Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 2:59 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Romet Chart 210] Dziwne zachowanie, brak mocy
PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 10:12 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 26, 2007 12:58 pm
Posty: 52
Miejscowość: Poznań
Witam
Od samego początku jak go kupiłem przerywał jak cholera. Okazało się, że miałem karter pęknięty. Więc dałem do pospawania i chodzi dobrze. Mam drugi problem(nie przeszkadzał mnie ale najwyższy czas na jego naprawę)Słabo wchodzi na obroty. Tzn, nie wchodzi na pełne jak by mu coś blokowało i na dodatek powoli na nie wchodzi. Aktualnie jeżdże na samochodowej FE65. Jak założe F100 to mi chodzi jeszcze gorzej. Świece wypala doskonale(taki ceglasty kolor), nic nie leci olej, nie dymi. Vmax na pierwszym biegu: 20km/h, na drugim: 35km/h na trzecim 50km/h(manetka w połowie) jak dam więcej to tylko słychać filtr powietrza i więcej dymu i nic nie reaguje. Czy to może być wina popsutego gaźnika?(mam K60b) czy co? Regulowałem go ale nie pomaga. Zapłon mam dobrze ustawiony(~2,2mm przed gmp). Jak jadę w 2 osoby to wolno się rozpędza. Tłok, pierścienie nowe i dobrze dotarte.

Dodam, że jak dam max gazu to jak się wbija na obroty to taki jak by było "gruchoczenie"(bardzo mocne dzwonienie) w cylindrze(znajomy mówił, że mogą być pierścionki) ale jak patrzałem pierscienie idealnie pasują do tłoka. To nawet podchodzi do "sportowego" dźwięku ;) Może charty taki dzwięk wydawają podczas wbijania się na obroty?

Jakieś rady?

_________________
3. Romet Chart 211
2. Romet Ogar 200
1. Romet Ogar 205
-----------------------


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 11:19 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
a iskra jaka jest na świecy ? Niebieska i równa, czy niebieska i skacząca ?

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 11:35 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
moze modul, na wysokich nie daje wystarczajacej iskry i nie przepala dobrze mieszanki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 11:45 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 26, 2007 12:58 pm
Posty: 52
Miejscowość: Poznań
Iskra jest niebieska równa i to bardzo ostra. Też myślałem, że to moduł, ale moduł kosztuje 50zł. Kupię a okaże się, że to nie to i co wtedy? Nie nawidzę wydawać kasy w ciemno. Za to miałbym już dokupione migacze, powymieniane linki, dokupione naklejki i inne drobiazgi :/

_________________
3. Romet Chart 211
2. Romet Ogar 200
1. Romet Ogar 205
-----------------------


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 11:52 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
no to porzycz od kogos sprawny, podstaw i zobaczysz... albo podstaw gaznik od komara albo oryginalny i zobacz czy sie cos zmieni ps. zajeb.... masz te aluski!! bardzo mi sie podobaja! :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 11:56 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 26, 2007 12:58 pm
Posty: 52
Miejscowość: Poznań
przemo89_2006 napisał(a):
no to porzycz od kogos sprawny, podstaw i zobaczysz... albo podstaw gaznik od komara albo oryginalny i zobacz czy sie cos zmieni ps. zajeb.... masz te aluski!! bardzo mi sie podobaja! :)

Gdybym tylko miał taką możliwość :( Gaźnik od komara zakładałem i nawe nie chciał odpalić albo odpalił ale mulił ostro. Nawet wyregulować go si nie dało

_________________
3. Romet Chart 211
2. Romet Ogar 200
1. Romet Ogar 205
-----------------------


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 29, 2007 7:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
_Maciej_ napisał(a):
"gruchoczenie"(bardzo mocne dzwonienie)


Heh mam to samo, jak jade powyżej 58km/h czyli gaz prawie na full to zaczyna trzeszczeć w cylindrze.

[ Dodano: 29 Sierpień 2007, 21:33 ]
A dzisiaj z górki jechałem około 70km/h to już tak dzwoniło w cylindrze, że wydaje się jakby miał się rozlecieć w pół. Niestety charty mają taki dzwięk przy wyższych obrotach, a pierścienie i tłok też mam nowe i dobrze dotarte.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 12:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Chart trzeszczy na wysokich obrotach?????????????? Może twój bo mo pracuje idealnie nic nie trzeszczy bardzo dobrze wchodzi na obroty. Jeżeli Chart wam idzie max. 50km/h to napewno silnik jest dławiony bo chart oddławiony leci na prostej spokojnie 60-65km/h a z górki 70km/h. P.S Mi też się podobają te felgi skąd je masz?? Muszę sobie zakupic:):):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 1:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Widać, że nie czytasz dokładnie postów. Z górki też mi leci 70km/h, a na prostej około 63km/h czasem do 65km/h. Charty nie były dławione. I dobrze mi wchodzi na wysokie obroty tylko jak już jade na pełnym gazie to coś trzeszczy lekko w cylindrze. Poprostu głośna praca.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 03, 2007 10:21 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Może nie wiem, chyba mam zwykły prywaciarski chociaż nie wiem ;/ Ale mi to trzeszczenie nie przeszkadza, ważne że dobrze jeździ. Moim zdaniem to dlatego, że on ma bardzo dużo mocy, a przepisy są jakie są i on jest dostosowany do prędkości 45km/h, a ponieważ ma dużo mocy to i lepsze obroty i prędkość więc te części nie są przygotowane na takie obciążenie. Więc dlatego chyba przy starych cylindrach na wysokich obrotach lekko coś dzwoni.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 06, 2007 6:44 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Nic nie dzwoni :P Napis ZDM znajduje się u góry (chyba po lewej stronie). Miałbym lepszy aparat, to zrobiłbym zdjęcie - rozmazuje się :/

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 06, 2007 1:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
=XawiD=,
=XawiD= napisał(a):
Napis ZDM znajduje się u góry
jak juz to ZMD :PP a te dzwonienie moze byc wywołane zle ustawionym zapłonem...Miałem tak w drynie tylko ze jak odpaliła to nie było prawie jej słychac tylko taki był dzwięk jak byś moto brał na pych:)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 9:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Zapłon mam idealnie ustawiony. No kurde nie chodzi mi o dzwonienie takie typowe......
Tylko jak jade na pełnym gazie to coś w cylindrze czeszczy tak lekko, nie przeszkadza mi to. Moim zdaniem jest to od jakości pierścieni.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 7:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
yazimoo, to sprawdź ciśnienie sprężania - okaże się czy pierścienie do wymiany są.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 11:21 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
Xawid tak czytałem dużo twoich postów i ciągle pisałeś ze masz go na dotarciu ze docierasz coś ponad 1000 kilosów i jeździsz 40 na godzinę, a kiedyś pisałeś ze jak wymijałeś jakiś traktor to miałeś 55. To wiadomo ze ci nic nie trzeszczy przy takich prędkościach. Ja tez mam charta i jak jadę 0-60 to mi nic nie trzeszczy dopiero jak dam na ful ponad 60 to słychać pierścienie, które były 2 razy wymieniane pls nowy tłok cylek i wał wiec nie pisz ze ciebie nic nie trzeszczy jak nie sprawdzałeś v-max swojego charta może sprawdzałeś nie wiem, ale z tego co piszesz w rożnych tematach ,to wynika ze jeździsz 40 na godzinę wiec przy takich prędkościach nawet w motorynce nic nie trzeszczy. A co do pytania przeczyść gaznki filtr powietrza sprawdź czy nie dostaje fałszywego powietrza lub sprawdź czy gaźnik nie jest gdzie uszkodzony. Mój kumpel w jawce miał tak ze chodził mu fajne tylko jak jak jechał v-max to miał 55 i więcej mu nie szła a była od dławiona kupił nowy gaźnik za 110zł oryginalny czeski i teraz mu leci 75 gaźnik był od dołu pęknięty.


Ortografia, interpunkcja. Istnieje coś takiego jak ś,ć,ż. Następnym razem będzie warn /Jacek-J129


Ostatnio edytowany przez CharcikX, Nie Wrz 09, 2007 12:08 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Dziwne zachowanie na trojce

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Kermit

52

13585

Czw Gru 28, 2006 11:49 am

Kermit Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dziwne zachowanie silnika

gotham

9

2867

Pią Sie 29, 2008 11:09 am

gotham Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] Dziwne zachowanie....

scorpionKing

7

2949

Pon Wrz 29, 2008 8:02 am

scorpionKing Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet chart - brak mocy

krzysiel

0

1517

Wto Cze 10, 2008 6:04 pm

krzysiel Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Chart] Brak mocy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

reso

15

5277

Śro Lip 15, 2009 10:08 pm

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.061s | 20 Queries | GZIP : Off ]