Witaj Drogi Gościu! |
---|
Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 1:17 am |
Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Moderator: BEBAK
Strona 1 z 1 |
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor | Wiadomość | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Michal200 |
|
||||||
Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 10:17 am Posty: 118 Miejscowość: Radom |
|
||||||
Góra | |
||||||
SzyMZek |
|
||||||
Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm Posty: 2043 Miejscowość: TBG Pojazd: MZ ETZ 250 83r VFR 800Fi |
|
||||||
Góra | |
||||||
luk333 |
|
||||||
Rejestracja: Sob Lis 18, 2006 10:47 pm Posty: 152 Miejscowość: Szczecin |
|
||||||
Góra | |
||||||
Strona 1 z 1 |
[ 3 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Tematy | Autor | Odpowiedzi | Wyświetleń | Ostatni post | ||
---|---|---|---|---|---|---|
co to znaczy "malowac proszkowo" | 12 |
2798 |
Pią Mar 06, 2009 12:35 pm |
|||
[Romet Chart] Problem-"blokujący" się tłok, brak 3. biegu | 7 |
3764 |
Pią Gru 10, 2010 11:09 am |
|||
Co zrobić żeby Ogar odpalał "z kopa" | 19 |
26107 |
Nie Kwi 17, 2011 9:50 pm |
|||
"Pryska"z gaźnika przy dodawaniu gazu. | 32 |
8852 |
Czw Maj 22, 2008 9:52 am |
|||
Simson s51 - silnik "muli" na wysokich obrotach. | 6 |
5802 |
Pon Lip 28, 2008 9:39 pm |
|||
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |