Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

blokuje sie 3 bieg w charcie...
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/blokuje-sie-3-bieg-w-charcie-t6862-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  Punkbuster [ Sob Sie 11, 2007 8:34 am ]
Temat postu: 

przemo89_2006 napisał(a):
=XawiD= napisał(a):
U góry na silniku regulacja? O to pod gaźnikiem Ci chodzi?


A co do tej śrubki... Jakoś jej wcześniej tam nie widziałem :P Trzeba będzie kiedyś sprzęgło zdjąć (za ok 2 lata :P).


wyregulowalem ta sruba u gory pod gaznikiem, podlozylem miedziana podkladke i cykaja az milo!!



<hahaha>

Autor:  przemo89_2006 [ Sob Sie 11, 2007 10:30 am ]
Temat postu: 

Punkbuster napisał(a):
przemo89_2006 napisał(a):
=XawiD= napisał(a):
U góry na silniku regulacja? O to pod gaźnikiem Ci chodzi?


A co do tej śrubki... Jakoś jej wcześniej tam nie widziałem :P Trzeba będzie kiedyś sprzęgło zdjąć (za ok 2 lata :P).


wyregulowalem ta sruba u gory pod gaznikiem, podlozylem miedziana podkladke i cykaja az milo!!



<hahaha>


i z czego rzysz??

Autor:  Punkbuster [ Sob Sie 11, 2007 2:29 pm ]
Temat postu: 

Człowiek który ma charta i nie wie gdzie jest wlew oleju to w pewnym sęsie jest smieszne ;)

Autor:  kazik3193 [ Sob Sie 11, 2007 5:03 pm ]
Temat postu: 

a co do tego to na tym skanie serwisówki nie jest zle bi jak jest ta kreska od wlewu oleju to silnik jest pokazany od boku i od tyłu i jak sie patrzy od boku to ta kreska gdzies pokazuje w okolicy regulacji skrzyni a jak patrzy sie od tyłu to widac ze wlew oleju jest od strony sprzegła... CISZA

Autor:  przemo89_2006 [ Sob Sie 11, 2007 9:57 pm ]
Temat postu: 

Punkbuster napisał(a):
Człowiek który ma charta i nie wie gdzie jest wlew oleju to w pewnym sęsie jest smieszne ;)


a kto mowil ze ja nie wiem gdzie jest wlew oleju??? najpierw dokladnie przeczytaj zanim cos powiesz ok??????

Autor:  =XawiD= [ Nie Sie 12, 2007 9:59 am ]
Temat postu: 

O matko... Widać, że w życiu nie mieliście doczyniania z silnikiem charta - rozebranym w pół. Wlew jest po stronie sprzęgła (ta plastikowa śruba) i pod gaźnikiem. Są 2 wlewy oleju. A tam sprężyna jest po to aby ta śruba się nie odkręcała. A na tym schemacie jest dobrze opisane - jest pokazane, że od pod gaźnikiem i po stronie sprzęgła.

Autor:  przemo89_2006 [ Nie Sie 12, 2007 10:09 am ]
Temat postu: 

=XawiD= napisał(a):
O matko... Widać, że w życiu nie mieliście doczyniania z silnikiem charta - rozebranym w pół. Wlew jest po stronie sprzęgła (ta plastikowa śruba) i pod gaźnikiem. Są 2 wlewy oleju. A tam sprężyna jest po to aby ta śruba się nie odkręcała. A na tym schemacie jest dobrze opisane - jest pokazane, że od pod gaźnikiem i po stronie sprzęgła.


ze co?? cos ci sie chyba pomylilo, wlew oleju jest tak jak mowisz po stronie sprzegla ten plastikowy korek a ta druga sroba po stronie magneta jest do biegow. jest tam kolka na sprezynie, odkrec ja to zobaczysz ze ci znikna biegi(tzn bede niewyczuwalne przy wlaczaniu)

Autor:  =XawiD= [ Nie Sie 12, 2007 10:15 am ]
Temat postu: 

Kłócić się nie będę... Ale ja ten silnik znam na pamięć.


Punkbuster, ty nawet nie wiesz jak wygląda ten silnik więc się nie udzielaj.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:23 ]
A i kiedyś wypadła mi ta śruba podczas jazdy - biegi działały, tylko olej chlapał jak głupi na gaźnik i trzeba było dolewać oleju.

Autor:  przemo89_2006 [ Nie Sie 12, 2007 10:35 am ]
Temat postu: 

=XawiD= napisał(a):
Kłócić się nie będę... Ale ja ten silnik znam na pamięć.


Punkbuster, ty nawet nie wiesz jak wygląda ten silnik więc się nie udzielaj.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:23 ]
A i kiedyś wypadła mi ta śruba podczas jazdy - biegi działały, tylko olej chlapał jak głupi na gaźnik i trzeba było dolewać oleju.


Image

zobacz sobie, i jestem pewny tego co mowie.

Autor:  =XawiD= [ Nie Sie 12, 2007 10:40 am ]
Temat postu: 

Ja też jestem pewny i te 2 śruby są od wlewu oleju.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:40 ]
A i jak wykręcisz sprężynę to nie ma tam rzadnej kulki.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:43 ]
Ten korek na lewym karterze odkręcasz i masz długą sprężynę. Ale na jej koncu nie ma rzadnej kulki. I jeżeli dobrze się teraz przyjżyszobrazkowi co pokazałem to zobaczysz, że są to korki wlewu oleju - to jest oryginalna książka serwisowa do charta (nie jakaś prywatnego autorstwa). Mam taką samą w domu.

Autor:  przemo89_2006 [ Nie Sie 12, 2007 10:45 am ]
Temat postu: 

=XawiD= napisał(a):
Ja też jestem pewny i te 2 śruby są od wlewu oleju.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:40 ]
A i jak wykręcisz sprężynę to nie ma tam rzadnej kulki.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:43 ]
Ten korek na lewym karterze odkręcasz i masz długą sprężynę. Ale na jej koncu nie ma rzadnej kulki. I jeżeli dobrze się teraz przyjżyszobrazkowi co pokazałem to zobaczysz, że są to korki wlewu oleju - to jest oryginalna książka serwisowa do charta (nie jakaś prywatnego autorstwa). Mam taką samą w domu.


no u mnie pod ta sruba jest sprezyna a pod nia kulka i jak przelaczam biegi to ta kulka tam sie porusza...

Autor:  yazimoo [ Nie Sie 12, 2007 11:10 am ]
Temat postu: 

Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tu. Mam podobny problem z 3 biegiem ale przy wbijaniu. Daje 1 super wchodzi, daje 2 super wchodzi i 3 się już nie da (poprostu nie ma nie istenieje koniec kaplica 2 biegowy), żeby wrzucić 3 bieg to jak jade na 2 biegu musze lekko nogą tą wajche od biegów popchać w dół i jak ona się robi, że tak powiem twarda, że jakbym popchał jeszcze w dól to wskoczy luz to już normalnie 3 bieg wchodzi. A z redukcją jest zero problemów. Nie przeszkadza to w jeździe i jest to banalna operacja ale czy da się to jakoś wyregulować czy coś?

Autor:  przemo89_2006 [ Nie Sie 12, 2007 11:13 am ]
Temat postu: 

yazimoo napisał(a):
Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tu. Mam podobny problem z 3 biegiem ale przy wbijaniu. Daje 1 super wchodzi, daje 2 super wchodzi i 3 się już nie da (poprostu nie ma nie istenieje koniec kaplica 2 biegowy), żeby wrzucić 3 bieg to jak jade na 2 biegu musze lekko nogą tą wajche od biegów popchać w dół i jak ona się robi, że tak powiem twarda, że jakbym popchał jeszcze w dól to wskoczy luz to już normalnie 3 bieg wchodzi. A z redukcją jest zero problemów. Nie przeszkadza to w jeździe i jest to banalna operacja ale czy da się to jakoś wyregulować czy coś?


sprubuj ta srube pod gaznikiem odkrecic jeden obrot albo 2 i zobacz jak wtedy chodza i napisz o efektach.

Autor:  yazimoo [ Nie Sie 12, 2007 11:29 am ]
Temat postu: 

Biegi chodzą lepiej (lżej), ale z 3 biegiem to samo.

Autor:  przemo89_2006 [ Nie Sie 12, 2007 11:36 am ]
Temat postu: 

to zobacz na posty kazik3193, opisal gdzie jest druga regulacja(na poczatku postu) moze to ci pomoze.

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/