Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Motor za 1500zł
https://motokirc.pl/inne-f30/motor-za-1500z-t9535-60.html
Strona 5 z 8

Autor:  Dawideq [ Pon Sty 21, 2008 12:22 pm ]
Temat postu: 

pawlak0908 napisał(a):
NIgdy nie uwierze


To zależy tylko od Ciebie :) .

pawlak0908 napisał(a):
Ale dobra KONIEC tej pogaduszki


CISZA

Autor:  tomek1212 [ Pon Sty 21, 2008 12:30 pm ]
Temat postu: 

Panowie, podstawowa zasada: Jak sie dba, tak sie ma.
Jak ktoś ma ogarka/komarka w idealnym stanie to wiadomo że się nie będzie psuł, a przejedzie sę rozlatanym simsonem to stwierdzi że simson jest bee. I to samo na odwrót.

Ale jeżeli chodzi akurat o skrzynie w silniku s51 to jest dobrze pomyślana i bezawaryjna. Też można zmieniać biegi bez sprzęgła, ale po co ?? Jeszcze niech mi ktoś powie, że skrzynia z ogara 200 jest lepiej skonstrowana i ogólnie jest lepsza niż 4b w simsonie to chyba rezygnuje z tego forum.
pozdr.

Autor:  Pumba [ Pon Sty 21, 2008 12:30 pm ]
Temat postu: 

Dawideq, co do zaminy biegów bez sprzęgła poprzedni właściciel nie chciał sie przyznać, że bez sprzęgła jezdził :D Prawie bez sprzęgła jezdził bo linka była za długo od sprzegła o jakies 5 cm po maksymalnym naciągnięciu no i powiem ze biegi nie zaciekawie chodzą musze wyregulować porządnie ale poprzedni własciciel tak chyba jezdził cały czas i chyba jawka by tego nie wytrzymała.

Co do porówniania Ogara do Simsona.
Ogar ma te zalety tanie koszty exploatacji tanie zamienniki. Lecz no powiedzmy więcej ludzi kupuje Simsony dlaczego?

- wydają sie lepiej zrobione
- jak były produkowane za czasów mojego ojca ceną MZ przebijały (dlaczego?)
- co do silnika naprawde duzo da sie z niego wycisnąć owiele więcej niz z 223.
- awaryjność zależy od właściciela jak dba jak pomiata motorem to będzie sie psuł.
- wygodne są bardzo
Moim zdaniem simson i ogar porównywalne są ale jak masz okazje kupić simsona to lepiej simsona kupić ni żogara.

Autor:  bezelek [ Pon Sty 21, 2008 1:26 pm ]
Temat postu: 

tomek1212 napisał(a):
Wystarczy zmienić przełożenia i już będzie jechał te 80-85km/h ale będzie straszny muł jeżeli chodzi o przyśpieszenie.
A tak poza tym nie o tym temat.


Ja miałem oryginalne przełożenie akurat ;), jakbym dał większą zębatke do by mi na dwójce do rezonansu nie dochodził i by 50 jechał, ale na jedynce chyba :D

Autor:  Jelon [ Pon Sty 21, 2008 3:04 pm ]
Temat postu: 

za Simsona s 51 to maksymalnie dam 800zł...

Autor:  Antonio [ Pon Sty 21, 2008 4:44 pm ]
Temat postu: 

O matko, jak czytam ten temat to mam niezla polewke. Pewna osoba, w profilu w podpisie ma ze silnik jawki ma 1,8KW, simsona znacznie wiecej. Za 1000 zl wsadzone w remont silnika i jakis tydzien wytrwalej pracy mamy silnik mocy 10km (7kw) , fabryczny simer 50tka ma okolo 2,5 - 3KW i nie mowcie ze roznicy nie ma!

Skrzynia biegow Jawki a Simsona. Czy wyscie wogole widzieli skrzynie z simsona? Zastanowcie sie co wy mowicie! Skrzynia z Simsona to jest mistrzostwo! Mowicie ze nie da sie bez sprzegla jezdzic bo sie rozleci, gowno prawda, poza tym po co jezdzic bez sprzegla skoro w simsonach sie sprzeglo NIE ROZLATUJE tak jak w jawkach. Ja was poprostu nie rozumiem, mam jawe mustang i simsona, obie rozbieralem, ale to co ma jawka to jest manianaw porownaniu do simsona. Jezeli przesiadl sie ktos z powiedzmy dezameta, na simsona to juz po samym sprzegle czuje sie ten "efekt motocykli", tam sie da ustawic sprzeglo tak by nie ciagnelo w zadna ze stron, nie to co w jawkach i rometach. Tyle ode mnie.

Autor:  Dawideq [ Pon Sty 21, 2008 4:51 pm ]
Temat postu: 

Antonio napisał(a):
gowno prawda


<nonono>

Antonio napisał(a):
w simsonach sie sprzeglo NIE ROZLATUJE tak jak w jawkach


<rotfl>
Buhahah, u mnie jakoś nic się nie rozlatuje.

Antonio napisał(a):
tam sie da ustawic sprzeglo tak by nie ciagnelo w zadna ze stron, nie to co w jawkach i rometach


W dezamecie może i ciężko jest ustawić ale się da, w Jawce natomiast sprzęgło szybko się ustawia i działa bez zarzutu.

Autor:  bezelek [ Pon Sty 21, 2008 5:08 pm ]
Temat postu: 

Widać w simsonie jest magia plastikowej klamki :D

Autor:  BaczekSTWA [ Pon Sty 21, 2008 5:20 pm ]
Temat postu: 

Cytuj:
Widać w simsonie jest magia plastikowej klamki
. To ja lece kupic do charta plastikowe klamki, a aluminiowe pujda w odstawke :D :D
Co do róznic to mnie nigdy nie przekonacie że jawka jest lepsza od simka.

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Sty 21, 2008 6:23 pm ]
Temat postu: 

Ja do silników 223 nic nie mam :). Jawek miałem kilka i przeważnie je pchałem zamiast jechać, a kasy to już nie wspomnę ile włożyłem. Simsona miałem jednego i cały sezon bezawaryjnie i kupiony za 700 zł :P.

Autor:  bezelek [ Pon Sty 21, 2008 7:21 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
Jawek miałem kilka i przeważnie je pchałem zamiast jechać, a kasy to już nie wspomnę ile włożyłem.


Ale jak jeźdźił to rogal na ryju był :D, znam to skąś ;)


Jacek-J129 napisał(a):
Simsona miałem jednego i cały sezon bezawaryjnie i kupiony za 700 zł .


Bo simson to je porządna maszyna, ale szczerze mówiąc jak miałem ogarka to też dużo jeźdźiłem mało pchałem, ale nie powiem bo dysze musiałem w miare czesto czyścić, ale tak to jest jak sie jeźdźiło cały dzień po lesie bez filtra powietrza, gaźnik nie raz to była kupa błota, a silnik dalej chodził :D (to co później spotkałem w głowicy nie komentuje <hahaha> )

Autor:  Pumba [ Pon Sty 21, 2008 9:00 pm ]
Temat postu: 

bezelek, wiwiórkę ? Może zająca upolowałeś :) Simson wdzięczny jak sie dba zreszta każde moto :D

Autor:  Simson [ Pon Sty 21, 2008 9:12 pm ]
Temat postu: 

Ja ostatnio wciskałem sprzęgło w Jawce 50 i pękło ale dobra tam. :P

Autor:  RedDevil [ Pon Sty 21, 2008 9:47 pm ]
Temat postu: 

Jelon napisał(a):
za Simsona s 51 to maksymalnie dam 800zł...
no to powodzenie, za tyle to nie kupisz w dobrym stanie :)

Autor:  Dawideq [ Pon Sty 21, 2008 9:49 pm ]
Temat postu: 

pawlak0908, kupi, kupi trzeba dobrze szukać i mieszkać we właściwym regionie Polski :P .

Strona 5 z 8 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/