi bo ta nakrętka się obraca i nie trzyma.

To wreszcie co się obraca nakrętka czy szpilka?

misio745 napisał(a):
No własnie zjechany gwint tylko powiedz mi muszę to zrobić gwintownikiem??

tak

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:58 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 7:13 pm
Posty: 97
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: WSK 125
sorry szpilka


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 3:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
To jeżeli szpilka to bez gwintowania karteru się nie obędzie...

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów głowica ...

Wojterr

9

2684

Wto Sie 07, 2007 9:28 am

maras52 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. głowica

jarek676

2

1322

Czw Paź 14, 2010 9:10 pm

Szczygieł Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylindre 60 i głowica

szirlej

5

2890

Pon Maj 15, 2006 7:59 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder i głowica

Dawideq

3

2186

Śro Cze 14, 2006 1:09 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Uszczelka pod głowicą

Zibik

5

2277

Nie Sie 06, 2006 5:31 pm

pablo990 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]