Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 4:39 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Lejąca prawa laga :/ Chart 210
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 7:34 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Słuchajcie mam taki problem. Tydzień temu robiłem koło przedniego koła i przy okazji spuściłem olej z lag i wlałem ponowanie nowy, okazało się, że w prawej ladze nie ma nic oleju. Na następny dzień zobaczyłem że prawy teleskop jest cały z oleju a jak podniosłem tą gumę na amortyzator to zobaczyłem, że tam gdzie laga wchodzi w widelec tzn. tam gdzie jest simmering, że leje olejem i to bardzo mocno. Pomyślałem - to na bank wina simmeringu- pojechałem do sklepu ale nie mieli takiego i powiedzieli ze mi na dzis przywiozą. Byłem dzis u nich i kupiłem dwa simmringi. Rozkręcam cały teleskop i przy wymianie już mi się wydało podejrzane, że stary simmering jest w dość dobrym stanie. No ale nic skręcam dalej. Przykręciłem teleskop do półki i kurde przykręciłem już wszystko a tu sie okazuje, że dalej olej leje!! Czego to może być wina?? Już nie wiem wszystkie możlowości jakie przychodziły mi do głowy zostały wyeleminowane. Zaznaczam, że teleskop dobrze skręciłem - tak jak był skręcony, tak i skręciłem. Wlałem 170ml oleju ale przy wlewaniu troszkę mi się wylało w więc dolałem resztę "na oko", także podejrzewam, że będzie tam nie więcej niż 200ml ale jak jest nowy simmering to nawet jakby dwa litry było to nie powinno nawet kropelki wylać się. Co o tym sądzicie??

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 8:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
A z kąd ci teraz cieknie z tej śrubki pod ośką ? Jak tak to tam muszą być miedziane uszczelki, ale jeżeli dalej cieknie (miałem to samo) to możesz śruby "powklejać" na specjalny klej do gwintów bądź silikon.

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 9:33 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Nie, mi nie leje pod teleskopem tylko tam gdzie jest simmering na simmeringu leje. Dół jest czyściutki tylko leje strasznie na simmeringu. Jak podniesiesz tą gumę to te rowki gdzie jest seger są cały wypełnone olejem a potem przez dalszą części teleskopu i na ziemię:/

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 9:40 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Jeżeli cieknie przez simmer to skróć tą sprężynkę w nim o kilki zwoi to może przestanie...

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 11:42 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
A jakie masz śruby na górnej półce muszą byc z otworem... moja teoria jest taka że jeśli nie są przewiercone śruby to się wytwarza ciśnie nie i olej wylatuje przez simmeringi

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 2:52 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
adas jeżeli bym tego nie wiedział to nawet nie zabierałbym się za wymianę simmeru. Simmering jak juz wczesniej napisałem jest nowy ale ten stary byl w BDB stanie, odpowietrzenie chodzi jak powinno, a po drugie ten olej nie cieknie w trakcie jazdy tylko postoju. Teraz po wymianie simmeringu jeszcze bardziej zaczęło lać także musiałem spuscić olej bo przez noc by wszystko wylało się. Co ty tym sądzicie?? A co do postów to jak mam niby skrócić tą sprężynkę jak one przeciez jest połączona ze sobą na stałe i jak odtnę ję i skrócę to jak potem połączę?? JUż kompletnie nie wiem co jest. jak to możliwe, że nowy simmering tak cieknie??

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 2:56 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 04, 2008 8:26 pm
Posty: 289
Miejscowość: Brzesko
Pojazd: Suzuki RG 80
kup se nowe <hahaha>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 3:13 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
mikaogar twoja wypowiedż świadczy o twojej inteligencji. O co Ci chodziło z tym- zacytuję- " kup se nowe"??

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 3:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Lól jak widzę takie posty to krew mnie zalewa lepiej idź z tąd jak masz takie głupoty pisać . Mateusz sprężyny sa 3 i są od dzielnie więc jedną możesz skrócić :P Tylko nie wiem o ile zwoi.

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 3:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Mateusz529 napisał(a):
a po drugie ten olej nie cieknie w trakcie jazdy tylko postoju.

Czyli koniecznie trzeba przyciąć sprężynę. Wg. mnie zrób to w ten sposób, że usiądź na moto i zmierz ile się amortyzator opuścił i o tyle skróć sprężynę, nie wiem dobrze mówię koledzy?

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 5:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Teraz on już wie o jaką sprężynę chodzi bo on myślał że tą od simmeringa <hahaha>

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 8:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Teraz już wiem o którą sprężynę chodzi. Mvvs napisał "sprężynkę" a więc myslałem, że chodzi wam o tą małą sprężynkę od simmeringa:P Ale jeżeli już jesteśmy przy tych sprężynach to mam skrócić z dwóch teleskopach czy tylko w tym prawym gdzie cieknie olej?? A może zrobie tak - może wystarczy tylko wlać mniej oleju bo przeciez na to samo wyjdzie, będzie mniej oleju to moze nie bedzie się wylewało bo jak skrócę sprężyny to zrobi się strasznie przód niski i ********* by to wyglądało:/

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 9:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
A po co na górze śrubka z otworem? Zawsze myślałem że to smarowniczka... Jeżeli nie to czemu jak odwróciłem lagę to olej sie nie wylewał?

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 9:23 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
mlodyellow, Śruba z otworem jest po to aby powietrze wylatywało. Dlatego się nie lał olej, bo tam jest taki mały zawór kulkowy.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 9:29 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
mlodyellow olej nie wylewał ci się, ponieważ to nie jest bezpośrednie odpowietrzenie tzn. po wykręcenie tej śruby jest tam jeszcze specjalne odpowietrzenie które od dołu ma taki jakby śrut, a mianowicie gdy w ladze robi się ciśnienie to podnosi tego śruta do góry i powietrze ucieka (śrut jest przeciśnięty jeszcze sprężynką od góry, żeby cały czas nie było swobodnego przelotu powietrza, tylko żeby w ladze robiło się cisnienie i podnosiło go do góry) - taka jego rola. Dziura w śrubie jest tylko po to żeby powietrze mogło uciec po podniesięciu śruta do góry. Nie wiem czy coś z tego zrozumiałeś ale starem się napisać bardzo zrozumiale:)

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Chart] krzywa laga

murzyn1996

4

1611

Pią Gru 18, 2009 5:02 pm

murzyn1996 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pomocy peknienta kapa prawa silnik

xamasz

6

2029

Czw Maj 07, 2009 8:52 pm

Błażej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak odkrecić prawa komore silnika żeby dostać się do zębatki

martyn

12

2519

Nie Sie 26, 2007 11:43 am

wojtek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Chart zmiana zębatki z 44 na 35 zębów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

mk666

35

13387

Pią Cze 27, 2008 6:25 pm

karolik8 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Chart z obrotomierzem od fiata 125p

mk666

3

2973

Śro Lip 02, 2008 9:37 am

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.060s | 24 Queries | GZIP : Off ]