Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 1:30 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: kłopot z mieszanką
PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 10:05 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Lis 15, 2007 9:45 pm
Posty: 2
Miejscowość: sępólno
Mam problem. Zrobiłem kapitalkę przy moim komarku ale nie mogę cieszyć się jazdą ponieważ po remoncie coś mi zapycha dysze i komar staje. Po oczyszczeniu jedzie ale tylko 500 m i znów staje. Nie mam pojęcia co to może być. bak czysty, kranik, nowy wężyk. Podejrzewałem paliwo ale wszyscy przecież na nim jeżdżą. Jakaś biała kaszka w paliwie jakby olej się ważył. Ja jeżdżę na oleju Lux 10. Myślę sobie może przeoczyłem coś w gaźniku ale próbowałem na trzech i nic. Może ktoś z was miał podobny problem? pomocy! Z góry dziękuje za odpowiedzi.


Ostatnio edytowany przez szymonktoś, Sob Lis 17, 2007 2:37 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 17, 2007 2:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
Boże..kto w dzisiejszych czasach jeździ na lux??kup mixol nie sorry mixol to dopiero g****kup olej z orlena taki czerwony jakiś syntetik 10zł a dużo lepsze osiągi i lepsze smarowanie lux to stary olej jak moja babcia weź go wyrzuć...lub spal go.


Ostatnio edytowany przez CharcikX, Sob Lis 17, 2007 2:38 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 17, 2007 2:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
szymonktoś, Wygląda na to że zrobiłeś za bogatą mieszankę. Dolej do baku czystej benzyny, lub nalej świeżej z odpowiednią proporcją.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 10:33 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 28, 2007 6:05 pm
Posty: 6
Miejscowość: PUŁTUSK
ja nie pamiętam w swojej karierze żeby ktoś jeździł na luxie g*no to dopiero musi być ;( kup stihla 6 zeta 100 ml poczujesz różnice.


Ostatnio edytowany przez adrianek1161, Nie Lis 18, 2007 5:04 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 11:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Gru 02, 2007 9:31 pm
Posty: 10
Miejscowość: sępólno
dzieki


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 10:43 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 22, 2007 7:47 pm
Posty: 9
Miejscowość: Poznań
Zainwestuj w filtr paliwa i mieszanki nie rób za bogatej Sthilla nie polecam bo pierścienie wysiadają po dłuższej jeździe na początku będziesz zadowolony a przejedziesz jakieś 1000km na tym oleju i zmienisz zdanie. Najlepiej Mixol jest bardzo dobry jak i tani sam na nim jeżdżę i nie narzekam. Dysze pamiętaj czyść sprężonym powietrzem nigdy nie przekuwaj czymś ostrym. :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: olej
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 12:44 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Moje oleje stosowane od zakupu: najpierw: Orlen 2T (czerwony),-||-, Lux 10 ;/ , Mixol ;/ , potem same 2T. Lux i Mixol to najwyżej do smarowania łańcucha w rowerze albo na podpałkę w piecu. Oczywiście żartuje, ale 2T ja uważam za najlepszy. Nie próbowałem innych.

[ Dodano: 5 Styczeń 2008, 13:49 ]
Grandezz napisał(a):
nigdy nie przekuwaj czymś ostrym. :-)


Ja dysze czyściłem szpilką założoną na wiertarkę i na niskich obrotach wymiatałem. Powiększyła sie <rotfl> . potem szmatka na szpilkę i wszystko ładnie wyczyściłem. Powiecie pewnie, że jestem głupi, ale przy nieostrożnym obchodzeniem się z tą robotą można się skaleczyć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 1:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
mmateuszzz napisał(a):
Ja dysze czyściłem szpilką założoną na wiertarkę

Nie wiem czy się mam śmiać, czy pogratulować głupoty spulany

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 3:01 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Jacek-J129, ja wiem, że jesteś na pewno bardziej doświadczony w motoryzacji, ale ja postępuję tak jak uznaję. Przepraszam, ale nie chce mi się tracić kasy na zegarmistrza, aby rozwiercić dysze <spoko> . Trzeba sobie radzić.

PS. Nie kłócę się. ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 3:08 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
mmateuszzz, nie chodzi o to... o czym Ty myslisz... lecz o to że rozkalibrowałeś dysze :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: trudno
PostWysłany: Sob Sty 05, 2008 3:12 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Ja tak zrobiłem. Podajcie mi przykład przedmiotu, który można zamontować do wiertary tak aby rozwiercić dysze. Ja wybrałem szpilkę. Zobaczę w tym tygodniu jaki będzie efekt.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 12:35 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
U zegarmistrza byś za to zapłacił kilka złotych. Jak byś dobrze zagadał to za darmo by to zrobił.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: wreszcie
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 9:38 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Magnum 200, ja wiem, że zegarmistrz robi takie rzeczy, ale jak to się mówi: Raz kozie śmierć <piwo> . Jak mój sposób nie wypali, to mam zapasowe dysze i najwyżej dam do tego zegar-bota :D . Nie będę więcej się sprzeczał. Jak się uda, to się uda. <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 1:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Dobra koniec tego OT.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 07, 2008 4:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 06, 2008 10:30 pm
Posty: 11
Miejscowość: Nowy Staw
kup sobie valvoline

[ Dodano: 7 Styczeń 2008, 15:16 ]
a dymi ci mocno z wydechu ?? jesli tak to za duza mieszanka dolej czystej bezyny wtedy powinno byc normalnie. tez to mialem

_________________
Nie wazne przy czym sie stoi , wazne jak sie tym jezdzi !!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Kłopot z 019.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Maka_91

16

4184

Śro Wrz 03, 2008 3:56 pm

kamcio00123 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Instalacja 6V- Kłopot.

P-men

3

1803

Pon Lis 26, 2007 8:08 pm

Womax Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Światła działają ale kłopot ze zmianą

sauroon

9

2981

Czw Kwi 27, 2006 6:35 am

Jaco999 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Mam kłopot z zeskrzynią biegów ogarze200

Łukasz112

1

1040

Czw Lis 22, 2007 8:21 pm

mlodyellow Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Mieszanka

Mateusz210

12

3116

Czw Lip 26, 2007 10:08 am

yazimoo Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 22 Queries | GZIP : Off ]