Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

schemat
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/schemat-t7152.html
Strona 1 z 2

Autor:  kmisnik [ Sob Sie 18, 2007 8:22 pm ]
Temat postu:  schemat

Czy ma ktoś schemat elektryki w ogarze 200 ale taki z kolorami i żeby wszystko było jasne bo ja niedawno kupiłem ogara i nie znam sią za bardzo a rozłożyłem wszystko do malowania i już skladem więc proszę o najprostszy schemat

Autor:  Olo [ Nie Sie 19, 2007 10:06 am ]
Temat postu: 

www.przecinak.republika.pl dział instalacja elektryczna, schmat fabrycznej instalcji

Autor:  kmisnik [ Nie Sie 19, 2007 4:20 pm ]
Temat postu: 

kolorowy

Autor:  yazimoo [ Nie Sie 19, 2007 4:22 pm ]
Temat postu: 

To chyba nie ma, chyba że sobie pomalujesz.

Autor:  korneliuszo [ Pon Sie 20, 2007 1:34 am ]
Temat postu: 

romet52, po co ci kolory ten schemat jest tak prosty (naliczyłem 10 kabli z kabelkiem od masy z cewki)

Kolorki kabli nie są ważne.

Autor:  Olo [ Pon Sie 20, 2007 3:31 pm ]
Temat postu: 

A poza tym masz podpiasne kolory kabli jak tak potrzebujesz.

Autor:  dyko [ Pią Sie 24, 2007 8:27 pm ]
Temat postu: 

Panowie, a mógłby ktoś podpisać na czemu odpowiadają te cyfry na tym schemacie, bo za bardzo nie wiem, które to np. cewka butelkowa, lampa przednia, tylna i takie tam... Bardzo mi to potrzebne.

Autor:  ojs [ Pią Sie 24, 2007 8:50 pm ]
Temat postu: 

Opisz głębiej swój problem :) wg. mnie schemat Artizza jest bardzo prosty w odczytaniu... cyferki są obok podzespołów co tu rozumieć?

Autor:  dyko [ Pią Sie 24, 2007 9:02 pm ]
Temat postu: 

No dla Ciebie tak :P, np. to, co ma nr. 3, 6, 7, 5 i gdzie tam jest kondensator i jak go podłączyć ? <co?>

[ Dodano: 24 Sierpień 2007, 23:05 ]
W ogóle, to nie wiem, do czego kondensator służy (wiem, że on kumuluje na chwile prąd) :P, jakby mógł ktoś dać jakieś fotki swojego iskrownika (tylko żeby wszystko widać było) żebym wiedział, jak to wszystko ma być połączone, to by było świetnie :D

Autor:  DJabeł [ Pią Sie 24, 2007 11:06 pm ]
Temat postu: 

http://www.przecinak.republika.pl/pomoc.htm

Autor:  dyko [ Sob Sie 25, 2007 7:31 am ]
Temat postu: 

Ale to zdjęcie http://www.przecinak.republika.pl/dodatki/02.jpg to jest już z przerobionym zapłonem na aku, to nie jest inaczej połączone?

Autor:  ojs [ Sob Sie 25, 2007 7:48 am ]
Temat postu: 

Dyko jeżeli chodzi Ci o ten schemat http://www.przecinak.republika.pl/files/elektryka.jpg to tak:
1. Koło magnesowe albo magneto :P w zależności od interpretacji :)
2. Przednia lampa
3. Tylna lampa
4. Stacyjka
5. Przełącznik świateł i przycisk klaksonu
6. Przewód wysokiego napięcia (idący od cewki W/N do świecy
7. Klakson
Cewka butelkowa to ta która jest na górze taka okrągła i wychodzi od niej przewód nr.6

dyko napisał(a):
W ogóle, to nie wiem, do czego kondensator służy (wiem, że on kumuluje na chwile prąd) , jakby mógł ktoś dać jakieś fotki swojego iskrownika (tylko żeby wszystko widać było) żebym wiedział, jak to wszystko ma być połączone, to by było świetnie


Ma być przerobione czy oryginalne?

Autor:  dyko [ Sob Sie 25, 2007 8:29 am ]
Temat postu: 

Najlepiej oryginalne, ale tak, żeby było widać wszystko, jakoś od góry.
Jak podłączyłem wszystko wg. tego ( http://dyko.neostrada.pl/schemat.bmp ) schematu (BEZ KONDENSATORA), to miałem skrę potwornie mocną, a kondensatora nie było, tylko teraz nie mogę tak podłączyć, bo mam cewkę w/n 6v i o mało co jej nie spaliłem :P. Dlatego narazie chce to podłączyć tak jak było wcześniej, z tym, że nie mam klaksonu, przełącznika świateł i stacyjki, po prostu chce to narazie "na chama" podłączyć, żeby był zapłon cały czas. Także bardzo prosił bym o zdjęcie tego iskrownika i jakiś schemat najprostszy (bez stacyjki, klaksonu, przełącznika świateł i świateł, żeby tylko zapłon był) jakby mógł ktoś w paint'cie narysować to będę niezmiernie wdzięczny :P.

[ Dodano: 25 Sierpień 2007, 10:30 ]
Po prostu schemat (bez akumulatora) żeby tylko iskra była i nic więcej.

Autor:  ojs [ Sob Sie 25, 2007 8:36 am ]
Temat postu: 

Ja Ci powiem co masz zrobić :) to jest łatwe :). W magneto masz wszystko podłączone tak jak trzeba, czarny kabel od cewki zapłonowej idzie do przerywacza, od kondensatora w to same miejsce gdzie od cewki zapłonowej i z tego miejsca wychodzi na zewnątrz silnika taki niebieski kabel... podpinasz go poprostu do cewki W/N, do tego miejsca z kąd wychodza 2 niebieskie kable i gotowe :) zapłon wyłanczasz poprzez zdjęcie fajki ze świecy :P

Edit: a masz tu ten schemat :P
Image

Autor:  dyko [ Sob Sie 25, 2007 8:54 am ]
Temat postu: 

Ok, wielkie dzięki :), a te pozostałe 2 cewki zapłonowe to co z nimi?

[ Dodano: 25 Sierpień 2007, 10:54 ]
one są już do świateł <co?>

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/