Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

[Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
https://motokirc.pl/inne-f30/przerobka-czy-nowy-silnik-t16685-15.html
Strona 2 z 5

Autor:  BEBAK [ Czw Gru 11, 2008 10:38 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Ja w najbliszym czasie chce 60/4 na bingu 17 i seryjnym tlumiki :D Pozniej kupie 19mm i zrobie spawaka ;)

Widzialem jak 60/4 krecilo prawie 10 000 rpm i v-max prawie 100km/h liczmy tak 90-95 :D Mi by wystarczylo realne 80km/h albo 85 km/h i ladne przyspiesznie ;) To bym byl dumnym posiadaczem simaka :D

Silnik simaka ma ogromne mozliwosciu tuningu :D Mozesz sobie lady silnik zrobic w ramie rometa a kiedys sprzedac ta rame dolozyc pare groszy i kupic rame simaka z papierami ;) Przekladasz silnik i masz simczona :D <piwo> <piwo> <piwo>

Autor:  Lipton [ Pią Gru 19, 2008 8:36 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

BEBAK napisał(a):
Silnik simaka ma ogromne mozliwosciu tuningu :D Mozesz sobie lady silnik zrobic w ramie rometa a kiedys sprzedac ta rame dolozyc pare groszy i kupic rame simaka z papierami ;) Przekladasz silnik i masz simczona


Dobry pomysł tylko, że ogara nie sprzedam <lol>

Oczywiście trzymam kciuki, aby twoje przeróbki się udały <piwo> kiedy planujesz to robić?

Autor:  Driver [ Wto Sty 13, 2009 11:29 am ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Sorry, że odkopuję temat, ale dla założyciela tematu, który nie może napisać, jest on dalej aktualny.

Potrzebne zaczysiowi są wymiary silnika (złożonego, kompletnego) M541, tzn: długość w najszerszym odcinku, szerokość w najszerszym odcinku i grubość w najszerszym odcinku ;) Proszę o odp ;)

Autor:  BEBAK [ Wto Sty 13, 2009 2:21 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Zaczysio napisał(a):
Oczywiście trzymam kciuki, aby twoje przeróbki się udały <piwo> kiedy planujesz to robić?


Cylinder dokladnie 52/4/1 TT bede mial juz za nidługo pozniej kupuje gaznik 21mm ;) i na koncu spawak strojony na 10 000rpm :) Licze ze na wakacje juz bede zapier.dalał :D

Koszty latwo idzie wyliczyc :) <piwo>

Autor:  yazimoo [ Wto Sty 13, 2009 7:51 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Po pierwsze to nie patrzcie tylko na silnik. Jak już dajesz silnik z sima to przydałoby się na pewno koła przerobić na łożyska. Przy prędkości seryjnego silnika ile razy się potrafi posypać wianek/kulki, a co dopiero przy silniku sima. Na pewno skontrolować wszystkie luzy, przednia zawiecha, wahacz itd. Czy rama nie ma nigdzie pęknięć, jak tak to pospawać czy tam wzmocnić.

Autor:  Driver [ Wto Sty 13, 2009 8:17 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

yazimoo
Zaczys wie o wszystkim. Przód zawiecha - Chart, tył - O200.

Proszę o te wymiary.

Autor:  ślonzok [ Nie Sty 18, 2009 9:24 am ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Ja zdecydowałem się na tuning tak jak Adaś. Ja tam wole mieć zadowolenie że sobie sam silnik przerobiłem :) A po za tym jak masz oryginalny silnik w ramie to Cie gliny w pupę mogą. :)

Autor:  Driver [ Wto Sty 20, 2009 6:07 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

DjDanielo
Silnik jest częścią wymienną. Możesz sobie am5/6 wsadzić i mogą cie w pupe pocałować.

Proszę o wymiary tego silnika 4bieg simka...

Autor:  =XawiD= [ Wto Sty 20, 2009 6:29 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Driver96 napisał(a):
Silnik jest częścią wymienną. Możesz sobie am5/6 wsadzić i mogą cie w pupe pocałować.



Nie do końca... Coś się nie będzie zgadzało w dowodzie - sam pomyśl co.

Autor:  pr0fun [ Wto Sty 20, 2009 6:33 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Jezali silnik bedzie wymienony ta tą samą pojemność (50ccm) to sie chyba nic nie stanie :")

Autor:  ślonzok [ Wto Sty 20, 2009 7:10 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

A mocowania? Myślisz że tego nie widać? A najlepsze że gliny to nie jakieś ćwoki co się nie znają na motorkach też pewnie kiedyś mieli Rometa/ Simsona itd.

Autor:  Driver [ Wto Sty 20, 2009 8:37 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

XawiD, różnice w dowodzie no może...

Ale nie to co Daniel mówi. Rozumiem, że pały Cie na przegląd wyślą, bo masz ramę robioną? Dla mnie to chore ;]

Autor:  =XawiD= [ Wto Sty 20, 2009 8:58 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Ogólnie swap silnika jest dozwolony... Jeżeli nie trzeba naruszyć konstrukcji ramy. A tu już naruszasz - zmieniasz mocowania.

Autor:  ślonzok [ Wto Sty 20, 2009 9:00 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

=XawiD= napisał(a):
Ogólnie swap silnika jest dozwolony... Jeżeli nie trzeba naruszyć konstrukcji ramy. A tu już naruszasz - zmieniasz mocowania.



O to mi chodziło. :)

Pozdrawiam

Autor:  koki92nr [ Wto Sty 20, 2009 9:32 pm ]
Temat postu:  Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?

Mój silnik am6 nie ma wybitych żadnych numerów tak samo w dowodzie rejestracyjnym nie ma wpisanych numerów silnika i tak samo w przypadku samochodów teraz jest tylko numer nadwozia a silnik musi się zgadzać tylko pojemnością...

Strona 2 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/