Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 30, 2024 8:03 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 8:34 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
przemo89_2006 napisał(a):
=XawiD= napisał(a):
U góry na silniku regulacja? O to pod gaźnikiem Ci chodzi?


A co do tej śrubki... Jakoś jej wcześniej tam nie widziałem :P Trzeba będzie kiedyś sprzęgło zdjąć (za ok 2 lata :P).


wyregulowalem ta sruba u gory pod gaznikiem, podlozylem miedziana podkladke i cykaja az milo!!



<hahaha>

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 10:30 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
Punkbuster napisał(a):
przemo89_2006 napisał(a):
=XawiD= napisał(a):
U góry na silniku regulacja? O to pod gaźnikiem Ci chodzi?


A co do tej śrubki... Jakoś jej wcześniej tam nie widziałem :P Trzeba będzie kiedyś sprzęgło zdjąć (za ok 2 lata :P).


wyregulowalem ta sruba u gory pod gaznikiem, podlozylem miedziana podkladke i cykaja az milo!!



<hahaha>


i z czego rzysz??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 2:29 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Człowiek który ma charta i nie wie gdzie jest wlew oleju to w pewnym sęsie jest smieszne ;)

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 5:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
a co do tego to na tym skanie serwisówki nie jest zle bi jak jest ta kreska od wlewu oleju to silnik jest pokazany od boku i od tyłu i jak sie patrzy od boku to ta kreska gdzies pokazuje w okolicy regulacji skrzyni a jak patrzy sie od tyłu to widac ze wlew oleju jest od strony sprzegła... CISZA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 9:57 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
Punkbuster napisał(a):
Człowiek który ma charta i nie wie gdzie jest wlew oleju to w pewnym sęsie jest smieszne ;)


a kto mowil ze ja nie wiem gdzie jest wlew oleju??? najpierw dokladnie przeczytaj zanim cos powiesz ok??????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 9:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
O matko... Widać, że w życiu nie mieliście doczyniania z silnikiem charta - rozebranym w pół. Wlew jest po stronie sprzęgła (ta plastikowa śruba) i pod gaźnikiem. Są 2 wlewy oleju. A tam sprężyna jest po to aby ta śruba się nie odkręcała. A na tym schemacie jest dobrze opisane - jest pokazane, że od pod gaźnikiem i po stronie sprzęgła.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 10:09 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
=XawiD= napisał(a):
O matko... Widać, że w życiu nie mieliście doczyniania z silnikiem charta - rozebranym w pół. Wlew jest po stronie sprzęgła (ta plastikowa śruba) i pod gaźnikiem. Są 2 wlewy oleju. A tam sprężyna jest po to aby ta śruba się nie odkręcała. A na tym schemacie jest dobrze opisane - jest pokazane, że od pod gaźnikiem i po stronie sprzęgła.


ze co?? cos ci sie chyba pomylilo, wlew oleju jest tak jak mowisz po stronie sprzegla ten plastikowy korek a ta druga sroba po stronie magneta jest do biegow. jest tam kolka na sprezynie, odkrec ja to zobaczysz ze ci znikna biegi(tzn bede niewyczuwalne przy wlaczaniu)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 10:15 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Kłócić się nie będę... Ale ja ten silnik znam na pamięć.


Punkbuster, ty nawet nie wiesz jak wygląda ten silnik więc się nie udzielaj.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:23 ]
A i kiedyś wypadła mi ta śruba podczas jazdy - biegi działały, tylko olej chlapał jak głupi na gaźnik i trzeba było dolewać oleju.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 10:35 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
=XawiD= napisał(a):
Kłócić się nie będę... Ale ja ten silnik znam na pamięć.


Punkbuster, ty nawet nie wiesz jak wygląda ten silnik więc się nie udzielaj.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:23 ]
A i kiedyś wypadła mi ta śruba podczas jazdy - biegi działały, tylko olej chlapał jak głupi na gaźnik i trzeba było dolewać oleju.


Image

zobacz sobie, i jestem pewny tego co mowie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 10:40 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ja też jestem pewny i te 2 śruby są od wlewu oleju.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:40 ]
A i jak wykręcisz sprężynę to nie ma tam rzadnej kulki.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:43 ]
Ten korek na lewym karterze odkręcasz i masz długą sprężynę. Ale na jej koncu nie ma rzadnej kulki. I jeżeli dobrze się teraz przyjżyszobrazkowi co pokazałem to zobaczysz, że są to korki wlewu oleju - to jest oryginalna książka serwisowa do charta (nie jakaś prywatnego autorstwa). Mam taką samą w domu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 10:45 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
=XawiD= napisał(a):
Ja też jestem pewny i te 2 śruby są od wlewu oleju.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:40 ]
A i jak wykręcisz sprężynę to nie ma tam rzadnej kulki.

[ Dodano: 12 Sierpień 2007, 11:43 ]
Ten korek na lewym karterze odkręcasz i masz długą sprężynę. Ale na jej koncu nie ma rzadnej kulki. I jeżeli dobrze się teraz przyjżyszobrazkowi co pokazałem to zobaczysz, że są to korki wlewu oleju - to jest oryginalna książka serwisowa do charta (nie jakaś prywatnego autorstwa). Mam taką samą w domu.


no u mnie pod ta sruba jest sprezyna a pod nia kulka i jak przelaczam biegi to ta kulka tam sie porusza...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 11:10 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tu. Mam podobny problem z 3 biegiem ale przy wbijaniu. Daje 1 super wchodzi, daje 2 super wchodzi i 3 się już nie da (poprostu nie ma nie istenieje koniec kaplica 2 biegowy), żeby wrzucić 3 bieg to jak jade na 2 biegu musze lekko nogą tą wajche od biegów popchać w dół i jak ona się robi, że tak powiem twarda, że jakbym popchał jeszcze w dól to wskoczy luz to już normalnie 3 bieg wchodzi. A z redukcją jest zero problemów. Nie przeszkadza to w jeździe i jest to banalna operacja ale czy da się to jakoś wyregulować czy coś?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 11:13 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
yazimoo napisał(a):
Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tu. Mam podobny problem z 3 biegiem ale przy wbijaniu. Daje 1 super wchodzi, daje 2 super wchodzi i 3 się już nie da (poprostu nie ma nie istenieje koniec kaplica 2 biegowy), żeby wrzucić 3 bieg to jak jade na 2 biegu musze lekko nogą tą wajche od biegów popchać w dół i jak ona się robi, że tak powiem twarda, że jakbym popchał jeszcze w dól to wskoczy luz to już normalnie 3 bieg wchodzi. A z redukcją jest zero problemów. Nie przeszkadza to w jeździe i jest to banalna operacja ale czy da się to jakoś wyregulować czy coś?


sprubuj ta srube pod gaznikiem odkrecic jeden obrot albo 2 i zobacz jak wtedy chodza i napisz o efektach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 11:29 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Biegi chodzą lepiej (lżej), ale z 3 biegiem to samo.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 11:36 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
to zobacz na posty kazik3193, opisal gdzie jest druga regulacja(na poczatku postu) moze to ci pomoze.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów romet 2 bieg. nie chce odpalic i blokuje szybko silnik

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

szeryf14

20

6034

Śro Kwi 02, 2008 10:01 pm

Buby Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokuje gaz

bugzel

6

2775

Sob Paź 21, 2006 5:41 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Starter się blokuje

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

modo

17

6563

Wto Maj 09, 2006 8:58 am

modo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [dezamet 023] silnik się blokuje

kondzio1995

4

3795

Pon Gru 12, 2011 10:03 pm

Hanus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tylne koło blokuje się po dokręceniu.

dyko

2

1920

Pon Cze 23, 2008 10:36 pm

dyko Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 21 Queries | GZIP : Off ]