Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 11:43 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 10:29 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
to lec do sklepu i jak zalozysz to opowiedz


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 10:31 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Kolorek zmieni się po kilku/nastu km dopiero.
Ale już podczas jazdy powinieneś zauważyć różnicę w pracy silnika (inny ton, inne zachowanie i wgle)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 10:32 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
i 3 pociagnie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 10:44 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Cytuj:
i 3 pociagnie


Możliwe, ale moim zdaniem to nie wina gaźnika, ze zanim się nagrzeje silnik to 3 nie bardzo ciągnie.
ja zawsze robie tak:

Odpalam charta, zostawiam go na jakąś minutkę lub dwie żeby sobie popyrkał.
W tym czasie zapinam bluzę, sprawdzam hamulce, światła, ile paliwa w baku zostało, naciąg łańcucha (taki przegląd przed jazdą po prostu), kask na dyńkę i dosiadam sprzęta. Silnik jest już wstępnie nagrzany. Delikatna przygazówka (takie brym, brym xD) i ruszam na 1 i powolutku robię kółeczko po placu (ledwo gazu dodaję). Silnik jest już ciepły, można wyjechać za bramkę i cisnąć tyle ile trzeba.

Silniki 2 suwowe nie lubią pracować "na zimno".
Dla tego dobija mnie jak widzę ludzi którzy wyciągają moto z garażu i od razu kita ile fabryka dała. Niszczy to silnik po prostu.
Powinno się go trochę nagrzać przed jazdą.
Tym bardziej w zimę gdy silnik ma temperaturę początkowa ujemną (to jak by ktoś chciał się w zimę pobawić :) )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 12:33 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
racja ja przegladu nie robie ale silnik grzeje


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 12:48 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Mi się nudzi tak czekać to przy okazji posprawdzam to i owo :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 1:41 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
ja tam tylko tak wzrokowo czy wszystkie linki sie trzymaja czy gaznik nie cieknie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 10:06 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 12, 2009 8:33 pm
Posty: 424
Miejscowość: Toruń
Pojazd: Romet Chart 210
Wczoraj mi sklep zamkneli. Pojade w poniedziałek.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 5:25 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
I jak? Sprawdzałeś?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 9:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Ja jeszcze dodam od siebie że miałem k60b w charcie z org dyszami i był sporo słabszy no ale palił nie więcej niż 2 l na 100 nie mogłem wyjeździć paliwa z baku :D . Za to na 14 mc miał moc dużo większą, tak jak trzeba i palił po zmianie pierścieni 2,5l :) ale jak przedtem miałem wyrąbane pierścienie to na 14 mc też mi palił 4 l !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 12:45 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 12, 2009 8:33 pm
Posty: 424
Miejscowość: Toruń
Pojazd: Romet Chart 210
A teraz mała zdziwka. Chodzi o to że normalnie mam dysze 62 kupiłem 72 (innej nie mieli) i na 72 ma zamało paliwa!!! <wow> Jak to zobaczyłem to się świetym przeżegnałem. Ale sprawdzałem tak na szybko. Więc może coś da się jeszcze zrobić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 2:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Niemożliwe że na 72 ma za mało paliwa, posprawdzaj jeszcze dobrze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 2:50 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Jeżeli na 72 ma za mało, to wtedy nie powinien chodzić prawie wcale. Bez jajców po prostu. Czy cokolwiek się poprawiło, czy może gorzej jest?
Jedyne co pozostało (jeżeli dalej ma za mało paliwa) to kombinuj z filtrem.
Tylko nie na zasadzie, że przysłonisz dziurkę i już bo to nie jest wyjście. Wtedy na wolnych będzie ok, a na wysokich będzie za mało powietrza.
Musisz dobrać odpowiednią gęstość filtra (bardziej upchana gąbka, parę warstw pończochy, albo co tam jeszcze wymyślisz.
Ja to bym zrobił tak, że podłączył bym to pod oryginalną puszkę z charta i zobaczył co się będzie działo. Jakimś wężem to połączyć.
jak by wtedy było za mało paliwa to filtr chartowski (sitko) kilka razy owinąć pończochą co sprawi że będzie stawiało większy opór powietrzu.
Większy opór filtra powietrza (przed gaźnikiem) to większe podciśnienie w gaźniku, a większe podciśnienie to mocniej "wysysane" paliwo.
I tym się kieruj.

PS. Gaźniki takie jak K60B nie mają iglicy co powoduje, że są bardzo wrażliwe właśnie na opór filtra powietrza. Musisz kombinować, testować i sprawdzać "łopatologicznie" po prostu kiedy będzie dobry opór stawiał filtr.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 3:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
I wkręć tą śrubkę od powietrza bardziej. Może być też że w komorze pływakowej jest za mały poziom paliwa i wtedy bd mulić i nic nie da większa dysza, sprawdź to, jak zapalisz to wciśnij przelewanie paliwa jak bd dobrze to musisz wyregulować poziom paliwa !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: K60b pytania i wątpiwości
PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 6:44 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 12, 2009 8:33 pm
Posty: 424
Miejscowość: Toruń
Pojazd: Romet Chart 210
To potwierdzone i zweryfikowane. Ma ciągla za mało paliwa ;[ (ba jeszcze mniej niż było). A teraz powód dandarada... <brawo> dysza 72 jest mniejsza od mojej 62 a niemiecka 15 jest wogóle gigantyczna. Ahh ta niemiecka precyzja ojapier a podobno simsonowskie to dobre są, dlatego mnie krew zalewa na widok simsonów, ale nie o tym. Chyba wróce do punktu wyjścia i spróbuje z tą gęstością filtra może pomoże. A zacząć od sporej gęstości czy od małej? Tak żeby było bliżej :|


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów k60b

kamillo93

2

1902

Sob Mar 15, 2008 3:14 pm

kamillo93 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów K60b

jasiu111_2007

4

2653

Śro Mar 26, 2008 8:15 pm

Sponer Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Słaby 023 z K60B

Łowca Śrubek

10

3670

Pon Maj 26, 2008 5:04 pm

Szisz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. gaźnik K60b

przemko

1

1830

Nie Sie 24, 2008 1:02 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [k60b] regulacja

adamus007

0

1604

Śro Lut 25, 2009 2:28 pm

adamus007 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]