Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Lip 12, 2025 3:47 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: simson gwint
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 8:18 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Gru 07, 2007 7:19 pm
Posty: 50
Miejscowość: chełmno
mam simsona sr 50 mam problem z przykreceniem kolanka poprzedni właścieciel krzywo nakrecił nakretke ja nie moge jej prosto nakrecić pomocy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 8:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Jak chcesz WT to można drutem wokół cylindra przymocować, ale to jest "nieporęczne".
Wymiana cylindra, bo o gwintowaniu nie słyszałem :P.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 9:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Za raz bo nie dokońca kapuję gwint jest zerwany czy tylko nadpsuty??

[ Dodano: 14 Luty 2008, 21:21 ]
Jak możesz to daj jakieś foty tylko wyraźne

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 9:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 06, 2007 3:04 pm
Posty: 282
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Simson S51
Renault Scenic
gwintowanie raczej nie rady :/ czeka cie chyba kupno nowego cylindra :/

_________________
SIMSON S51


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 9:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Ja to miałem i owijałem drutem miedzianym, albo przewierciłem dziure na srubke i jeszcze obwinąłem teśmą teflonową i git był. :P Ale już kupiłem nowy cylinder i tobie też radze już zacząć zbierać kase, bo to na dłuższą mete nie wypali :)

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 9:49 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Mozna kupić taką nakłdadke z gwintem. Mój kumpel miał takie cos.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 9:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Magnum 200 napisał(a):
Mozna kupić taką nakłdadke z gwintem. Mój kumpel miał takie cos.
Chodzi ci o redukcje?
Jeśli tak to przecież też musisz ją nakręcić na gwint :)

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 10:07 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Zawsze mozna przykręcić ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 10:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
No najlepiej jest zrobić tak jak ja zrobiłem.
Wywierciłem dziure i wkreciłem śrubke i przez jakiś czas było spoko. :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 14, 2008 10:22 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
To lepiej chyba robić to w tej tulejce niż w nakrętne od kolanka ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 1:16 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Boże wywierć tą dziurę i to zakręć nie owijaj drutem tylko tasmą teflonową a i tak takie rozwiązanie ci na długo nie starczy bo tam nie masz zacisku i spaliny bedą ci wypadać na cylek i kolanko więc to jest rozwiązanie tymczasowe. i zbieraj na nowy cylinder

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Ostatnio edytowany przez Sk@tty1, Pią Lut 15, 2008 11:18 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 8:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Sk@tty1 napisał(a):
Borze

Wysoka inteligencja w pisaniu w wieku 16 lat takie błędy xD

Najlepszym rozwiązaniem jest redukcja na zepsuty gwint nie trzeba jej przykręcać można osadzić ją na sylikonie co wytrzymuje temp i zakręcić i powinno trzymać nadmiar silikonu obcinasz i nawet nikt się nie kapnie i będzie dobrze:)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 7:07 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 8:18 pm
Posty: 175
Miejscowość: kotlin
najlepiej zrób 3 lub 4 dziurki na szóstkę w tej nakrętce co nakręcasz na cylinder później nagwintuj te dziurki na a później porządnie dokręć te śrubki i dla pewności jeszcze możesz to uszczelnić silikonem

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar_200/6365


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 7:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
kala2191, ładne opowieści :D Taniej wygodniej bezpieczniej trwalej kupić redukcje na zepsuty gwint. pozatym nie wiem czy jak wywiercisz 4 dziury czy nie popęka ci gwint i nie rozpadnie się to dajcie sobie spokój z takimi patentami redukcja kosztuje z 7 zł ;/ Pozatym róbta co chceta twój simson leczy mówie co ja bym zrobił.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 7:33 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 8:18 pm
Posty: 175
Miejscowość: kotlin
tu nie chodzi o to żeby wiercić w cylindrze tylko w nakrętce a jak ci może pęknąć gwint ?? :|

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar_200/6365


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Simson Cylinder (gwint)

Piotr14

4

3201

Śro Cze 25, 2008 7:14 pm

motomaniek10 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson] zerwany gwint

html

7

3136

Pon Mar 23, 2009 5:41 pm

Ogarzysta Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. GWINT

Przemo

4

2093

Nie Lip 22, 2007 8:53 am

Przemo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zerwany gwint

Garry1

1

1900

Wto Kwi 25, 2006 10:01 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Gwint na wale

czajnik1pl

6

3592

Wto Paź 10, 2006 3:01 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 22 Queries | GZIP : Off ]