Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
schemat https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/schemat-t7152-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 9:10 am ] |
Temat postu: | |
dyko napisał(a): one są już do świateł <co?> tak. ładny schemat ojs |
Autor: | dyko [ Sob Sie 25, 2007 9:18 am ] |
Temat postu: | |
Aha, a te 2 cewki do świateł, to mają inne napięcie od tej zapłonowej, jak tak, to jak rozpoznać która to zapłonowa, bo ja mam je odłączone? |
Autor: | DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 9:43 am ] |
Temat postu: | |
http://img154.imageshack.us/img154/9949/beztytuuat4.jpg Jeśli nie było nic zmieniane w prądnicy to z pewnością ta jest w/n. |
Autor: | dyko [ Sob Sie 25, 2007 9:50 am ] |
Temat postu: | |
Ale ja te cewki zdjąłem, nie wiem po co , nie ma jakiegoś innego sposobu na poznanie, która to? |
Autor: | DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 9:57 am ] |
Temat postu: | |
oj kolego to teraz masz problem Przyjrzyj im sie dobrze, z tego co pamiętam cewka w/n różni sie trochę zwojem. |
Autor: | dyko [ Sob Sie 25, 2007 10:11 am ] |
Temat postu: | |
A może podłącze je wszystkie po kolei i zobacze, która da największą iskrę ? ? ? |
Autor: | ojs [ Sob Sie 25, 2007 5:57 pm ] |
Temat postu: | |
DJabeł napisał(a): ładny schemat ojs Dzięki made in paint dyko napisał(a): jak rozpoznać która to zapłonowa, bo ja mam je odłączone? Zapłonowa rożni się grubością jest grubsza od świetlnych, a pozatym świetlne są zawsze lutowane razem a z zapłonowej powinien Ci iśc czarny kabel zakończony taką niby podkładką DJabeł napisał(a): Jeśli nie było nic zmieniane w prądnicy to z pewnością ta jest w/n. Jakiej W/N ?? jak już to zapłonowej W/N jest pod bakiem Pozdro |
Autor: | dyko [ Sob Sie 25, 2007 7:39 pm ] |
Temat postu: | |
Dzięki za ten schemat, mam iskrę , ale i tak nie mogę odpalić, bo zapłon mam niewyregulowany, a to dla mnie jakieś za dokładne . Wtykam najpierw szczelinomierz 0,4mm między styki, z ciska go i jak dokręcam tą śrubę, to szczelinomierz wypada (styki się bardziej rozwierają, i wychodzi gdzieś 0,6mm). Poza tym jak ustawie tłok 1,8 mm przed gmp i potem kręcę tym iskrownikiem, to magnes mi się rusza, a za nim tłok i wielkie g... z prawidłowo wyregulowanego zapłonu . [ Dodano: 25 Sierpień 2007, 21:48 ] A poza tym, to nadal nie wiem, do czego służy kondensator , z akumulatorem miałem strasznie silną iskrę, a kondensatora nie zakładałem . |
Autor: | ojs [ Sob Sie 25, 2007 9:00 pm ] |
Temat postu: | |
korneliuszo napisał(a): w chwili rozwarcia styków pojawiają się oscylacje napięcia po stronie pierwotnej, lecz że świeca jest obciążeniem obserwujemy to jako pik i płaską linię (pik powoduje jonizację gazu między elektrodami i przez to iskra trwa do czasu skończenia płaskiej powierzchni). Po tym okresie powstają oscylacje, które zanikają (rezystancja cewki) i z nich nie czerpiemy niczego. Kondensatory są też przeciwzakłóceniowe, lecz włączane pomiędzy zasilanie a masę (blisko elementu generującego zakłócenia) Wpisz w opcje SZUKAJ frazę: "kondensator służy do" i będziesz miał mase wyników |
Autor: | DJabeł [ Sob Sie 25, 2007 11:09 pm ] |
Temat postu: | |
ojs napisał(a): Jakiej W/N ?? jak już to zapłonowej W/N jest pod bakiem hehe! mykło mi sie |
Autor: | dyko [ Nie Sie 26, 2007 7:56 am ] |
Temat postu: | |
Ok, tak się tylko pytam |
Autor: | kroczus [ Pią Sie 31, 2007 1:53 pm ] |
Temat postu: | |
z akumulatorem miałem strasznie silną iskrę, a kondensatora nie zakładałem . miałeś bardzo mocną iskrę a moto nie chce palić?lepiej chyba założyć tego konda |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |