Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 02, 2024 12:11 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Udoskonalenie czy silnik sima?
Udoskonalanie 019 26%  26%  [ 15 ]
Silnik Simosna 74%  74%  [ 42 ]
Razem głosów : 57
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 10:38 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Ja w najbliszym czasie chce 60/4 na bingu 17 i seryjnym tlumiki :D Pozniej kupie 19mm i zrobie spawaka ;)

Widzialem jak 60/4 krecilo prawie 10 000 rpm i v-max prawie 100km/h liczmy tak 90-95 :D Mi by wystarczylo realne 80km/h albo 85 km/h i ladne przyspiesznie ;) To bym byl dumnym posiadaczem simaka :D

Silnik simaka ma ogromne mozliwosciu tuningu :D Mozesz sobie lady silnik zrobic w ramie rometa a kiedys sprzedac ta rame dolozyc pare groszy i kupic rame simaka z papierami ;) Przekladasz silnik i masz simczona :D <piwo> <piwo> <piwo>

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 8:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
BEBAK napisał(a):
Silnik simaka ma ogromne mozliwosciu tuningu :D Mozesz sobie lady silnik zrobic w ramie rometa a kiedys sprzedac ta rame dolozyc pare groszy i kupic rame simaka z papierami ;) Przekladasz silnik i masz simczona


Dobry pomysł tylko, że ogara nie sprzedam <lol>

Oczywiście trzymam kciuki, aby twoje przeróbki się udały <piwo> kiedy planujesz to robić?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 11:29 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Sorry, że odkopuję temat, ale dla założyciela tematu, który nie może napisać, jest on dalej aktualny.

Potrzebne zaczysiowi są wymiary silnika (złożonego, kompletnego) M541, tzn: długość w najszerszym odcinku, szerokość w najszerszym odcinku i grubość w najszerszym odcinku ;) Proszę o odp ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 2:21 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Zaczysio napisał(a):
Oczywiście trzymam kciuki, aby twoje przeróbki się udały <piwo> kiedy planujesz to robić?


Cylinder dokladnie 52/4/1 TT bede mial juz za nidługo pozniej kupuje gaznik 21mm ;) i na koncu spawak strojony na 10 000rpm :) Licze ze na wakacje juz bede zapier.dalał :D

Koszty latwo idzie wyliczyc :) <piwo>

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 7:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Po pierwsze to nie patrzcie tylko na silnik. Jak już dajesz silnik z sima to przydałoby się na pewno koła przerobić na łożyska. Przy prędkości seryjnego silnika ile razy się potrafi posypać wianek/kulki, a co dopiero przy silniku sima. Na pewno skontrolować wszystkie luzy, przednia zawiecha, wahacz itd. Czy rama nie ma nigdzie pęknięć, jak tak to pospawać czy tam wzmocnić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 8:17 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
yazimoo
Zaczys wie o wszystkim. Przód zawiecha - Chart, tył - O200.

Proszę o te wymiary.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 9:24 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ja zdecydowałem się na tuning tak jak Adaś. Ja tam wole mieć zadowolenie że sobie sam silnik przerobiłem :) A po za tym jak masz oryginalny silnik w ramie to Cie gliny w pupę mogą. :)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 6:07 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
DjDanielo
Silnik jest częścią wymienną. Możesz sobie am5/6 wsadzić i mogą cie w pupe pocałować.

Proszę o wymiary tego silnika 4bieg simka...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 6:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Driver96 napisał(a):
Silnik jest częścią wymienną. Możesz sobie am5/6 wsadzić i mogą cie w pupe pocałować.



Nie do końca... Coś się nie będzie zgadzało w dowodzie - sam pomyśl co.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 6:33 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
Jezali silnik bedzie wymienony ta tą samą pojemność (50ccm) to sie chyba nic nie stanie :")

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 7:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
A mocowania? Myślisz że tego nie widać? A najlepsze że gliny to nie jakieś ćwoki co się nie znają na motorkach też pewnie kiedyś mieli Rometa/ Simsona itd.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 8:37 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
XawiD, różnice w dowodzie no może...

Ale nie to co Daniel mówi. Rozumiem, że pały Cie na przegląd wyślą, bo masz ramę robioną? Dla mnie to chore ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 8:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ogólnie swap silnika jest dozwolony... Jeżeli nie trzeba naruszyć konstrukcji ramy. A tu już naruszasz - zmieniasz mocowania.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 9:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
=XawiD= napisał(a):
Ogólnie swap silnika jest dozwolony... Jeżeli nie trzeba naruszyć konstrukcji ramy. A tu już naruszasz - zmieniasz mocowania.



O to mi chodziło. :)

Pozdrawiam

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205]Przeróbka czy nowy silnik?
PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 9:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Gru 08, 2007 10:42 pm
Posty: 710
Miejscowość: Nowa Ruda
Pojazd: Był:
Ogar 205
Motorynka
Jawa 50
Aprilia rs 80
A teraz:
Golf II 1.3 NZ
Mój silnik am6 nie ma wybitych żadnych numerów tak samo w dowodzie rejestracyjnym nie ma wpisanych numerów silnika i tak samo w przypadku samochodów teraz jest tylko numer nadwozia a silnik musi się zgadzać tylko pojemnością...

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS,80/35388"

http://bikepics.com/members/koki92nr/98rs80/


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 205] Przeróbka ramy pod silnik WSK 125.

DeXteR_oGi

13

6542

Nie Sty 18, 2009 8:13 pm

DeXteR_oGi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów nowy silnik 023 dezamet

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jaceklodz16

17

5980

Pon Sty 07, 2008 9:54 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Co lepiej? Kupic sam nowy wał czy uzywany silnik

dzik

4

2831

Wto Lis 22, 2005 7:42 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Nowy silnik do charta?!-czarne kartery.

rodak

5

2363

Nie Lip 18, 2010 3:22 pm

chart211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Przeróbka do stuntu.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Kalu

53

12905

Pią Kwi 03, 2009 1:56 pm

michalm94 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 21 Queries | GZIP : Off ]