Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Paź 21, 2018 3:04 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Nie Lut 02, 2014 8:46 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2012 6:04 pm
Posty: 81
Miejscowość: Medynia Głogowska
Pojazd: cross 150, wsk, romet komar
Witam, tak jak w temacie co można zrobić w silniku 019 żeby poprawić jego osiągi. Mam Jeszce jeden cylinder do 019 z głowicą i tu pytanie co można zrobić z cylindrem aby go polepszyć tzn. podnieść kanały czy coś bo nie za bardzo się na tym znam.

_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...

Choć sezonu przyszła pora.... idę grzebać do motora

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika

Posty: 69 przypadek?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Nie Lut 02, 2014 9:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Harlej
To bez sensu. :) Długo takim motorowerem (o ile cokolwiek zrobisz w silniku) nie pojeździsz, z tego względu że to raczej nie jest dobra baza do zabawy ;) Szybko się rozpadnie.

_________________
126 powodów do dumy :]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Nie Lut 02, 2014 10:53 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Jak się nie znasz i nie czujesz na siłach to zostaw ten cylinder w spokoju albo daj komuś do przerobienia... zresztą zabawa w tjuningi to na wstępie remont silnika bo tak to długo na tym nie pośmigasz ;)

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Pon Lut 03, 2014 1:47 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2012 6:04 pm
Posty: 81
Miejscowość: Medynia Głogowska
Pojazd: cross 150, wsk, romet komar
kurde chodzi o to że silnik niedawno został poskładany gdyż jak go kupiłem tryby w środku były pęknięte i nie było biegów i dlatego zostały wymienione wszystkie trzy trybiki biegów, łożyska, simeringi, i coś było jeszcze wymieniane tylko już nie pamiętam. Tam gdzie chodzi cały wał wypolerowałem mata na wiertarce i nigdzie nie było śladów żadnego starego oleju, tłok i pierścienie też były nowe po stary tłok był zatarty, był wypolerowany cylinder i głowica i nowa świeca NGK. dodam jeszcze że gaźnik jest od chińskiej piły spalinowej na gumowym króćcu i działa on lepiej niż na oryginalnym.
Przy czyszczeniu cylindra zobaczyłem tam parę rys ( około 5) czuć je pod paznokciem i dlatego pierwsze co chciałem zrobić to szlif cylindra tylko to się szlifuje na jakieś stopnie i mam pytanie ile można maksymalnie wyszlifować. A drugie pytanie to co można dorobić do takiego cylka po szlifie no wiadomo żeby był mocniejszy. Silnik jest dotarty. Lany olej motul

--------- Pon Lut 03, 2014 1:47 pm Połączono ---------

kurde chodzi o to że silnik niedawno został poskładany gdyż jak go kupiłem tryby w środku były pęknięte i nie było biegów i dlatego zostały wymienione wszystkie trzy trybiki biegów, łożyska, simeringi, i coś było jeszcze wymieniane tylko już nie pamiętam. Tam gdzie chodzi cały wał wypolerowałem mata na wiertarce i nigdzie nie było śladów żadnego starego oleju, tłok i pierścienie też były nowe po stary tłok był zatarty, był wypolerowany cylinder i głowica i nowa świeca NGK. dodam jeszcze że gaźnik jest od chińskiej piły spalinowej na gumowym króćcu i działa on lepiej niż na oryginalnym.
Przy czyszczeniu cylindra zobaczyłem tam parę rys ( około 5) czuć je pod paznokciem i dlatego pierwsze co chciałem zrobić to szlif cylindra tylko to się szlifuje na jakieś stopnie i mam pytanie ile można maksymalnie wyszlifować. A drugie pytanie to co można dorobić do takiego cylka po szlifie no wiadomo żeby był mocniejszy. Silnik jest dotarty. Lany olej motul

_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...

Choć sezonu przyszła pora.... idę grzebać do motora

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika

Posty: 69 przypadek?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Pon Lut 03, 2014 4:02 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 05, 2013 6:28 pm
Posty: 80
Miejscowość: W.Z
Pojazd: Romet Ogar 200
Można dorobić dodatkowe kanały płuczące, splanować głowicę, wstawić większy gaźnik, spawak, skrócić nóżkę tłoka od strony ssącej o 1-3mm (będzie się lepiej zbierał na obroty na wyższych będzie mocniejszy a na niskich troszkę słabszy ), Polerka komory korbowej lub jak ktoś woli to skrzyni korbowej ale to i to objaśnienie jest prawidłowe ale to już wykonałeś, korygacja kanałów w radiatorze cylindra z kanałami w silniku. To co najważniejsze to wypisałem :D .

_________________
Temat o Ogarku : wasze-sprzety-f31/by-soka-t35744.html

Projekt Silnika 223 z Cylindrem Simsona : tuning-tech-f27/silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t35743.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Pon Lut 03, 2014 9:06 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2012 6:04 pm
Posty: 81
Miejscowość: Medynia Głogowska
Pojazd: cross 150, wsk, romet komar
Dzięki Soka a mógłbyś bardziej wytłumaczyć co i jak chodzi mi żeby tak dokładniej

_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...

Choć sezonu przyszła pora.... idę grzebać do motora

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika

Posty: 69 przypadek?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Wto Lut 04, 2014 10:40 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Jak chcesz sobie podnieść moc w silniku dwusuwowym to musisz sobie skompletować odpowiedni zestaw, którego elementy będą się razem zgrywały. Na taki zestaw składają się przerobiony cylinder, wyliczony pod niego wydech i odpowiednio większy gaźnik. Cylinder radzę oddać do jakiegoś majstra, który przerobi Ci cylinder, podniesie okna ,dorobi dodatkowe itp (Jak coś to mogę Ci przerobić). Co do wydechu to spawa się go z zawiniętej blachy. Żeby takowy wykonać musisz mieć wyliczony schemat pod ten silnik, poproś na forum na pewno ktoś Ci pomoże liczyć. Gaźnik dopiera się przy przeróbce cylindra.

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Śro Lut 05, 2014 5:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Ten silnik jest bardzo słabym materiałem na tuning. Jeśli wyciaga 60km/h to zostaw go juz w spokoju. W przeciwnym wypadku będziesz co jakiś czas oglądać takie widoki :

http://www.bikepics.com/pictures/2127995/

albo takie :

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/5 ... 465/290211

A to że wymieniłeś cała skrzynie to nic nie znaczy. Prędzej czy póżniej przez szarpiący automat zmiany biegów się coś rozsypie

Mój silniczek fajnie chodził, ale jak po 4 miesiacach skrzynia 3krotnie sie posypała, odpuściłem.

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Pią Cze 06, 2014 12:20 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2012 6:04 pm
Posty: 81
Miejscowość: Medynia Głogowska
Pojazd: cross 150, wsk, romet komar
Conqeror napisał(a):
Ten silnik jest bardzo słabym materiałem na tuning. Jeśli wyciaga 60km/h to zostaw go juz w spokoju. W przeciwnym wypadku będziesz co jakiś czas oglądać takie widoki :

http://www.bikepics.com/pictures/2127995/

.



Taki widok to ja miałem jak kupiłem ten silnik

--------- Pią Cze 06, 2014 12:21 pm Połączono ---------

Herobrine napisał(a):
Jak chcesz sobie podnieść moc w silniku dwusuwowym to musisz sobie skompletować odpowiedni zestaw, którego elementy będą się razem zgrywały. Na taki zestaw składają się przerobiony cylinder, wyliczony pod niego wydech i odpowiednio większy gaźnik. Cylinder radzę oddać do jakiegoś majstra, który przerobi Ci cylinder, podniesie okna ,dorobi dodatkowe itp (Jak coś to mogę Ci przerobić). Co do wydechu to spawa się go z zawiniętej blachy. Żeby takowy wykonać musisz mieć wyliczony schemat pod ten silnik, poproś na forum na pewno ktoś Ci pomoże liczyć. Gaźnik dopiera się przy przeróbce cylindra.



ile byś chciał za przerobienie cylindra?

_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...

Choć sezonu przyszła pora.... idę grzebać do motora

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika

Posty: 69 przypadek?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Pią Cze 06, 2014 8:10 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Standardowo 60 zł + przesyłka. Obczaj sobie galerię w podpisie :) Do rometów już robiłem kilka cyli także możesz sobie zobaczyć jak to wygląda. Jak coś to PW.

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Sob Cze 28, 2014 6:08 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Ja za 50/4 w cylu rometa wołam tylko 40pln + przesyłka :)

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Nie Lis 16, 2014 6:19 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2012 6:04 pm
Posty: 81
Miejscowość: Medynia Głogowska
Pojazd: cross 150, wsk, romet komar
Conqeror napisał(a):
Ja za 50/4 w cylu rometa wołam tylko 40pln + przesyłka :)



mógłybyś mi dokładniej wytłumaczyć te 50/4 ?
jak będę miał kase to w najbliższym czasie podeśle Ci cyla

_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...

Choć sezonu przyszła pora.... idę grzebać do motora

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika

Posty: 69 przypadek?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnik 019 -tuning
PostWysłany: Nie Lis 16, 2014 10:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Dowierca się dodatkowe dwa kanały płuczące, powiększa resztę seryjnych, reguluje ich wysokość (podnosi, obniża), fajna sprawa :F

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnik s38

mpower

10

1510

Pią Sie 20, 2010 6:25 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Tuning Silnik

Konrad1996

10

2069

Sob Lis 07, 2009 6:06 pm

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ekstremalny tuning cylindra-silnik jawka

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

matemarek

51

23972

Sob Mar 08, 2008 1:32 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning wsk "silnik"

gundik1

3

974

Wto Sie 31, 2010 8:32 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik do Romet Ogar (Silnik wsk125/simson 4b/suzuki ts/?)

Marcinus

2

1141

Pią Gru 16, 2011 8:47 pm

Marcinus Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.097s | 20 Queries | GZIP : Off ]